Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Installerer
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Dizzy
Forummedlem

96 indl�g

Skrevet - 14 Mar 2007 :  14:52:34  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Heey, jeg vil høre om nogen af jer har et svar på hvorfor at når jeg prøver at installerer wow siger den The installer was unable to read the file "<unknown>". This error may be caused by problems with the media or drive at --for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "Repack-MPQ\Data#terrain.MPQ\World\Maps\EmeraldDream\EmeraldDream_25_31.adt", and the error code was 38.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::Read).

Hvad kan det være og hvordan fixer jeg det


[brown]

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  14:57:10  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad kan det være

This error may be caused by problems with the media or drive at

for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM ( Scratched = Ridset )

hard drive corruption

or a networking problem while downloading the installer.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  14:57:50  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
TJek om din CD er ridset først. :)
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  14:58:21  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den er helt ny?. og jeg kan godt installerer andre games. Det jeg synes er s¨å mystisk


[brown]
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:16:59  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Måske en fejl på selve disken, prøv at gå ind og få den byttet der hvor du har købt den.
OG fortæl om dit problem hvis du ikke finder andre løsninger :)
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:36:06  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Det betyder at wow er en virus. Din computer frastøder spillet.

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:39:49  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Stampe

Det betyder at wow er en virus. Din computer frastøder spillet.




HAha stampe ;p
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:42:06  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Mmm.. Det kan jo egentlig godt være :) Hvis drengen har downloadet spillet over nettet?
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:42:57  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tjo, men jeg tror han har købt det :p

Men lad os nu se hvad han siger ;D
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  15:43:08  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nogen programmer kan ikke lide at blive installeret hvis du f.eks. køre med Alkohol 100, Daemon Tools eller anden emulator pga. kopisikringen.
Hvis du har dem installeret, så prøv at fjerne dem og prøv igen.

Ellers få byttet skiven


Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 14 Mar 2007 15:43:58
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  16:40:26  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
aaaah den gode install bug i wow diskene, løsningen er, find en ven der har diskene lån dem .... installer.

Af en eller anden grun har blizzard installeren nogle gevaldige problemer i forhold til at læse på nogle disks. havde selv samme problem med mit spil, brugte Puffs og det virkede, det underlige er, måtte reinstalle mit system 14 dage efter brugte mine egne diske og det virkede fint .......... all is fair in love and warcraft, eller noget i den stil.

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  17:01:42  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan også bare downloade hele spillet fra Blizzards HP :)

http://www.wow-europe.com/en/downloads/classic/
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  17:28:26  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
heej tak for jeres mange svarl. igår købte jeg en trail cd den sagde det samme, så idag fik jeg af en ven hele spillet da han ikke gad mere, men som Eye sagde jeg har hentet en masse spil så jeg har jo Deamon Tools,så nu prøver jeg at afinstallerer det og så må vi se hvad der sker !

Skal nok skrive hvis det ikke er problemet


[brown]
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  20:08:14  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg satser stadig på den med virus :)

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 14 Mar 2007 :  23:20:32  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Stampe

Jeg satser stadig på den med virus :)



______________________________________________________________________________________
Måske skulle han bare få en ny comp? Er det, det du hentyder til stampe :p
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  08:51:40  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
WOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!

Moster Armløs er tilbage!!! Det kræver sgu da en fest

Og ellers giver jeg stampe ret... det er djævelens værk det der WoW... Håber ikke du plejer at lave lektier og ha tid til kæresten, for den tid forsvinder nu

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  08:58:23  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Makaveli

quote:
Oprindeligt skrevet af Stampe

Jeg satser stadig på den med virus :)



______________________________________________________________________________________
Måske skulle han bare få en ny comp? Er det, det du hentyder til stampe :p



Uanset hvor god en computer er så er WOW = Kokain.

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Makaveli
Forummedlem

Denmark
139 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  12:58:44  Vis profil  Klik for at se Makaveli's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Stampe

quote:
Oprindeligt skrevet af Makaveli

quote:
Oprindeligt skrevet af Stampe

Jeg satser stadig på den med virus :)



______________________________________________________________________________________
Måske skulle han bare få en ny comp? Er det, det du hentyder til stampe :p



Uanset hvor god en computer er så er WOW = Kokain.




Hahaha, så måske lidt slamsugning hist og pist rundt i kabinettet ville måske fjerne det overliggende ;p
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  18:10:33  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
WoW er TUNGT for alle maskiner, selv CSS er vand i sammenligning.

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 15 Mar 2007 :  22:36:38  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Makaveli flot du har fundet et indlæg der er nutidig.
Bliv ved med det i stedet for at rippe op i de gamle . KIG PÅ DATOEN

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 16 Mar 2007 19:33:43
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 16 Mar 2007 :  15:23:34  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
hehehe

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 17 Mar 2007 :  14:10:04  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
heey jeg har stadig problemmer, jeg har formateret mit computer, men når jeg er igang med at installerer sige den lige pludselig at den ikke kan finde cden og så går installeringen i stå. Dette problem kan komme når den er igang med at installerer 5 cd eller anden, det kan ske når som helst.

Nogen der kan hjælpe


[brown]
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 17 Mar 2007 :  15:19:31  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har du prøvet at downloaded ?
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 17 Mar 2007 :  15:20:53  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nope, men tror det tager en krig


[brown]
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  15:36:52  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay, har forsøgt, efter 13 timers downloading nonstop havde den taget 1.2 gb


[brown]
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  15:39:03  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Og dit Drev Virker 100% ?
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  15:41:30  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tror jeg, forsøgte igår at skifte det, men det viser sig at cd 4 er beskadeliget, så den låner jeg lige af en ven ;)


[brown]
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  17:07:15  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Hør nu på mig! Wow er en virus, det er dit antivirus/sikkerheds program som smider cd 4 i karantæne.

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  20:31:11  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad er Problemet så at trykke " Disable "?
G� til toppen af siden

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 Posts

Skrevet - 18 Mar 2007 :  23:15:20  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja stampe holder helt sikkert også på den med at det antivirus programmet der stopper djævlens værk :P

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 19 Mar 2007 :  09:02:28  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis det er en CD hans Ven har lavet til ham!
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.29 sek. Snitz Forums 2000