Endelig er det mig lykkedes at finde uadaf hvordan man kan lave even teams ved join.Flere af jer kan nok erindrer at jeg har råbt højt når folk brokkede sig over at jeg(og mange andre) ikke kunne trykke på min knap hvor showscore var og så joine det hold som havde brug for det.Det problem har alle, der kører med den nye købe menu vgui.Så ind i options under spil og derefter advanced og så skifter du fra vgui menu til old style menu så er den sq i vinkel.At tænke sig det ikk er opdaget før er mig ubegribelig, men fandt det så også ved en tilfældighed
Så nu er der sq ingen undskyldninger for casa mere hvad gør man så
LOL ... Rigtig nok at man umiddelbart ikke kan se teams inden join. Men løsningen er da bare at også binde showscore til en anden knap ... så er man ude over det prob....
tror jeg gerne hvordan ser din menu så ud for jeg tror du har old style menuen fremme som forklaret foroven.Hvis du har menuen med vgui den der med det store billede der fylder hele skærmen med de foreskellige våben osv
Casa, nop ikke oldschool menu, MEN skal dog lige nævnes at det er i CSS det jeg snakker om. Den gang tilbage i 80´erne med 1.6, var det vist oldschool menu.... så ja ..