Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Ping
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dizzy
Forummedlem

96 indl�g

Skrevet - 12 Jun 2006 :  21:10:53  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Heeej ..
Jeg spiller Call of Durty 2 , men det er sådan at når jeg skal finde en server ligger server pingen på "30 -40" stykker, men når jeg connecter har jeg en ping på 100- 125 . Og der er ingen andre på i huset.

Hvordan får jeg min ping til at falde , og hvad skyldes det ?

Mvh - Jonas Aka. DizzY^


[brown]

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 13 Jun 2006 :  06:23:07  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Du kan prøve at kigge rundt i Quake3 konsol commands, nogle af dem går igen i COD2.

Desværre kan jeg ikke lige se hvad der er galt, men jeg ved at du kan sætte com_maxfps til 125, det skulle give det ideelle hoppe miljø - hvis altså fps ligger stabilt på 125 fps ligesom Quake3. Jeg har ingen ide om hvad cod2 spillere mener om hopperiet, ved bare at nogen går op i det og poster demo/video af deres crazy jumps.

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!

Rettet af - Stampe @ 13 Jun 2006 06:23:36
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 13 Jun 2006 :  18:48:21  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Virker ikke :/ .
Nogen som spiller Call Of Durty 2??


[brown]
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000