Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Amx / AdminMod
 Hey.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 indl�g

Skrevet - 20 Jun 2002 :  11:39:19  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hejsa mates.
Jeg vil lige spørge om hvis jeg skal kicke eller banne folk hvor skriver jeg det???? og hvad skriver jeg,nu lyder det sikkert som om at nu skal jeg rigtigt ud på jagt men sådan er det ikke,jeg har skrevet en besked et andet sted på hpèn om hvorfor jeg gerne vil vide det.
Det var noget med en nat på jeres server hvor der var total kaos,men det har i sikkert læst.
Nu vil jeg lige smutte,skal jo ind og spille igen*GG*
ses mates og hygge til jer alle.

Hilsen
[+35]Midnight-M[Wa]

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  11:44:16  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej Midnight-M!

En oversigt over dine muligheder kan du få ved at trække konsollen ned og skrive admin_help. Så giver den en liste over de kommandoer, du har til din rådighed. Desuden kan du finde oplysninger her:
http://www.adminmod.org/index.php?go=commands
Det skal dog bemærkes, at ikke alle kommandoer kan bruges på vores servere.

Beat the Easyfrag
No cheats, no scripts and no skills

Edited by - [+35]Beathoven[Wa] on 2002 Jun 20 11:48:11
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  12:37:52  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Hej M,

Skriv "admin_help" (uden anførselstegn) i konsollen når du er logget på serveren, så får du en liste over de kommandoer der er tilgængelige for dig.

Jeg rapporterer mine kicks/bans på tagwallen, og det er der ind til videre ikke no'en der har brokket sig over Jeg går ud fra, at hvis COWs hellere vil ha' besked et andet sted, så får jeg det at vide.

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  14:33:21  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

hvis COWs hellere vil ha' besked et andet sted, så får jeg det at vide.

Egentlig vil vi hellere ha' det på en anden måde.
Sagen er bare at vi ikke gider bræge med dig

G� til toppen af siden

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  15:12:55  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked  Svar med Quote
quote:

Hejsa mates.
Jeg vil lige spørge om hvis jeg skal kicke eller banne folk hvor skriver jeg det???? og hvad skriver jeg,nu lyder det sikkert som om at nu skal jeg rigtigt ud på jagt men sådan er det ikke,jeg har skrevet en besked et andet sted på hpèn om hvorfor jeg gerne vil vide det.
Det var noget med en nat på jeres server hvor der var total kaos,men det har i sikkert læst.

Hilsen
[+35]Midnight-M[Wa]

Hvis du banner skriver du det i restrictet forum med oplysning om dag, tidspunkt, server, nick samt WON-ID. Kick benyttes som streng advarsel, og rapporteres ikke. Men du skal vide opførsel som ADMIN er vi meget opmærksomme på. ADMINS fra +35 går foran med et godt eksempel ! ADMINS kan Server Rulez til fingerspidserne. ADMINS bruger kun magt i nødstilfælde ! ADMINS ........
Vær bekendt med at der findes andre metoder end Ban og Kick. Oxo Slay og Slap kan være effektive.
Og nej jeg er ikke specielt blødsødende, men det er mere tilfredsstillende at få en irriterende TD'er til at spille Teamplay end skulle tæske ord med ham i complains.
Dette emne "ADMIN opførsel" har været meget diskuteret på restrictet forum, så jeg vil foreslå dig at du snuser til klanens medlemmers holdning her, det kan spare dig, clanen og COWS for en del brokkeri!

Edited by - [+35]PatGarret on 2002 Jun 20 15:15:20
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  15:33:33  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan du da ikke skrive så man kan læse det

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  15:50:14  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Av jeg havde lige slået windowsfunktionen "Hjælp for svagtseende" til

Beat the Easyfrag
G� til toppen af siden

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  15:54:47  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked  Svar med Quote
quote:

quote:

Hejsa mates.

Hilsen
[+35]Midnight-M[Wa]

Hvis du banner skriver du det i restrictet forum med oplysning om dag, tidspunkt, server, nick samt WON-ID. Kick benyttes som streng advarsel, og rapporteres ikke. Men du skal vide opførsel som ADMIN er vi meget opmærksomme på. ADMINS fra +35 går foran med et godt eksempel ! ADMINS kan Server Rulez til fingerspidserne. ADMINS bruger kun magt i nødstilfælde ! ADMINS ........
Vær bekendt med at der findes andre metoder end Ban og Kick. Oxo Slay og Slap kan være effektive.
Og nej jeg er ikke specielt blødsødende, men det er mere tilfredsstillende at få en irriterende TD'er til at spille Teamplay end skulle tæske ord med ham i complains.
Dette emne "ADMIN opførsel" har været meget diskuteret på restrictet forum, så jeg vil foreslå dig at du snuser til klanens medlemmers holdning her, det kan spare dig, clanen og COWS for en del brokkeri!

Edited by - [+35]PatGarret on 2002 Jun 20 15:15:20

Dette emne "ADMIN opførsel" har været meget diskuteret på restrictet forum, så jeg vil foreslå dig at du snuser til klanens medlemmers holdning her, det kan spare dig, clanen og COWS for en del brokkeri
JO DA 6, VAR DET BEDRE ?
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  15:58:26  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Av for catan havde stadig ikke slået den svagtseende funktion fra:

admin_ban patgarrets_store_typer_fra_forum

Beat the Easyfrag
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  16:08:47  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Btw. when do we get the teleportation mechanism in order to teleport all the lamers to Jubii servers.

Beat the Easyfrag
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  16:52:23  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

JO DA 6, VAR DET BEDRE ?[/size=6]

Uuuuhm :-)

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 20 Jun 2002 :  16:53:10  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Btw. when do we get the teleportation mechanism in order to teleport all the lamers to Jubii servers.

Beat the Easyfrag

It is like TO,,, indefinetly :-)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000