Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 Dilemma
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  12:25:25  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]BOSS




Sån en har vores nabo/udlejer lige købt. Det lyder som om det er starten til Lemans, når den spinkle ca. 60-årige kvinde smider lidt skrald ind bagi og kører på genbrugen

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  12:38:42  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Boss bor du i det jydske wisky bælte..? hehe... den største bil der står på parkerings pladsen her ved bolig blokken er en gammel fokevogn fra krigs tiden men det er så os en capriolet... hehe... sådan en som man ser hitler blive kørt rundt i hvor han står og vinker... hehe

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  14:11:00  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den Audi der BOSS.


MUMS siger jeg bare. kæft den er fed. respekt til folk der kommer kørende i sådan en :D


BTW BOSS: Hvis du ikke ved hvad du skal bruge alle de penge på så har jeg en konto du kan smide dem ind på ;) hahhaha :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  17:24:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis vi skal blive i den genre så kan vi summere:

BMW er til små tissere

A8 er tilstilfulde diplomattissere

Q7 er til klodsede tisseimplantater


"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  19:10:10  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvorfor er der ikke eneste som har nævnt Jaguar?

http://www.jaguar.co.uk/uk/en/xj/models_pricing/models.htm

Vil da så meget hellere kører rundt i en stilfuld Jaguar end en lille hverdags Audi/BMW/Lexus
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  20:06:12  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Hvorfor er der ikke eneste som har nævnt Jaguar?

http://www.jaguar.co.uk/uk/en/xj/models_pricing/models.htm

Vil da så meget hellere kører rundt i en stilfuld Jaguar end en lille hverdags Audi/BMW/Lexus



hehe så hellere en aston martin måske en db9

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 01 Nov 2007 :  20:27:12  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den nye James Bond Aston martin. Kun 5 års ventetid. JEEES mayn.

Nej tak :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 02 Nov 2007 :  14:39:59  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Hvorfor er der ikke eneste som har nævnt Jaguar?

http://www.jaguar.co.uk/uk/en/xj/models_pricing/models.htm

Vil da så meget hellere kører rundt i en stilfuld Jaguar end en lille hverdags Audi/BMW/Lexus



Kodeordet her er KØRER - der er ingen som kører rundt i deres Jaguar - den holder jo på værkstedet .......



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 02 Nov 2007 :  21:17:38  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis man kigger på mobilitetsservice for de forskellige bilmærker er der tre konklusioner vedr. sikre værkstedshits:

Seat Altea
Audi A6
VW Touran

Jeg har sjældent set mærker siden de legendariske Peugeot 307 dage der påkalder sig så meget værkstedsopmærksomhed

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 11 Nov 2007 :  22:37:37  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hva med BMW M6??



mvh mig med den lille tisser

G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 12 Nov 2007 :  08:53:29  Vis profil  Svar med Quote
Ja så tror jeg også jeg fint kan leve med min lille tisser. Med sådan en bil har man alligevel kun brug for den til at tisse med.
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 16 Nov 2007 :  16:43:58  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
haha ... fuck den er fee Z ;) Men den RS6 er nu heller ikke helt ved siden af. Hvor mange herinde ville ikke være klar på en trekant, hvis de hedder M6 og RS6 ... mums siger jeg bare!

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.06 sek. Snitz Forums 2000