Forfatter |
Emne |
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 indl�g |
Skrevet - 01 May 2006 : 03:14:16
|
Hej igen... CZ-problemer
ja nu fik jeg jo en god hjælp sidste gang så nu prøver jeg igen, om jeg er ligeså heldig..
Min internet forbindelse er 2048/128.
Når cz er igang føles det nærmest som man hakker/hopper rundt hvor man ikke skal. min fps står på ca. 30- 40, loss står på 0 og choke køre fra 20 til 60. in køre fra 0 til 900 k/s og out på ca 40 Jeg har prøvet at ændre lidt op og ned i i cl_updaterate "101" og cl_cmdrate "101" , men spillet køre noget underligt. rate står på 25000.
Mon en klog fætter lige kunne greje den. Vil jeg måske nok sende en tuborg med posten...
|
Tænk hvis kvinder var som hunde.... Nemme at opdrage, altid nøgne og ikke til at drive væk fra skridtet. |
Rettet af - Bartholemeus @ 01 May 2006 03:16:31
|
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 01 May 2006 : 07:53:25
|
tror du skal have fjernet noget spyware.Ellers kopiere din cfg og user.cfg ud på desktop.Slet de andre der hvor de er .Join et game få en ny cfg og ændrer dine settings som i den kopierede.Hvis det ikke virker er det spyware eller noget i den stil |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 01 May 2006 : 11:35:35
|
hej casa
jeg var inde og se om der var noget spyware, det var der ikek. Så prøvede jeg at slette min config i cz (gemme den på skrivebordet først som du skrev) og gik derefter ind i spillet igen. Derefter satte jeg de binds ind jeg havde og nu svinger min ping på omkring de 11 - 25 og det kører ganske godt..
Jeg takker for hjælpen. |
Tænk hvis kvinder var som hunde.... Nemme at opdrage, altid nøgne og ikke til at drive væk fra skridtet. |
|
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 01 May 2006 : 15:31:44
|
dejligt |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 01 May 2006 : 17:42:24
|
Casa er så klååååååååg |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 22 May 2006 : 19:47:00
|
Hej igen..
Min forbindelse er en 2048/128
Har undret mig over noget i cs og jeg kan tænke mig det har noget med noget at gøre. Eksempel ved start hvor jeg kommer først afsted bliver jeg alligevel overhaldet af en 3-4 stykker. Dette må vel have noget med noget at gøre...? Det må vel også give sig udslag i at dem som netop overhaler mig også ser fjenden hurtigere end jeg gør, fordi min fps eller forbindelse eller hvad det nu er, er langsommere. Og fjenden kan på hans skærm i 1/10 af sekund se mig løbe om et hjørne inden jeg på min skærm er nået omkring eller hvordan...??
Lyder måske lidt rodet men det er squ også en svær ting at forklare når man ikke helt ved hvad man snakker om.
|
|
|
Bitchen.dk
Forummedlem
Denmark
65 Posts |
Skrevet - 22 May 2006 : 20:07:46
|
Kære Barth.... Nu fik jeg jo ikke tilbudt at få en Tuborg med posten... :p Derfor er mit råd til dig - hvis du virkelig ser fjenden lidt senere end HUN ser dig - så mødes vi på d2 i upper dark HVER GANG!!!! :D:D:D |
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 22 May 2006 : 20:54:27
|
|
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 15:57:57
|
Mon det er en svær nød at knække det jeg stillede---`? Men hvis jeg så starter med at stille ét spørgsmål ad gangen... Når vi starter i spawn, hvordan kan det være nogle er hurtigere end andre... Jeg bliver altid overhalet af 3-4 stykker.. Ved jeg er lidt tung i røven og altid køber alt for mange våben end jeg har behov for men.... Du plejer at være god til at forklare ting der foregår i cs-verden casa |
|
|
Bitchen.dk
Forummedlem
Denmark
65 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 16:07:33
|
Har du bye script? Det er vi nemlig mange der har :D Dvs vi trykker på en eller to fastprogramerede taster...så har vi købt ALT - og er klar til at smutte så snart freeze time er gået :D Du kan altid, på et senere tidspunkt få af vide hvortil du skal sende den kolde Tuborg :p |
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 16:18:49
|
Bartholemus hvad er din FPS???
fps_max 101
skriv den i consollen.
husk at tage vsync af.
|
Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer. |
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 17:36:09
|
Den ligger på omkring de 30 fps i spillet. Og ja Bitch, jeg har buyscript....
Da jeg spillede cs før i tiden tog vi af og til en 1on1. Den der tabte sendte vinderen en 6-pack... tror squ jeg fik sendt en 4-5 six-pack's afsted... Men det var sjovt, så Bitch jeg vil meget gerne sende dig en kold tuborg, men så skal du vinder over mig i en 1on1... Skulle jo ikke være et problem for en heftig woman som dig.. |
|
|
Bitchen.dk
Forummedlem
Denmark
65 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 17:41:59
|
Udfordring modtaget Barth!! U just say when and where? Det værste der kan ske, er jo at jeg må en tur på posthuset :p |
|
|
Bartholemeus
Nyt forummedlem
Denmark
36 Posts |
Skrevet - 23 May 2006 : 22:35:37
|
Jamen det er da okay... Så skal vi bare finde en server. De ting har jeg ikke adgang til mere, men måske du har en forbindelse du kan udnytte lidt, så er jeg da frisk.... Tja og hvad faen, posthuset er det værste der kan ske.... Bedst ud af 3 maps, hver map på 5 min.. Vi vælger begge et map, dog kan udfordre vælge 2 maps... Den der har vundet 2 maps har vundet og skal modtage en six-pack af taberen.... |
|
|
|
Emne |
|