Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Hjælp
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dizzy
Forummedlem

96 indl�g

Skrevet - 31 Mar 2006 :  23:18:40  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvilket program bruger I til at lave de der nice billeder i laver , det bedste jeg har lavet er det som er min underskrift og ikke på level med det GotCha og Elways har lavet og I andre der har lagt oplægt til billed ?


[brown]

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  09:31:15  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg bruger Adobe Photoshop :)
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  09:44:07  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg bruger Paint Shop Pro.

G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  12:02:18  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bruger Photo pos pro ! Trail :S ikke det bedste


[brown]
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  19:28:40  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg bruger Gotcha
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 01 Apr 2006 :  21:55:18  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kunne jeg også godt tænke mig, har tilføjet ham på msn, så er det bare at vente om han gider ;)


[brown]
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.06 sek. Snitz Forums 2000