Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 kan ik komme ind og spille :( hjælp
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 indl�g

Skrevet - 13 Jul 2007 :  19:01:39  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg har problemer med at komme ind i spillet når jeg joiner en server går der ca 5-7 sek før jeg bliver kicked : Your STEAMID was not validated prior to entry ,siger den... først troede jeg at jeg bare skulle vente lidt (det plejer jo og hjælpe) men nu er der gået 2 timer siden sidst jeg prøvede og den siger det samme endnu...


Nogen der kan hjælpe ?



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 13 Jul 2007 :  19:11:54  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nu siger den : Error verifying STEAM UserID Ticket (Server was unable to contact the authentication server)



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

[WoF]Sneakyslicer`63
Gammel ven af +35

Sweden
490 Posts

Skrevet - 13 Jul 2007 :  19:45:23  Vis profil  Svar med Quote
samme sker för mig.. jeg slette client reg etter på og det virke. men tapper internet mod steam hele tiden

G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 13 Jul 2007 :  19:52:15  Vis profil  Svar med Quote
Jeg oplever det med jævne mellemrum, men efter nogle forsøg lykkedes det altid at komme ind. Jeg tror at det er valves servere der driller.

G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 14 Jul 2007 :  04:27:52  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har virket at folk har fjernet Clientregistry.blob

I SKAL dog kunne huske jeres Login navn og kode hvis i gør det

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 14 Jul 2007 04:28:23
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000