Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 de damer og de herre på +35
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Globaltossen
Nyt forummedlem

Denmark
45 indl�g

Skrevet - 05 Feb 2007 :  19:53:31  Vis profil  Klik for at se Globaltossen's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
så har jeg igen været inde og spille mod jer

og det er lige så sjovt som det plejer

jeg får tæv men ikke lige så meget som jeg plejer

så det vil sige jeg er blevet bedre

eller i er blevet dårligere

mange venlige og tossede hilsner globaltossen

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 05 Feb 2007 :  20:01:59  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe du behøver altså ik og lave et nyt indlæg hver gang du har været inde og ha fået tæv... så bliver du bare banned for spam



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

Rettet af - .kolik @ 05 Feb 2007 20:02:26
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 05 Feb 2007 :  21:14:23  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaja. det gælder jo om at gøre sig en smugle bemærket nu om dage



Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 06 Feb 2007 :  05:00:01  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det var desvaerre ikke mig der gav dig taev, men jeg ville oenske jeg havde muligheden. Pingen er dog en smule for hoej her fra New Zealand saa jeg bliver bare bannet pga det, og det gaar jo ikke!

Men YAY for det gode vejr :)

G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 06 Feb 2007 :  05:01:07  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Eh dermed ikke sagt at jeg har noget imod dig, men jeg ville bare gerne spille lidt ^^

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 06 Feb 2007 :  14:39:15  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Hej Klumpen.
Håber du har det super, og at vi snart hører lidt fra din tur?? :)

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

tnh
Nyt forummedlem

Denmark
39 Posts

Skrevet - 06 Feb 2007 :  19:40:17  Vis profil  Klik for at se tnh's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
he he der er andre end mig der syntes at Mikey og Hoffa er nogle tøser

G� til toppen af siden

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 06 Feb 2007 :  19:44:43  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du mener random tøzer ;)

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 07 Feb 2007 :  07:58:14  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen Mikey min ven... jeg har jo postet linket til vores hjemmeside i internt forum saa du kan da starte der ^^

Og jo det gaar skam rimeligt paent for os :) glaeder mig dog til at komme til Australien og nyde de hoejere temperaturer de har dernede :)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000