Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Holland vs portugal
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 indl�g

Skrevet - 25 Jun 2006 :  22:59:44  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn en skandale kamp begge hold skulle udvises fra VM!!

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 25 Jun 2006 :  23:11:15  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
At den dommer dømmer kampe. Fuldstændig vanvitigt. Gider ikke engang kommentere det. Så LATTERLIGT. Det er squ dommerens skyld at spillerne opfører sig sådan.

SKAAAAAAAAAAAANDAAAALLEEEEEEE DOMMER.

Han tror han styrer kampen ved at give kort. Hmm er han poker dealer???


Træls at Fifa har den skandale regel om at alle lande skal have en dommer med. Simpelthen for latterligt.


Ja undskyld mit sprog, men er så f...... sur over den møg dommer at han ikke bliver sendt hjem til RUSLAND!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 25 Jun 2006 :  23:14:39  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
JA LORTE DOMMER
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 25 Jun 2006 :  23:18:41  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af IroNHorsE

JA LORTE DOMMER



hehe fustrationer.

Men vil dog lige tilføje. Nogle af kortene var helt i orden. Gider ikke sige hvem da der var såååååå mange

Ikke for at hijacke Z, men hvem tror IIII på af Ghana og Brasilien og hvem hepper i på.

Jeg hepper på Ghana hvis de kæmper så meget som før i turnering og Brasilien spiller ligeså ringe som de gjorde de 2 første kampe

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 25 Jun 2006 :  23:30:23  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
GHANA VINDER
G� til toppen af siden

[+35]Sl@yer
Gammel ven af +35

Denmark
567 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  06:59:29  Vis profil  Svar med Quote
Skandaledommer????????

Aldrig i livet, det var en af de bedste dommerpræstationer ved dette VM.
Men aldrig har jeg da set magen til flok åndsvage, hjernelamme fodboldspillere.

Jeg har altid haft Figo som en af mine store idoler, men jeg må godt nok sige at jeg mistede al respekt for ham i aftes. Magen til opførsel skal man lede længe i historiebøgerne efter.

Og for slet ikke at tale om de hollandske spillere....... hvad i hede hule foregår der i hovedet på sådan en flok tåber....... Er det professionelle fodboldspillere er det et serie 6 hold fra det mørke jylland, som har kvalt en kasse øl før de skal spille.

Hvis det havde været en mulighed, så skulle begge hold være blevet udelukket...... virkelig en skændsel for nutidens fodbold.
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  10:46:23  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er med Sl@yer her... Dommeren gjorde sgu hvad han kunne, men når begge holder spiller som en flok svin, er der sgu ikke meget at gøre!

Og nu til noget helt andet... Det bliver lidt halv-trist at Brazil allerede skal forlade VM i morgen, men sådan kan det jo gå for selv de næstbedste...

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  10:53:33  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er også klart med på Sl@yers udtale her. Uffatteligt at svinestregerne blev ved med at vælte ind. Hvis han havde holdt den linie som der er lagt ved dette VM til punkt og prikke, var det røget mindst 3 spillere mere ud.

Så det var klart dommeren der havde den hårdeste kamp, og den vandt han stort på points ..
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  11:06:14  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja. hep hep til dommeren, og så kan vi godt sætte 1000 kr på England

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  14:49:05  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
ja, nu er England da godt på vej:P
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  15:07:38  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Ja. hep hep til dommeren, og så kan vi godt sætte 1000 kr på England





hahahhahahaha ja Shooter.

Portugal har deres målmand og ja, hahaha


Tjo mange forskellige ting. Men en dommer skal kunne styre kampen uden så mange kort. Hørte i hvad Fifa havde udtalt til dommeren????

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  15:09:59  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
nej,
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  16:26:59  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Er næsten helt enig med Sl@yer..

Synd at alle dommere ikke dømmer som den russiske så vi kan slippe for alle de svinestreger og ikke mindst alt det skubben og flåen ved dødboldsituationer i straffesparksfeltet..
Jeg venter stadig spændt på den dag hvor det ene hold stiller op i langdistancesvømmefantomdragter godt smurt ind i fedt, så de er helt umulige at gribe fat i..

Den eneste fejl dommeren lavede var ikke at vise den hollænder ud der næsten brækkede lårbenet på Ronaldo med det samme...!!!

Og jeg er ikke så sikker på at England får en nem kamp uanset om Ronaldo bliver klar eller ej...

Og så go go om 1 time, AUS...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 26 Jun 2006 :  16:33:18  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af IspinD

Hørte i hvad Fifa havde udtalt til dommeren????

Den ene af FIFA-folkene (Peter Mikkelsen) siger i følge dr.dk: "For at kampen skulle have fået en bedre karakter, så skulle han have været stærkere og hurtigere med de røde kort"

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 28 Jun 2006 :  18:07:01  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Sheep

quote:
Oprindeligt skrevet af IspinD

Hørte i hvad Fifa havde udtalt til dommeren????

Den ene af FIFA-folkene (Peter Mikkelsen) siger i følge dr.dk: "For at kampen skulle have fået en bedre karakter, så skulle han have været stærkere og hurtigere med de røde kort"



ikke det jeg hørte!


Men dommeren igår til Spanien Frankrig var efter min mening HELT KLART VERDENS BEDSTE DOMMER UNDER DETTE VM.

Han gav ikke kort for at give kort, men deristedet satte en linie som alle spillerne forstod. Dog blev der givet kort når det var nødvendigt.

Han brugte ikke kort til at styre kampen, han tog fat i anføren og fik snakket med dem.

Det kan jeg kun se at være det bedste, istedet for alle de udvisninger. OMG. IVANOFF SKAL HJEM IVANOFF SKAL HJEM.

Har aldrig set en dommer give så mange kort OG SÅ ENDDA I 2 KAMPE. OMG.

Det er da for latterligt efter min mening. Ja ved jeg har sagt det før, men fustrationer i ved.!!!!

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000