Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 adminforum!!!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 indl�g

Skrevet - 24 Jul 2007 :  10:09:49  Vis profil  Svar med Quote
jeg har erfaret at der stadig en nogle af vores medlemmer der ikke har fået tildelt deres adminrettighedder,,måske fordi der ikke er nogen der har set dem spørge om de kunne få det ordnet
man kunne også bruge dette forum til at besvare ? som det der kommer her har lige kopi fra andet forum da det nok heller ikke lige er blevet set

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Den eneste virkelige/reelle ændring der er sket efter vores udmelding om fokus på CSS, er at de frivillige kræfter i stor stil har prioriteret at bruge deres fritid på CSS-serverne.
Og vi/COW/+35 er ikke herrer over folks frivillige indsats.

--------------------------------------------------------------------------------

hejsa jeg har før haft adgang til den hp hvorfra serveren blev styeret,det vil jeg da gerne ha igen.
det er 1.6 serveren.
mvh.krum.

Over skyerne er himlen altid blå...

Life is what happens to you while you are busy making other plans...

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 24 Jul 2007 :  23:40:53  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Krumme hvis det er adgang til server admin du lige pt. søger, så får du det ikke.

De eneste der efter min mening skal have adgang til den, er dem der gider ligge det arbejde i det der skal til, for at det kører for alle.
BÅDE CSS OG 1.6. Husk det ser ikke ud som før derinde.

Du har altid, som alle andre kunne skrive hvis der var noget, OG alle har fået svar og der er sket noget. Så problemet kan ikke være så stort.

Men leder stadigvæk efter en "SERIØS" admin til serverne. Dette kræver dog at de gider sætte sig ind i begge spil.Og at de er til at regne med. ALTID!!!!!!!!

Og hvis de ikke ikke forventes at have den fornødne genskab til disse. Så duer det ikke.

Grunden til at det blev så fuck up sidste gang var, at for mange kokke osv.

Hvis COW mener noget andet hvad dette angår, bedes de melde ud. Så gør jeg det samme.

Sidst set er der fjernet nogle ting fra css2 som jeg ikke selv har gjort.

Hvis lortet skal virke skal folk sgu vide hvad de gør.

Men lad da COW melde ud hvad de vil.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 24 Jul 2007 23:43:50
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 25 Jul 2007 :  19:07:02  Vis profil  Svar med Quote
fnisssssss

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 25 Jul 2007 :  22:57:49  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye
Men lad da COW melde ud hvad de vil.

Det her er min egen mening. De andre må rette mig, hvis jeg tager fejl.

Jeg mener at du EYE, gennem din store indsats, har vundet en form for hævd på opgaven nu. Du må sætte krav til dine "kolleger", da du jo selv tager "straffen" for at afvise nogle. Så det er din vurdering, hvornår hensynet til din fritid skal veje tungere end kvaliteten på arbejdskraften.

Good work

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.05 sek. Snitz Forums 2000