Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Champions league - fodbold
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 indl�g

Skrevet - 31 Mar 2006 :  13:18:26  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hejsa allezusammen - Lige en meddelse. Til IKKE fodbold fan, lad være med at begynde at læse. Der er jo nærmest en stil


Jeg har selv sat mine penge på Ac Milan da jeg mener de er i topform for tiden og spiller godt både i ligaen og champions league. Kan godt være de har mange point til mesterskabet men de er meget formstærke for tiden. Cafu og Maldini har begge været lang tids skadet hvilket har været et nitte på højre kanten. Costacurta og Stam har afløst cafu hvor jeg selv mener at stam har været fantastisk der ude. Han var et godt eksempel i kampen mod Bayern på san siro. Der så man ham både offensivt og defensivt. Costacurta har været rigtig god defensivt men kan ikke noget offensivt og så blir han 40 i næste uge. Men rutinen. Maldini er nok verdens bedste venstre forsvar synes jeg. Kan godt være han ikke er hurtig mere men han er fuld af rutine og spiller rigtig godt.Serginho har taget venstrebakken gjort det rigtig godt både offensivt og defensivt. han er 34 men stadig hurtig og laver mange gode løb og indlæg. Offensivt har de shevchenko, kaka og så synes jeg at INzaghi skal være 2. mand i angrebet. Han er mere en boksspiller end Gilardino. Midtbanen kan man heller ikke brokke sig over. Pirlo på den defensive, Den hårdt arbejdende Gattuso og seedorf.

jeg ser Ac Milan som stærkeste hold for tiden. Som elkjær og Laudrup også sagde på et tidspunkt i Lyon - Milan kampen var at Milan er det bedst spilledende hold for tiden.


Barcelona har også et rigtig godt hold. Især offensivt. Men sidste eller forrige år mødte Barcelona og Milan hinanden hvor jeg synes at det var rutinen der vandt. Milan gik også videre fra disse opgør.

Lyon havde jeg set ude fra starten men de har spillet godt i den franske liga og nærmer sig det 5 mesterskab i træk,´hvilket er rigtig flot. Lyon er et ungt og formstærkt hold, men jeg tror ikke rutinen kan spille dem til finalen. Jeg mener Milan smider dem ud af champions league.

Den spillerundte vi er i nu ser således ud.

Inter - Villareal 2 - 1 - Villareal - Inter ? - ?

Lyon - Milan 0 - 0 - Milan - Lyon ? - ?

Arsenal - Juventus 2 - 0 - Juventus - Arsenal ? - ?

Benfica - Barcelona 0 - 0 - Barcelona - Benfica ? - ?



Mine bud starter i Inter: Inter vandt på hjemmebane men lukkede et mål ind. Inter har været knap så stærke foran målet på det seneste men tror dog stadig at Adriano eller Stankovic smider en kasse en 2 ind på ude bane. Resultat ude: 1 - 3

Så mener jeg Milan: Milan er formstærke og på san siro er der ikke mange der formår at vinde over Milan. Milan er i god form og spiller godt for tiden og jeg mener det er rutinen der vinder over Lyon. Dog er Juninho med. Resultat hjemme: 3 - 1

Så tror jeg Arsenal: Juventus spillede katastrofalt og jeg havde aldrig regnet med at Arsenal fik point i den kamp. Men juventus spillede ring og det udnyttede Arsenal. Juventus fik 2 udvisninger og et par stykker der ikke kommer med næste kamp. Resultat ude : 1 -1

Så mener jeg Barcelona: Sidste kamp vi så dem spille var det ufortjent at Barcelona ikke vandt med med 3-4 mål. Barcelona var klart bedre og derfor mener jeg at Barcelona hjemme tæsker Benfica. Resultat: 4 - 0

Mit bud på en vinder af Chamions league er Milan. Men alt kan ske. Lad os tale om vinderen når finalen er trukket. Hvem har nogle bud på de kommende kampe i champions league.




Mvh Daniel aka IspinD - God Weekend

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

Rettet af - IspinD @ 31 Mar 2006 13:20:11

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  13:46:31  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Smider 50kr. på Barcelona som vindere
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  15:13:12  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Der er ingen tvivl om Barcelona vinder CL - De spiller bare fodbold på et højere plan end andre hold, selv når de ikke stiller med stærkeste opstilling. Hvis Barcelona ikke vinder CL, så er verden ikke et fair sted mere og vi kan ligeså godt allesammen hoppe ud fra Møns klint.

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  15:14:56  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

Der er ingen tvivl om Barcelona vinder CL - De spiller bare fodbold på et højere plan end andre hold, selv når de ikke stiller med stærkeste opstilling. Hvis Barcelona ikke vinder CL, så er verden ikke et fair sted mere og vi kan ligeså godt allesammen hoppe ud fra Møns klint.

-Mikey-



Måske i dine drømme

hehe. Barcelona kommer nok til finalen men tror slet ikke på de kan slå Milan. Milan er formstærke og et meget mere rutineret hold så NEJ MIKEY FOR FANDEN

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

Rettet af - IspinD @ 31 Mar 2006 15:15:48
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  15:50:32  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er enig med Mky, hvis Barca ikke vinder, så er det bare bundhamrende h4x.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  16:26:02  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nedern Attitude
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  16:28:48  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af nLz

Jeg er enig med Mky, hvis Barca ikke vinder, så er det bare bundhamrende h4x.



Undskyld men det er ikke basketball

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  18:11:34  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Nedern Attitude


Jeg er SÅ glad for, at det var dig der sagde det Unlocked .
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  19:34:46  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Guilty^[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Nedern Attitude


Jeg er SÅ glad for, at det var dig der sagde det Unlocked .



Unlucky og Guilty hvem tror i på???

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  19:42:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Guilty^[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Nedern Attitude


Jeg er SÅ glad for, at det var dig der sagde det Unlocked .




Jeg tror nu mest på Brøndby !
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  20:26:05  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er forvirret. Er det mig som har en "nederen attitude"? Hvis det er så vil jeg da gerne have at vide hvorfor. Jeg står inde for hvad jeg skriver, Barcelona fortjener mere end noget andet hold (med mulig undtagelse af Lyon) at vinde den pokal. Deres fodbold er bare så utroligt meget flottere og mere oprigtigt end de andres.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  20:31:04  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked
Jeg tror nu mest på Brøndby !



Hvem er det lige de skal spille mod...??

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  20:37:42  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af nLz

Jeg er forvirret. Er det mig som har en "nederen attitude"? Hvis det er så vil jeg da gerne have at vide hvorfor. Jeg står inde for hvad jeg skriver, Barcelona fortjener mere end noget andet hold (med mulig undtagelse af Lyon) at vinde den pokal. Deres fodbold er bare så utroligt meget flottere og mere oprigtigt end de andres.




Jeg synes Barcelona spiller flot fodbold "for det meste". Men jeg mener stadig at Milans form og rutinerede hold kan slå Barce ud!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  21:21:56  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Regner stærkt med at Inter vinder en knepen 0-2 sejr med hjem , så tager de arsenal i finalen , og Så bliver det et lokalt drama mod Milan :D hehe ,

PS. Meget seriøst Inter fan er jeg :)


[brown]
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:04:12  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu er min pointe jo ikke at Barcelona vinder, men at de FORTJENER at vinde :) Deres glade fodboldspil er et eksempel til efterlevelse, og efter min mening burde én eller anden højere fodboldmagt sørge for at den smukke fodbold, vinder et trofæ.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:25:16  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg håber og tror på barca .. glemmer ikke Liverpool - Milan kampen .. når milan kan svinge så meget er det ufortjent :P .. jeg tror ikke på milan kan gøre det ..

Arsenal - barcelona i finalen!

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:32:15  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]YenneK[Wa]

Jeg håber og tror på barca .. glemmer ikke Liverpool - Milan kampen .. når milan kan svinge så meget er det ufortjent :P .. jeg tror ikke på milan kan gøre det ..

Arsenal - barcelona i finalen!



Oki

hehe yennek. Milan har noget de skal vinde tilbage, derfor jeg tror på dem

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:37:11  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
må sige jeg tror det bliver engelsk "the gunners" har fået gang i spillet igen efter et år i skyggen og liverpool ja de skal bare stå i en fianle så ændrer hele holdet sig.Barca ville være et godt bud men tror ikke på de kan spille så mange gode kampe i træk kan de heller ikke i ligaen..



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:56:26  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Casa

må sige jeg tror det bliver engelsk "the gunners" har fået gang i spillet igen efter et år i skyggen og liverpool ja de skal bare stå i en fianle så ændrer hele holdet sig.Barca ville være et godt bud men tror ikke på de kan spille så mange gode kampe i træk kan de heller ikke i ligaen..



Jep enig Casa. Tror heller ikke på barce kan holde formen men altså man ved squ aldrig

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  00:22:29  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg tror(og håber) på Barcelona.
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  15:34:42  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg tror at milan får gummiben..!! og snubler over græsset så de taber..!! og barcelona vinder i finalen..!! jeps såden er det ispind du holder med et taber hold.!! he he..!!

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  15:55:07  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

Jeg tror at milan får gummiben..!! og snubler over græsset så de taber..!! og barcelona vinder i finalen..!! jeps såden er det ispind du holder med et taber hold.!! he he..!!




heheh. Ej lidt surt at Christian Poulsen kommer til Milan. Tænk de køber en bænkevarmer. Næsten alle danskere i Milan er ændt på bænken men HAM HER skal være boldhenter

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  16:15:33  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
ham vil de da ikke have jeg tror fanme de køber ham og for det med totti glemmer de aldrig så han bliver bænket eller de trækker sig når han har meldt ud til schalke han vil væk hvad han ikke har endnu..
Velkommen i konspirations klubben
og pokalen lander i england 100% barca er gode på hjemmebane på udebane er de skyggen af sig selv jo.Milan tja de kender vejen men tror sq ikke på dem
Liverpool er som sædvanlig en UHYRE farlig darkhorse der slår til som en slange så det er skisme svært



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  21:54:25  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Inter - Milan i finalen , I et rigtigt lokalbrag :=


[brown]
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  22:41:57  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Dizzy

Inter - Milan i finalen , I et rigtigt lokalbrag :=




ja squ

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 04 Apr 2006 :  22:25:35  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har i lagt mærke til, at hvis resultaterne i kampene i øjeblikket holder, samt hvis Arsenal kan holde stik, så er der ingen Italienske hold til bage i CL. Det er sgu da godt for fodbolden!
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 04 Apr 2006 :  22:32:14  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så scorede Milan .
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 04 Apr 2006 :  22:35:24  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så scorede Milan igen .
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 04 Apr 2006 :  22:36:23  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn hvor heldig kan milan være..!! Nej nej nej..!! og hvornår opdager de at stam er for gammel til at spille bold..!!

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 05 Apr 2006 :  15:23:06  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

Damn hvor heldig kan milan være..!! Nej nej nej..!! og hvornår opdager de at stam er for gammel til at spille bold..!!




Ramses tænk dig lidt om inden du skriver. Stam er en god spiller at have både på bænken og banen. Han er fuld af rutine og god hovedstøsmæssigt. Han spillede FANTASTISK mod bayern på højre back og spillede godt på højekanten og han lagde endda op til mål. Kan seriøst ikke se noget rigtigt i det du har skrevet.

Til Milan= er det held for Milan at score sent i kampen??? Nej det gør Milan meget meget tit. Og det er det mange frygter ved Milan. Deres sene mål. Kan godt være Lyon spillede en god kamp men kan stadig slet ikke se noget held, da man meget tit ser Milan score i det sidste kvarter af kampen. endda de sidste 5 min.

Skal ikke menes surt. Vil bare lige fortælle dig noget da jeg ikke vidste om du mente det seriøst eller ej!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 05 Apr 2006 :  15:31:50  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvem skal Brøndby så møde nu ???

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000