Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Er der nogle .....
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 indl�g

Skrevet - 15 May 2006 :  19:34:30  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
.... Der har efaringer med Scootere?!

Da der ikke var et scooter forum, prøver jeg under biler.

Jeg har en Pgo Hot 50.

Jeg har lige skiftet cylinder til en 47,6 mm.... ( Fra en 47 mm )

Den kørte fint til køge og hjem ( 14 km i alt ) men da jeg så skulle køre op på stadion kørte den simpelten så langsomt. 5 Km/t vil jeg tro. jeg havde fuld gas og den tog fulde omdrejninger men uden held.. Jeg har prøvet at stille lidt på omdrejningerne, men uden held.

Jeg er lidt lost nu!

Der er Tun-udstødning på, jeg håber satme ikke det er det. ( hvis det var til hjælp ).

Så jeg håber satme en af jer derude kan hjælpe mig.

Mvh. Jakob.

[+35]C@rlos
[+35] Soldier

Denmark
52 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  19:49:09  Vis profil  Klik for at se [+35]C@rlos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked


Den kørte fint til køge og hjem ( 14 km i alt ) men da jeg så skulle køre op på stadion kørte den simpelten så langsomt. 5 Km/t vil jeg tro. jeg havde fuld gas og den tog fulde omdrejninger men uden held.. Jeg har prøvet at stille lidt på omdrejningerne, men uden held.



Nu går alting jo lidt langsommere i Herfølge!!
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  21:05:24  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]C@rlos[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked


Den kørte fint til køge og hjem ( 14 km i alt ) men da jeg så skulle køre op på stadion kørte den simpelten så langsomt. 5 Km/t vil jeg tro. jeg havde fuld gas og den tog fulde omdrejninger men uden held.. Jeg har prøvet at stille lidt på omdrejningerne, men uden held.



Nu går alting jo lidt langsommere i Herfølge!!


Bla bla bla...
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  21:09:46  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Stor cylinder, tunudstødning og standard kaburator ?? Eller er der indsprøjtning på sån en moderne ting ?

Har du snakket med en mekaniker om dine dele passer sammen?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  21:22:50  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er ikke indsprøjtning på.

Min far er mekaniker og har været det i 25 år, Han ved det ikke.

Jeg har læst lidt frem og tilbage... kunne det muligvis være fordi den fik for meget benzin , så den drunknede?

Jeg mener at strife har haft en Zebra farvet scooter, der rykkede. Det ku være han vidste lidt. ( Madweeser )
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  21:31:58  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis den kan ta fulde omdrejninger kan der vel ik være tale om at den drukner. snarere noget med din kobling? ...jeg undrede mig lige... skiftede du ikke stempel samtidig med cylinderen?

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  22:12:33  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jo! Det gjorde jeg!

En anden ting jeg ikk har fået sagt, Er at når jeg nu har kørt de der 14-15 km.. Så skal man dreje mere og mere på gassen før at den tager fat!
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 15 May 2006 :  22:32:59  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvilken karbu og hvilken dysse har du i?..... kørte du den til inden? eller er det det du er i gang med?
Eventuelt hvilken udstødning har du smækket på med hvilke ruller hørende til?


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D

Rettet af - MaDLaGGeR @ 15 May 2006 22:34:48
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  13:28:30  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lad vær med at spørg mig om noget med De der dyser, dem aner jeg intet om. Det er en Tun-udstødning fra BigOn. Jeg er igang med at køre den til.
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  14:38:39  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det lyder som din karp skal skilles ad og renses... ellers prøv med et ny filter...



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  16:55:54  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Et nyt luftfilter? Eller mener du Benzinfilteret? .... [:S] ( HAr det af helvedes til når den ikke virker )

Ku det være koblingen... ? <-- Jeg har læst lidt frem og tilbage om folk med disse problemer, der ligner lidt mit. Det var deres kobling.
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  17:08:08  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Prøv at hive luft filteren helt af og se om den tager rpms

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  18:38:24  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
For at være helt sikker, hvad betyder rpms?
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  19:19:58  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
RPM = omdrejninger (hans S ved jeg ikke lige hvad han skal med)
jamen tager den omdrejninger uden at kommer af sted ikke sker der bare ik noget når du giver den gas ?



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  19:32:10  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmmm koblingen er noget med hvornår den kobler ud...... dyser... fandme farligt at lege med det hvis du ikke ved noget og hverken dine dysserne eller karbuen.... der skal ikke meget til for at den varmesætter sig... eller du kører rundt og konstant drukner den,,,,,,, men som kolik skriver.. prøv lige at skrue bundkarret af din karbu.. og se om der ikke er kommet snavs deri... hvis der er det, så rens det og sæt på igen =)


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  20:07:18  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
**HOOOOOST ** Det prøvede jeg lige, Men kunne ikke få det af.. kan det være fordi det ikke har været taget af før? Det sad fandme godt fast. Jeg fik det ikke af. Jeg tror ikke nogle af skiverne er pillet, for den kører ca 75.. Burde den ik kører 80-90 med skiven pillet-Tunudstødning og 47.6 mm Cylinder?

Jeg satte endda nogle skruetrækkere imellem, så jeg ku se ned til der hvor den ene skive sidder ( Bundkarret ) Og der var en masse snavs.. men ku sku ikke få skidtet af! Så jeg valgte bare at skrue skruerne på igen..

Der er da ingen bestemt måde man skal tage det af vel ?
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  20:08:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35].kolik[Wa]

RPM = omdrejninger (hans S ved jeg ikke lige hvad han skal med)
jamen tager den omdrejninger uden at kommer af sted ikke sker der bare ik noget når du giver den gas ?



Den tager omdrejninger uden at komme af sted!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 16 May 2006 :  22:14:01  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
For tynd blanding, hvis den ikke har noget moment.
Eller. Måske har du ikke fået stillet tænding efter du har skiftet cylinder?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Fumle
Forummedlem

Denmark
653 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  12:21:22  Vis profil  Bes�g Fumle's hjemmeside  Klik for at se Fumle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

For tynd blanding, hvis den ikke har noget moment.
Eller. Måske har du ikke fået stillet tænding efter du har skiftet cylinder?



Hvis den kun er de små ting der er lavet, betyder tændning ikke helt vildt meget på 2-taks

Men prøvede du at pille filteren af ?

Kører du med manuel choker eller auto ?

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  13:54:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Auto ... ^^ Ja Jeg har!

Jeg har taget en lille tur på den og den kører nogenlunde godt igen ... Men det kan da ikke være rigtigt, at man kun kan køre 15 km på den og så den skal stå i to dage og " Lade op " før den så kan køre igen.

Rettet af - Unlocked @ 17 May 2006 14:01:37
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  16:18:19  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ehhhrrrm det var karbu'en du skruede skruer af på right? der burde sidde cirka 2 skruer, når de er skruet af burde bundkaret faktisk næsten falde af af sig selv..... lyder som om du har overset en skrue, eller også at det er et andet sted du kigger, for der er da ingen skive omkring karbu'en på en PGO?..... oh well, men som de andre også skriver, så prøv og se om den er gal med filteret...


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  17:37:18  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har renset , der hvor remen sidder ( Der hvor skiven sidder, den man piller så det hele går hurtigere ) Men det var måske det forkerte? .. Nå jeg vil lige kigge på det imorgen!

^^ Jeg har renset filteret med trykluft!
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  18:29:09  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er helt forkert!.. eller det er dit varioskjold du har pillet af :D.... det hjælper ikke ret meget :D.... din karbu er det som dit luftfilter sidder monteret på.... der sidder også en studs.... men karbuen kan du skrue "bundkaret" af.... tjek for skruer under den og pil det så af... og så hvis det er der som der er kommet snavs.... så rens det og vupti hehe... =)


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 17 May 2006 :  22:41:27  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay! Det vil jeg gøre imorgen Plus 1000 andre ting, fordi kvinder aldrig er tilfredse nok!
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  19:29:46  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35].kolik[Wa]

RPM = omdrejninger (hans S ved jeg ikke lige hvad han skal med)
jamen tager den omdrejninger uden at kommer af sted ikke sker der bare ik noget når du giver den gas ?



Den tager omdrejninger uden at komme af sted!


så er det 100% din kobling !!



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  20:22:31  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Pis! .... Hvad kan i anbefale af koblinger ? ... jeg er ikk den store inde på det område! Jeg har set prisen svinger meget!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  20:35:48  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er du uvenner med din far ?
Hvis han er mekaniker og han ikke, på et splitsekund, kan genkende en slidt kobling, er jeg glad for at jeg bor på den modsatte side af øen!!! Så skal jeg ikke risikere noget.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  20:43:10  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
prøv og se se om du kan finde en "racing" fra polini... de er vist ret gode... men priser er også derefter...



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

Rettet af - .kolik @ 18 May 2006 20:45:36
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  20:45:10  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
eller opret en profil på www.scootergalleri.dk og hør dem...
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_alle.asp?PostPW=&formsort=m%E6rke%2C+model%2C+%E5rgang+ASC&brand=PGO&formsearch=hot+50



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

Rettet af - .kolik @ 18 May 2006 20:51:54
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  21:35:18  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan klart anbefale Polini Speed Clutch, den er lige til at overkomme =)
Men har du pillet ved dine koblingsfjedrer?.... det kan også være dem der enten er for stramme eller slappe..... altså hvis du tager et kig på koblingen, og der i det tilfælde ikke ikke er noget galt at se med den....

Weeee Indlæg nummer 1000 =P :D


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 18 May 2006 :  22:33:31  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Åhh! ....

Madlagger, det ville være en stor hjælp, hvis du fandt et billed og viste mig det der! Koblingen sidder inde der hvor skiven ( Den der gør så¨man kører hurtigere ) Sidder.. ?

Shooter : Nej... Han har nok af alt andet at lave, det bliver først engang til sommmer, siger han!
Så må man vel tage sagen i egen hånd!

Jeg kan lave en del, men ikke alt!
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000