Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Ny firmabil Nissan Pathfinder
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 indl�g

Skrevet - 10 Oct 2006 :  22:23:13  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så skal jeg have et nyt køretøj og som det ser ud nu køber jeg denne bil i weekenden..



Konen vil også have ny bil og valget bliver nok denne Nissan X-trail



Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 10 Oct 2006 22:34:26

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 10 Oct 2006 :  22:56:50  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu har du huske at kigge på Land Cruiseren ikke? :)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  01:26:44  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Nu har du huske at kigge på Land Cruiseren ikke? :)



Har jeg allerede gjort og var også ved at købe den, men opdagede at den var for stor til at jeg kunne komme til at parkere i gården på en del af de ejendomme jeg kommer på hos mine kunder. Derfor gik jeg væk fra den i sidste øjeblik, men med Pathfinder kan jeg lige være der selv om det også er en stor bil..

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  07:29:30  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
X-Trail er en smule stiv i det. Prøvede den også da jeg købte her i år.
Tror konen ville blive mere glad for en RAV4. Den kører kanon godt og er lidt mere "personbil" agtig. Og så er det jo en TOYOTA .

Men ellers tillykke med Pathfinderen. Den er fed. Havde kikket på den. Men med alle de kilometer jeg kører, så var økonomien der ikke til den.



Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 11 Oct 2006 07:31:48
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  12:34:27  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ok Bacon
Yup Rav4eren er også en lækker bil,

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  15:35:27  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Så kan jeg personligt bedre lide den nye Suzuki Grand Vitara - Faktisk en helt fin SUV :-)

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  15:40:07  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Er der meget bjergrigt hvor familien Bacon bor?

G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  16:00:26  Vis profil  Svar med Quote
Nej Sheep, men du har jo selv været i omegnen, og det er godt nok langt fra alting, så off-road egenskaberne er formentlig meget vigtige hvis studene der skulle trække oksekærren ind til den nærmeste landhandel er punkteret... :-)

Og nej da, rønnebærrene er da bestemt ikke sure

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...

Rettet af - [+35]Dude @ 11 Oct 2006 16:00:57
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  16:19:28  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

Så kan jeg personligt bedre lide den nye Suzuki Grand Vitara - Faktisk en helt fin SUV :-)



Mikey problemet er bare at Suzukien skodder helt vildt i bensin versionen. Hvis du dog betaler det ekstra for en Diesel, så for du en okay maskine. Men det er jo trods alt KUN en Toyota wannabee.
HEHE har selv den nye 2006 Rav4

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 11 Oct 2006 :  17:09:51  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Jeg vil give dig ret ang. benzin versionen - gå efter diesel udgaven. Når dét er sagt, så kører Suzukien faktisk bedre end Toyato'en imo. Jeg synes designet er pænere (smagssag) og så er den billigere :)

RAV4 er dog også en rigtig lækker bil, som jeg gerne kørte i til dagligt ;)

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 12 Oct 2006 :  00:34:03  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den første jeg kikkede på var faktisk en Rav4 men den var for lille til firmabil og mit behov for plads, men den passede fint til konen..

Jeg har valgt at købe 2 biler hos samme bilforhandler, da jeg jo så kan opnå en meget større rabat, især fordi jeg også har firma = Flåde rabat.

Da jeg sidst købte bil opnåede jeg en rabat på 50 tusinde plus måtter og det er jo også noget der kan mærkes..

Men nu her torsdag 12/10 ved middagstid skal der prøvekøres biler og forhandles, og opnår jeg ikke en ordentlig rabat findes der sgu andre bilmærker.. hehe

G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 17 Oct 2006 :  18:43:49  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så er firmabilen bestilt med ekstraudstyr og hele svineriet og jeg får den i næste uge torsdag eller fredag....WEEEEEEE

Privatbilen venter til omkring febuar, for der kommer en meget interesant og ny model hos Nissan som også er en 4X4.. Det skulle være en kombination af alm personbil og 4X4 trækker..

G� til toppen af siden

Perkins
Forummedlem

Denmark
457 Posts

Skrevet - 17 Oct 2006 :  18:58:47  Vis profil  Svar med Quote
altså endnu et køretøj med træk på alle 4 der ikke kan komme igennem plutten?

Perkins diesel. Damn good engines.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 17 Oct 2006 :  19:29:33  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
School run FTW :D
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 19 Oct 2006 :  07:05:16  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Perkins[Wa]

altså endnu et køretøj med træk på alle 4 der ikke kan komme igennem plutten?



Lol Perkins.
Nu er det jo ikke alle der bor på en markvej. Vi er nogle der gerne bare vil have 4X4 fordi vi kører langt på landveje osv. i alt slags vejr.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 19 Oct 2006 :  10:14:36  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja sikke en ballade hvis alle med en 4x4 kørte rundt i rabatten eller på markerne..

Formålet med at jeg har valgt en firmabil med 4x4 er fordi jeg om vinteren er tvunget til at kunne komme frem til de ejendomme som skal have ryddet sne. Det er pinligt hvis man ikke kan komme ud og rydde sne når der er behov for det, kunderne bliver skide sure over når man ikke kan overholde kontrakten..

Det samme gælder for privatbilen, den skal have 4x4 fordi den til tider også skal bruges af mit firma når man skal ud og rydde sne..

G� til toppen af siden

Perkins
Forummedlem

Denmark
457 Posts

Skrevet - 19 Oct 2006 :  20:49:33  Vis profil  Svar med Quote
ok, lidt fair måske. jeg bruger 4x4 til at køre på jagt, og som en lille kombi i 50cm sne på en markvej med ladet fyldt med gæs.. kæft det var fedt... og så lige når traileren bliver læsset lige i overkanten, er det jo meget rart man kan sætte igang på andet end asfalt...

Perkins diesel. Damn good engines.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000