Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 Hallo
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 indl�g

Skrevet - 02 Mar 2007 :  18:52:52  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
er der slet ingen sport i 2007 eller er folk begyndt at strikke



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 02 Mar 2007 :  20:06:52  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg skal på kampdruk om et øjeblik, men vækkeuret er allerede sat, så jeg kan komme op i tide til at se Liverpool tæve Man.U i morgen :D

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 02 Mar 2007 :  21:16:03  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jo da ! Der er efterhånden så meget Håning, over fodbolden at jeg ikke gider diskutere :)

Man kan jo ikke skrive : Wuuhuu, nu vandt vi 5-0 over Fc Syddanmark.
Uden Hr og Fru Danmark sidder og siger : Ja men vi var jo bedre, i er en flok tøser, vi ku ha tævet jer, vi brugte jo vores anden hold.... osv..

Er så træt af undskyldninger, måske ikke lige herinde fra hver gang, men også fra Arbejdet. :)

Derfor. :)
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 02 Mar 2007 :  22:01:21  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Jo da ! Der er efterhånden så meget Håning, over fodbolden at jeg ikke gider diskutere :)

Man kan jo ikke skrive : Wuuhuu, nu vandt vi 5-0 over Fc Syddanmark.
Uden Hr og Fru Danmark sidder og siger : Ja men vi var jo bedre, i er en flok tøser, vi ku ha tævet jer, vi brugte jo vores anden hold.... osv..

Er så træt af undskyldninger, måske ikke lige herinde fra hver gang, men også fra Arbejdet. :)

Derfor. :)



Det er en OK grund, når ens eget hold ikke har flere undskyldninger tilbage !!!

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 03 Mar 2007 :  14:07:26  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Jo da ! Der er efterhånden så meget Håning, over fodbolden at jeg ikke gider diskutere :)

Man kan jo ikke skrive : Wuuhuu, nu vandt vi 5-0 over Fc Syddanmark.
Uden Hr og Fru Danmark sidder og siger : Ja men vi var jo bedre, i er en flok tøser, vi ku ha tævet jer, vi brugte jo vores anden hold.... osv..

Er så træt af undskyldninger, måske ikke lige herinde fra hver gang, men også fra Arbejdet. :)

Derfor. :)



Det er en OK grund, når ens eget hold ikke har flere undskyldninger tilbage !!!



Tjaa!
G� til toppen af siden

Woodrow F. Call
Forummedlem

Denmark
349 Posts

Skrevet - 03 Mar 2007 :  15:14:31  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Jo da ! Der er efterhånden så meget Håning, over fodbolden at jeg ikke gider diskutere :)

Man kan jo ikke skrive : Wuuhuu, nu vandt vi 5-0 over Fc Syddanmark.
Uden Hr og Fru Danmark sidder og siger : Ja men vi var jo bedre, i er en flok tøser, vi ku ha tævet jer, vi brugte jo vores anden hold.... osv..

Er så træt af undskyldninger, måske ikke lige herinde fra hver gang, men også fra Arbejdet. :)

Derfor. :)



Jeg kan da med ophøjet ro - og fuldstændig sandfærdigt - postulere, at jeg aldrig har hånet noget fodboldhold... Jeg vil bare fastholde at Preben Laudrup er dansk fodboldshistories bedste fodboldspiller...
Derudover skylder jeg måske at sige, at fodbold interesserer mig nogenlunde lige så meget som kricketresultaterne fra lilleputligaen i det ydre mongoli...

Never argue with an idiot - odds are, he's doing the same...
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 03 Mar 2007 :  16:31:19  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Woodrow F. Call

quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Jo da ! Der er efterhånden så meget Håning, over fodbolden at jeg ikke gider diskutere :)

Man kan jo ikke skrive : Wuuhuu, nu vandt vi 5-0 over Fc Syddanmark.
Uden Hr og Fru Danmark sidder og siger : Ja men vi var jo bedre, i er en flok tøser, vi ku ha tævet jer, vi brugte jo vores anden hold.... osv..

Er så træt af undskyldninger, måske ikke lige herinde fra hver gang, men også fra Arbejdet. :)

Derfor. :)



Jeg kan da med ophøjet ro - og fuldstændig sandfærdigt - postulere, at jeg aldrig har hånet noget fodboldhold... Jeg vil bare fastholde at Preben Laudrup er dansk fodboldshistories bedste fodboldspiller...
Derudover skylder jeg måske at sige, at fodbold interesserer mig nogenlunde lige så meget som kricketresultaterne fra lilleputligaen i det ydre mongoli...


Du en venlig mand
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 04 Mar 2007 :  02:35:47  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Altsaa... well... hernede i australien (og new zealand ogsaa) fedter de jo kun rundt med cricket, hestevaeddeloeb og rugby (hvilket ioevrigt er cool) og jeg har ingen intentioner om at diskutere det med nogen for jeg gider ikke se det :p

Well der kan laves en undtagelse med rugby, men det er ogsaa kun fordi der er tilpas meget vold i den sport :)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000