Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 En del af livet
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 indl�g

Skrevet - 25 Nov 2007 :  23:50:59  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan stadig huske da jeg blev medlem af +35 - det forekommer som om det er længe siden - +35 bliver en del af dig selv - en del af livet.

"Årh hold dog bøtte - det er jo bare et spil" vil nogen formentlig sige.

Det mener jeg bestemt ikke er tilfældet - clanmates er blevet langvarige venskaber - for hele livet. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Noget der er blevet så vigtig en del af livet vil jeg blive og holde fast i - til enhver tid.


Denne [+35] ROS er derfor til hele klanen og alle der vil bakke op om den. De som ikke vil blive vil jeg ønske al mulig held og lykke på deres vej.

Der vil aldrig kunne blive en anden klan en +35 for mig.

Dette er ROS forummet - lad os fylde det med en positiv stemning her midt i al det negative.

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  00:34:00  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har det på samme måde dog mener jeg det bare er et spil derfor kan jeg ikke hidse mig op over alt det her det trist men sådan er det jo nu en gang, jeg snakker ikke så meget om aften når jeg spiller da konen og knægten sover og vores lejlighed er meget lille men hygger mig det gør jeg sku og det vil jeg blive ved med hvis det ikke går helt galdt alt det her, men det må tiden vise, jeg startede som æreds medlem og det er jeg stolt af for derefter at blive medlem her i klanen efter jeg lukkede min egen klan. Jeg har altid haft det sjovt og det vil jeg blive ved med.

Problemer er til for at blive løst, vi lærer noget nyt hver dag og det vil vi gøre hele livet.

Jeg ville bare sige jeg går ingen steder jeg skal smides ud for at komme ud af denne klan.




G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  00:47:15  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
+35 er min første klan og når jeg ikke gider mere bliver det også min sidste..

G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  00:48:22  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Og alle er vel lige gode venner fordi de ikke lige pludselig er i samme klan.

Og ja det er bare et spil.

Og ja. Venner kan godt ses selvom de er et andet sted.

Og ja. Man har ret til sin egen mening og lyster. (det gælder vel alle).

Til dem der leaver som dem der bliver. Vi ses derude og hygger som vi altid har gjort.

GL HF

Rettet af - Zyklopz @ 26 Nov 2007 00:48:55
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  01:00:27  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

+35 er min første klan og når jeg ikke gider mere bliver det også min sidste..



Føj Bacon.... så stedes vi sq til hvile samme sted.... det skal jeg sq lige have snakket med konen om . Jamen Tera jeg kan da kun tilslutte mig din positive tråd.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  01:38:00  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Beat

Hvis der er rigeligt med Malt Wiskey og cola kan jeg måske godt lige holde dig ud selv om vi ligger i samme hul...

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  01:42:37  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skal i ha' en kvinde med????

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  02:00:31  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja, men det kræver du kan finde en BH og en G-streng der passer dig, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at blive vores kvinde..hehe

G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  02:30:14  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er skuffet - Skuffet over dig Beat! Skal du nu ikke længere ligge i ske mellem Bobak og mig?

Tjaa jeg burde have forventet det for du har jo altid lydt som en pattegris der blev hevet i halen når en af mændene snorkede en smule

Og Tera... Jeg har SÅ mange positive minder fra +35 og jeg kan kun erklære mig enig.
Det sjov - lige fra kaotiske CW's hvor taktikken var: "If you cant beat them - Confuse them!", over "Tera-nights" på UT-mod serveren, til større og mindre LAN's (KC@'s står stadig som noget af de sjoveste/hyggeligste) - ALT det vil jeg stadig gerne dele med andre ligesindede... Lad os bare holde fast i de stemninger


G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  09:14:04  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Sku dejligt at se ånden er her endnu det regnede jeg også med vi kæmper bare vidre følger med bacon og beat bliver også min sidste klan derefter dør CS ses på serveren :-)




G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  13:14:32  Vis profil  Svar med Quote
Tera, kan kun være enig. Der må jo være en grund til at jeg bliver hængende, på trods af at jeg faktisk ikke har spillet hverken CS:Duplo eller CS:S det sidste års tid (måske pånær til CG).

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  13:21:40  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dejligt at høre m8

Tror du er i samme situation som jeg mht. at være temmelig rusten hvad CS angår

Øh - hvad er CS:Duplo ?
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  13:39:33  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte


Øh - hvad er CS:Duplo ?



Det er når man sidder svedig en sommerdag og spiller CS og klør sig på sine klodser tror jeg..

G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  14:05:43  Vis profil  Svar med Quote
Du ved, den der 1,6 version hvor grafikken ser ud som om den er bygget med duplo-klodser... (kunne måske også hænge sammen med at min computer er ved at være for gammel, og derfor er nødt til at køre i lavere-end-ideelt opløsning )

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  14:20:50  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
aha - nå sådan

bacon - dit bud var da ikke så tosset
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  14:49:06  Vis profil  Svar med Quote
Bacon's forslag skaber nogen skrækkelige mentale billeder hos mig af Bacon der forsøger at klø sine klodser med foden fordi den ene hånd er optaget af musen og den anden af tastaturet... I MIT NÆSTE LIV VIL JEG VÆRE FØDT UDEN FANTASI!!!

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  16:38:50  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Urgh - nu fik jeg pludselig kvalme
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  17:07:54  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dude > Sådanne ting tror jeg ikke man må skrive i fora :-)
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 26 Nov 2007 :  18:52:42  Vis profil  Svar med Quote
Nåh nej, vi har jo også mindreårige medlemmer... Sry

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 29 Nov 2007 :  04:45:22  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
LOL samlede i jer inden i lagde de indlæg.
Gl HF
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 29 Nov 2007 :  10:11:59  Vis profil  Svar med Quote
Nej, jeg følte mig ikke specielt samlet...

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000