Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Maps
 Mapcycle på ffa-server

Note: Du skal være tilmeldt for at skrive indlæg.
Tilmeld dig her. Tilmelding er gratis!

Skærmstørrelse:
Brugernavn:
Kodeord:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Tekst:

* HTML er slået FRA
* Forum-koder er slået TIL
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
Check here to subscribe to this topic.
   

E M N E    VISNING
Effers Posted - 11 May 2011 : 18:47:19
Hey folks, har i længe spillet på jeres ffa-server, og synes nu at det er på tide der kommer en ny mapcycle. Tit støder vi ind i maps som Css_miami og de_stadiumv2final, som ikke falder i folks smag. Det resulterer i en masse leavers.

Please lav en ordentlig mapcycle med en masse klassiske de_maps :)

Mvh Effers.
30   N Y E S T E    I N D L Æ G    (Nyeste først)
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 18:39:19
Ja det ved jeg da heller ikke, det må være blevet sent...
[+35]Jumpman Skrevet - 07 Dec 2011 : 18:38:42
Spam hvor ???
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 18:03:56
SPAM! :O

men ja det er lækkert.
[+35]Jumpman Skrevet - 07 Dec 2011 : 17:56:53
Ja ved endligt ikke hvad der er sket men hurtigt går det nu, eller måske har julenissen skiftet udbyder håber da vi får et svar
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 17:26:18
5 runder lyder fint.

Og det er da en sand fornøjelse at den reagerer med det samme når man skriver et indlæg nu!

:)
[+35]Jumpman Skrevet - 07 Dec 2011 : 15:45:43
Ok forklarer lige hvordan tingene hænger sammen

// Time in seconds (total) client must be AFK before being moved to spectator. [0 = DISABLED, DEFAULT: 60.0 seconds]
sm_afk_move_time "30.0" Denne sætter jeg til 30 sec hvilket betyder der går 30 sec inden man bliver

FLYTTET

til spec, skal man på lukum forventer jeg man automatisk går i spec anyway og ikke bliver stående i spawn til irretation for andre spiller


// Time in seconds remaining, player should be warned before being moved for AFK. [DEFAULT: 30.0 seconds]
sm_afk_move_warn_time "10.0" Denne indikere bare at man får en besked 10 sec før sm_afk_move_time træder i kraft ingen ændringer

// Time in seconds (total) client must be AFK before being kicked. [0 = DISABLED, DEFAULT: 120.0 seconds] Default 90
sm_afk_kick_time "70.0" Først går der 30 sec sm_afk_move_time så går der 40 sec mere og spiller kickes dvs når den når 70 sekunder syntes jeg er rigligt til at nå ud og pisse hvis man ikke kan pisse på 1 min og 10 sec har man sku et problem men las os se hvordan det går kan jo altid ændre den igen.

// Time in seconds remaining, player should be warned before being kicked for AFK. [DEFAULT: 30.0 seconds]
sm_afk_kick_warn_time "20.0" Denne indikere bare at man får en besked 20 sec før sm_afk_kick_time træder i kraft ingen ændring

Jeg deaktivere losttemple og aktivere teamswap regner med det kører en gang i aften sætter den til 20 runder som tager længere tid end 25 min så må i sige til hvis det skal rettes

Så aktivere jeg også extend map vote hvilket vil sige i får muligheden for at stemme om mappet skal forsætte x runder og x frags rounds kan max sættes til 5 og frags kan max sættes til 10 hvordan vil i have det ?
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 14:21:45
Hvad med losttemple_pro er den ikke nogenlunde magen til? En anden irriterende ting ved losttemple er er der ved A står B på minimap eller omvendt, og B er slet ikke på minimap = Total forvirring når bomben er sat, og det skal gå hurtigt!! :)
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 14:19:49
Vil da mene 20 runder tager længere tid end 25min. det er jo tit runden render ud, når den kun står på 2min.
[+35]Butter[Wa] Skrevet - 07 Dec 2011 : 12:57:39
Hej Jump. Lidt feedback. Ang. teamswap så kan det gøres som du siger. Det kunne jo selvfølgelig også gøres modsat. Altså at der er mp_timelimit 25 og swap så er på 12.5 minutter. Jeg er egentlig ligeglad. Problemet som det har kørt nu, er at det ikke tog lige lang tid at spille 25 minutter kontra 20 runder. Jeg syntes ikke vi overordnet skal gøre mappets samlede spilletid kortere, så vi skal vælge den model der tager længst tid. Der er jeg i tvivl om det er 25 minutter eller 20 runder.

De øvrige ting har jeg ikke negative kommentarer til. Det er ok som du skitserer det.

De losttemple er et pisse fedt map, men det er rigtig at lyden er bugged. Så det duer jo ikke.
LunD^dk Skrevet - 07 Dec 2011 : 12:46:43
Kunne afk ikke sættes op til 45-60 sek? Man kan dårligt nå at hente friske forsyninger uden at blive smidt af, eller hvis man sidder i admin menuen af en årsag. 30 sek. er selvfølgelig bedre end 20, men ville stadig gerne have den lidt højere hvis det var muligt.

Det andet med 20 runder og swap ved 10 lyder helt perfekt.
Gix Skrevet - 07 Dec 2011 : 10:48:16
Det lyder ret fornuftigt det du har på listen der Jump.
Og Losttemple er lyden bugged i, så den ville være meget rar at komme af med.
[+35]King Skrevet - 07 Dec 2011 : 09:50:44
Jump kan du ikke lave det sådan i Admin menyen at man kan forlænge et map. Og en meny der hedder stemme om forlængelse af map. Det er bare sådan at sidder man om formiddagen. Så er det skod at den skifter til store maps. Når der kun er 4 eller 6 spillere på. På forhånd tak.
[+35]Jumpman Skrevet - 07 Dec 2011 : 08:45:14
Ok

Har ingen ændringer lavet endnu jeg skal lige være sikker på jeg har forstået jer rigtigt.

1.) FFA serveren kører pt. med mp_timelimit 25 og mp_maxrounds 20 der i vil have er at jeg sætter mp_timelimit til 0 og lader mp_maxrounds være på 20 dvs. altså der spilles ialt 20 runder hverken mere eller mindre ?
2.) Teamswap vil i have sat til maxrounds istedet for timelimit dvs man bliver skiftet efter 10 runder hvis mp_maxrounds er 20 er vi enige ?
3.) AFK settings ser pt sådan her ud:
// Time in seconds (total) client must be AFK before being moved to spectator. [0 = DISABLED, DEFAULT: 60.0 seconds]
sm_afk_move_time "20.0" Den vil i have sat op til 30 sec ?

// Time in seconds remaining, player should be warned before being moved for AFK. [DEFAULT: 30.0 seconds]
sm_afk_move_warn_time "10.0" Denne indikere bare at man får en besked 10 sec før sm_afk_move_time træder i kraft

// Time in seconds (total) client must be AFK before being kicked. [0 = DISABLED, DEFAULT: 120.0 seconds] Default 90
sm_afk_kick_time "70.0" Spiller kickes efter 70 sec afk time total

// Time in seconds remaining, player should be warned before being kicked for AFK. [DEFAULT: 30.0 seconds]
sm_afk_kick_warn_time "20.0" Denne indikere bare at man får en besked 20 sec før sm_afk_kick_time træder i kraft

Til sdst skal jeg fjerne losttemple igen ?
infected_mushroom Skrevet - 02 Dec 2011 : 20:05:40
Giver Beus ret.

Ved godt jeg ikk var fortaler for Team-Swap til at starte med, men er blevet stor fan af det :D

Og der skal måske soteres lidt i de nye maps, holder også på losttemple ikk fungere som det er nu og sounds er fucked i det.
Beus Skrevet - 02 Dec 2011 : 19:30:26
Kommer der ikke snart team-swap på igen?

Det er virkelig træls at spille på serveren i øjeblikket. Hvis man spiller ct på Italy, eller T på Aztec og de_dust er det bare en lang røvtur.

Problemet er, at folk leaver for at godt ord. Og når der ofte går to runder før autobalance sætter ind, så når man altid at få to-tre nye på holdet, som jo så kommer ind uden penge til at købe våben.

Resultatet er, at der sidder en lille kerne, som regel Gix, Rekop, Dread, Dørge, Lund og lignende som spiller runden færdig, mens de resterende på holdet består af randoms fra nettet som ikke er til nogen nytte.

Til sidst ender det som regel også med, at en eller flere af de velkendte også leaver. Det er synd.

Team swap all the way, det har aldrig været sjovere at spille på FFA-serveren, som da det var slået til.

Jeg vil også gerne endnu en gang advokere for, at der kommer mindre nye maps på serveren. Tag en ad gangen og så lad folk lære det at kende. Der er vildt mange der leaver, når vi spiller lost temple, og den næste afstemning er mellem dust, og så 3 maps de aldrig har hørt om.

Desuden, så er lost temple virkelig nederen. Mappet er designet helt åndsvagt. Alle chokepoints er så tæt på T's spawn, at hvis CT kommer igennem et af dem, så tager det ingen tid at komme rundt og skyde T i ryggen.

Det kan man sagtens leve med, hvis man spiller med et hold, som forstår at spille sammen, men 9 ud af 10 gange på FFA er det altså ikke tilfældet.

Det er virkelig træls.
DP Skrevet - 27 Nov 2011 : 14:35:08
enig.. når jeg prøver at holde bomben efter jeg har plantet, skal jeg fise rundt hele tiden. ofte med det resultat at jeg bliver spottet.. afk timeren må meget gerne sættes op for min skyld da
LunD^dk Skrevet - 27 Nov 2011 : 10:56:03
Mine ønsker:

Sæt AFK timeren op, den er mega belastende. Enten får man warning fordi man dækker bomben, men også fordi man lige er på toilettet f.eks. når man er død så får man kick inden man når tilbage selvom der kun er gået 1-2min. (eller hvis man er ude og hente øl) :)

Teamswap ved halftime var også perfekt, gør det meget sjovere som det tidligere er nævnt.

Jeg synes det er fint med de nye maps, kunne dog godt tænke mig at få prodigy på også. Det kunne også hjælpe på at folk blev hvis man ved teams bliver swappet ved halvtid.

Og ja så teamspec only og death talk ville være fino. ;)

Den_sorte_ninja Skrevet - 16 Nov 2011 : 17:01:20
jaa default 30 ville nok være en god ide:) og hvis man kunne sætte det der med når man skifter hold til 10 runder istedet for tiden så ville det bare være super:)

og death talk og så sådan så man ikke kan ghoste hinanden.


Gix Skrevet - 16 Nov 2011 : 14:02:05
Spørger du mig vil jeg mene AFK warn timeren skulle sættes op til de default 30. Det er ca den tid det tager for bomben at sprænge hvis jeg husker rigtigt.
Og spectator ville også være acceptabelt ved default.

Problemer med camping er ikke noget vi har været plaget af. Sker det endelig får de jo bare at vide de skal få fingeren ud :)

Dine ideer med at sætte teamswap på. Kan du ikke finde et script der gør det baseret på runderne istedet for maptime? Da jeg som tidligere nævnt ikke synes specielt om at man har f.eks en fjerdedel af runderne på det ene team.
[+35]Jumpman Skrevet - 16 Nov 2011 : 12:14:50
Det er sku rart at hører jeres meninger gutter, jeg kan forstå at afk tiden ikke er så god på ffa serveren det skal vi selvfølig have rettet der er disse 2 settings hvad vil i forslå de skal op på og vi snakker kun på FFA serveren
// Time in seconds remaining, player should be warned before being moved for AFK. [DEFAULT: 30.0 seconds]
sm_afk_move_warn_time "10.0"

// Time in seconds (total) client must be AFK before being moved to spectator. [0 = DISABLED, DEFAULT: 60.0 seconds]
sm_afk_move_time "20.0"
Alt det lort man downloader af lyde ja det rigtigt dørge det noget man bruger på Gungame serverne men hvis jeg nu en dag joinede FFA ville jeg gerne have mulighed for at sidde og irretere jer med nogen af lydene udover det så downloader man også models på FFA serveren kunne jo have noget at gøre med jeg gerne vil have admins kan skifte skins når vi feks. nærmere os julen(juleskins) men det ikke sikkert jeg når det.

Beus hvis der er stemning for det sætter jeg gerne scriptet på igen der bytter rundt på holdene når man har spiller 50% af mappet, gunden til den er væk er fordi jeg mistede alle mine backups til vores server da min computer gik ned.

Nu spiller jeg jo ikke selv på FFA men hvis i generalt har problemer mad camping er der dog en løsning som vi bruger på gungame serverne anticamp men på FFA er der 4 settings der skal sættes i anticamp før det kan virke på en ffa server
// Set to 1 to allow camping for Ts on cs maps. Set to 0 to disable
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_anticamp_t_camp "0"

// Set to 1 to allow camping for Ts if bomb planted. Set to 0 to disable
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_anticamp_t_camp_planted "1"

// Set to 1 to allow camping for CTs on de maps. Set to 0 to disable
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_anticamp_ct_camp "0"

// Set to 1 to allow camping for CTs if bomb dropped. Is only needed if sm_anticamp_ct_camp is 0
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_anticamp_ct_camp_dropped "1"
Gix Skrevet - 16 Nov 2011 : 00:09:48
Det med at den skifter halvvejs skal så afgøres af runderne da 15 runder på det ene team og så de sidste 5 på det andet også ødelægger oplevelsen lidt for dem der gerne vil over.
Det samt det spot der ikke kan "røres", den person bliver jo ikke flyttet.
Beus Skrevet - 15 Nov 2011 : 23:13:12
Jeg er ikke helt med på, hvorfor I gik væk fra at skifte hold når halvdelen af tiden var gået.

Imo gjrode det faktisk serveren ti gange sjovere, fordi der pludselig var noget at spille for, når man vidste at man skulle over på den anden side bagefter. Det kan godt være, at jeg i 9/10 tilfælde er den eneste, der rent faktisk ser på det som en konkurrence, men ikke desto mindre er det meget sjovere for mig.

Det gjorde også maps som Aztec, Dust og Italy mere tålelige. Man havde ikke noget i mod at blive smadret som T på Aztec, så længe man vidste, at man fik lov til at stå på den anden side af broen med AWP'en bagefter.

Nu er de bare irriterende, og det er meget sjældent, at de bliver spillet til ende. Folk leaver altid for et godt ord, eller også bliver der voted nyt map. Det er ærgerligt.

Med hensyn til custom maps, så er det altid svært at forny noget i CS. CS'ere er bare notorisk konservative. Så jeg tror, at det skal sluses lidt ind. Hvad med at nøjes med et enkelt custom map i en cycle, så folk har tid til at lære det at kende og acceptere det?

Og så eventuelt bare en anelse kvalitetskontrol på de nye maps? Flere af de gamle havde ikke minimap, og to af de nye er latterlig store.

Det er absolut ikke noget, som folk gider rode med. Og så kan det godt være, at folk bare må tage sig sammen i stedet for at spille Dust2, jeg er sådan set enig. Men når man hver aften oplever, at halvdelen skrider eller der bliver voted et nyt map, så er der jo ikke til at komme udenom.
Den_sorte_ninja Skrevet - 15 Nov 2011 : 22:59:38
Det fint og have en mening men alle dem der spiller på ffa sjældent behøver måske ikk og give sin mening om mapcycle og andre relavante ting til kende da det jo ingen relavant betydning for dem har, mig dørge og gix blander os heller ikk i gg serverne med god grund da vi spiller så sjældent på dem.

folk må selvfølig gerne sige deres mening, men jesus når alle leaver ved de nye maps så skaber det unødigt arbejde for os, med at opstille question vote og map vote? grunden til at der er så mange folk der førhen har spillet på ffa servere er jo at der ikke er så meget fikondik med den, men for mange nye maps og for lav afk timer gør at der er væsenlig mindre folk der efterhånden spiller der, førhen var serveren helv fyld altid næsten efter arbejdes tid, det er ikke tilfældet mere.

Death talk som dørge skriver ville være nice og tit folk tuder over ghost, og det jo med god grund kan man se nogel gange.

hvis der skal prøves nogle nye maps så vil jeg sige at man måske skulle nøjes med et fx. en måned og så ved vi jo alle samme godt hvem der spiller på ffa serveren så kan vi give en lille info om det skal blive eller det skal ud.

Håber det var konstruktivt;)

Mvh Ninja
[+35]Butter[Wa] Skrevet - 15 Nov 2011 : 19:59:52
hej dp, stadium er da heller ikke i mapcycle ?
DP Skrevet - 15 Nov 2011 : 14:51:59
det skader ikke med lidt fornyelse.. ny mapcycle ser go ud.. men er ikke vild med stadium der ikke er balanceret godt nok i forhold til spots og t/ct spawn
skyderefterlyde!!! Skrevet - 15 Nov 2011 : 08:49:10
Hvis AFK timeren er et problem skal den selvfølgelig sættes op i tid.

Skod maps ? er sku rart med nye maps, at der så findes spillere som ikke kan spille CS med mindre de sidder samme sted på Dust2 dag ud og dag ind må være deres problem
Misfire.dk Skrevet - 14 Nov 2011 : 20:04:08
jeg havde skrottet nogle flere af de fortærskede maps hvis det var mig der bestemte....
@Dorge jeg har bare ventet på de kom på så vi ses snart men det bliver ikke på Train og de andre men nogle af de nye men dejligt med intet positivt fra dig som vanligt
@Gix prøv at lære dem de er betydeligt mere balancerede end de andre
Gix Skrevet - 14 Nov 2011 : 18:21:49
Vil give Dørge ret i det med AFK timeren, den er virkelig irriterende hvis man skal dække et spot / bomben.

Og mht. custom maps ved jeg der er mange der enten smutter eller skriver RTV når vi ender i dem, hvilket jeg selv er en der gør.

P.S.
Hvad har Jumpman gjort ved forumet? 0.05 sek svartid :o
Dorge Skrevet - 14 Nov 2011 : 18:21:30
nej enlig ikke det jeg siger fjæs.. mere det at de fleste admins jeg snakker med som gamer inde på ffa dagligt har samme opfattelse som mig men du spiller enlig heller ikke derinde ret tit !?
[+35]kriGsfJæs Skrevet - 14 Nov 2011 : 17:44:29
du burde starte en server op Dørge. du virker som om du helt alene kan styre alt . håber der kommer folk på din nye server

Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.19 sek. Snitz Forums 2000