Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Min lyd
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dizzy
Forummedlem

96 indl�g

Skrevet - 17 Apr 2007 :  15:06:53  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Heej.
Når jeg hører en lyd i ITunes kan jeg hører musiken men ikke ham der synger, eller jov men det er uhyggeligt lavt, når jeg spille cs eller q4 kommer min lyd senere. På ventrilo kan jeg intet hører men folk kan godt hører mig :S

Har prøvet at geninstallerer min lydkort, nogen der ved hvad det skyldes?

Hilsen DizzY. håber der er nogen der kan hjælpe


[brown]

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 17 Apr 2007 :  16:06:23  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
måske noget snavs ala virus spyware eller andet



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 17 Apr 2007 :  16:11:59  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hvordan det?


[brown]
G� til toppen af siden

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 17 Apr 2007 :  20:02:23  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Var det ikke dig der skrev noget med at installere WOW? Hvis du har gjort det, så er det jo helt klart derfor... Sagde det jo

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 17 Apr 2007 :  20:29:31  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Din lyd er sat til Surround og du bruger kun 2 højttalere.
Ind i lydindstillingerne og ret opsætningen til Stereo.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 18 Apr 2007 :  15:49:00  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
virker stadig ikke, har formateret også og problemmet er der stadig


[brown]
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 18 Apr 2007 :  16:14:33  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hmmmm Se det er igen igen et af de opsætnings mæssige ting som kan være SÅ mange ting du tror det er løgn. Forskellige lydkort = forskellige reaktioner for slet ikke at snakke om forskelligt medfølgende software som om man vil det eller ej har de underligste ideer om hvad ens skal smide lyden ud og hvilke ting har højere prioritet end andre osv osv osv osv osv ..............

Nemmeste løsning: Bestik din nærmeste nørdede ven med en gang cola og en pose haribo.

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

Dizzy
Forummedlem

96 Posts

Skrevet - 18 Apr 2007 :  16:16:22  Vis profil  Bes�g Dizzy's hjemmeside  Klik for at se Dizzy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det viser sig at værre mit headsæt !!.. Så har taget et gammelt i brug


[brown]
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.24 sek. Snitz Forums 2000