Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 1000 tark Frankness :D
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Bitchen.dk
Forummedlem

Denmark
65 indl�g

Skrevet - 19 Apr 2006 :  13:29:37  Vis profil  Send Bitchen.dk en AOL besked  Klik for at se Bitchen.dk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tark for tips og links...men jeg har skam både vt og mirc :D Og gør flittigt brug af begge. Problemet er nok nærmere at mange af dem der gamer inde på CPL pro, ikke er de store brugere af disse herlige ting :D
Dette er grunden til at jeg foreslår et mix forum herinde - for dette site tiltaler vist de fleste :D

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 19 Apr 2006 :  13:31:55  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nettop derfor jeg skrev en lille guide og links til begge programmer ;)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 19 Apr 2006 :  17:15:38  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja nu er det jo ikke for at afholde nogen fra at bruge vt og mirc men jeg har forgæves prøvet at få folk på mirc siden jeg startede vores chan på quakenet så jeg regner bestemt ikke med at det blir anderledes...

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000