Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 ØV ØV
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 indl�g

Skrevet - 22 Nov 2006 :  18:10:45  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I morges kørte jeg galt med 110 km´t i min peugeot 206 på motorvejen da jeg skulle undvige et dådyr. Hele venstre side er smadret, så nu må man bare vente og høre hvad forsikringen siger!

Heldigvis var jeg alene i bilen og kun min bil der kørte galt, det er indtil nu kun små skrubs jeg kan mærke, men hold da op en ubehagelig oplevelse, imens man snurre rundt fik jeg lige set hele mit liv i små billeder! har ikke lige nogen billeder af bilen endnu til skræk og advarsel men skal lige forbi min peugeot forhandler i morgen så tager jeg nogen...

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  18:27:37  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt at høre du slap så "heldigt" fra ulykken. Det er fandme ikke en sjov situation at komme i :(

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  18:43:41  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kim, glad for at der ikke er sket noget med dig alvorligt!
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  19:13:57  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Fy for helvede Kim - jeg har selv prøvet at møde et rådyr på en motorvej i mørket. Jeg slap dog forbi uden at det gik galt. Go' bedring!

G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  19:56:42  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt du er uskadt min ven



Remember to SMILE everyday

Rettet af - [+35]Siehoff @ 22 Nov 2006 19:57:19
G� til toppen af siden

Slagteren[Wa]
Gammel ven af +35

Denmark
280 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  20:17:47  Vis profil  Svar med Quote
Øj - det var da vist en værre en du der har været ude for... Prøvede det selv for tre år siden, pludselig stod der et dådyr på vejen og så sagde det bang. Godt du er uskadt
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  20:42:33  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ikke godt, håber Bambi overlevede også :)
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 22 Nov 2006 :  21:56:28  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
UARG..... god du er hel endnu



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  07:30:24  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
bambi slap med foskrækkelsen! skal ud og kigge på dytten i dag

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  07:47:59  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja det er farligt med de køer på vejene. (også dådyrene)

Spøg til side. Nice du slap med helbredet i behold Kim. Håber sgu forsikringen betaler. Du skal jo snart til djævleøen

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  08:31:35  Vis profil  Svar med Quote
Godt du er ok, har selv prøvet det et par gange. Den ene gang totalsmadrede vi en Vectra (det gik først rigtigt galt da 3 ud af 4 dæk røg af fælgen under undvige manøvren) Den anden gang fik bilen ikke en skramme, men det samme kan man desværre ikke sige om Bambi. Men alt i alt en grim oplevelse, hvor det da heldigvis kun gik ud over bilen...

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  11:13:31  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Selvfølgelig er det surt at bilen er crashed men hellere den end dig Z..!!

Dejligt at læse at du slap med skrækken og har helbredet i behold..


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  11:48:04  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt du slap heldigt fra det Z..

Jeg har aldrig ramt et dådyr, men set andre gøre det, og 2 gange er dyrene røg lige hjem i fryseren efter jeg havde gjort en ende på det sårede dyrs liv med min kniv.. mums.. hehe

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  16:28:32  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

Godt du slap heldigt fra det Z..

Jeg har aldrig ramt et dådyr, men set andre gøre det, og 2 gange er dyrene røg lige hjem i fryseren efter jeg havde gjort en ende på det sårede dyrs liv med min kniv.. mums.. hehe


Bacon ! Det sagde du bare ikke !

Godt at det ikk var dig der kom til skade Kim!! Jeg tror at det er godt du " kun " kørte 110, så skulle der da være en chance for at forsikringen dækker!
G� til toppen af siden

El Gordo
Forummedlem

Denmark
395 Posts

Skrevet - 23 Nov 2006 :  22:38:45  Vis profil  Bes�g El Gordo's hjemmeside  Send El Gordo en AOL besked  Klik for at se El Gordo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt at du er ok

Og at det kun gik ud over en bil håber du har kasko så gå det jo nok.

Dyr på kørebanen komme så hurtigt at man sjældent kan nå at undvige
Det koster livet på et par mc ister hvert år desværre.

forvirre mig ikke med kendsgerninger beslutningen er truffet
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 24 Nov 2006 :  02:01:01  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

[quote]Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

Godt du slap heldigt fra det Z..

Jeg har aldrig ramt et dådyr, men set andre gøre det, og 2 gange er dyrene røg lige hjem i fryseren efter jeg havde gjort en ende på det sårede dyrs liv med min kniv.. mums.. hehe
[/quote]
Bacon ! Det sagde du bare ikke !

Godt at det ikk var dig der kom til skade Kim!! Jeg tror at det er godt du " kun " kørte 110, så skulle der da være en chance for at forsikringen dækker!



Er også af den overbevisning at det man dræber må man æde. Har nok været på Grønland for længe

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 24 Nov 2006 :  06:28:57  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
Ja man smider altså ikke mad væk!

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 24 Nov 2006 :  07:30:48  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har lige fået mig en nyere Sportsvan som jeg skal hente i dag... så må jeg se hvad jeg skal have til konen af familie bil ..

G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 24 Nov 2006 :  08:49:26  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Puha Kim ... du må ikke give os sådan et chok .. Godt der ikke skete dig noget .. lyder til du er lidt mere robust i den virkelige verden end du er i CS

God idé med at købe en bil der har lidt bedre chance for at rumme dig
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 26 Nov 2006 :  19:26:02  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
fandt kone bilen i dag

en Mishubishi Carisma 1,6 business "25" fra 2002 hammerflot som ny !

håber hun bliver glad

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000