Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 LystFiskeren
 JAGT !
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g

Skrevet - 01 Dec 2007 :  18:01:03  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej alle
Vil bare lige høre om der var nogen der gik på jagt, bare fordi jeg skal starte med at tage jagttegn her den 07/01-2008.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 01 Dec 2007 :  19:01:17  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har gjort det, men mistede lysten dels på grund af prisen, dels sagde det mig ikke så meget. Derimod skød jeg en del lerdue - og det er eddermanme skægt (og dyrt)

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 01 Dec 2007 :  20:03:02  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Går en del på jagt - tog jagttegn for 24 år siden

Har netop i dag været på fyn

Deltager også i et konsortie i Dalgas plantage ved Skive
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 01 Dec 2007 :  20:58:53  Vis profil  Svar med Quote
Dan jeg skal også i gang her til Januar (hvis da kurset kommer i gang for AOF Kolding er gået konkurs).

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 01 Dec 2007 :  22:18:06  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
har haft jagt tegn sidenj eg var 16. men har kun vært på jagt en gang siden jeg tog det

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 02 Dec 2007 :  00:58:43  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey
Lækkert at man ikke står helt alene, men jeg glæder mig som en gal, til at komme igang!

jeg starter på AOF 4300 Holbæk.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 19 Jan 2008 :  13:55:14  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey
Når men jeg fik startet på min jagt-kursus her mandag d.7 jan, og fik bestilt min jagt mappe fra vildt-jagt.dk.

Men jeg må nok sige at det ser satme ud til at værerimelig svært, og jeg tro ikke lige det er noget man bare lige tager sårn, men jeg var sgu lidt i tvivl efter min anden kursusdag, for jeg syntes ellers at have læst og forstået det jeg læste, men når jeg så skulle besvare spørgsmål så fik
jeg kun 50% rigtig, og det var sgu nederen, men så her idag gik jeg på med krumhals og blev bare ved og ved med at terpe spørgsmål og det er så haglbøssen vi er startet med og nu ser det da ud til at være feset ind.

Første gang kørte jeg 70 spørgsmål og havde 67 rigtige.

Anden gang kørte jeg 120 spørgsmål og havde 113 rigtige, så jeg syntes det er begyndt atgå frem ad.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

Perkins
Forummedlem

Denmark
457 Posts

Skrevet - 19 Jan 2008 :  14:56:55  Vis profil  Svar med Quote
der er da lidt mere fremgang nu jagtprøven regnes for en af danmarks sværeste prøver, så det er nok ikke en man kommer til ved bare at læse under billederne

har selv jagttegn på 13 år og må sige at det er blevet brugt en del efterhånden. nogle år mere end andre, men alt i alt en af de bedste fritidsbeskæftigelser jeg har.

-perkins

Perkins diesel. Damn good engines.
G� til toppen af siden

Slagteren[Wa]
Gammel ven af +35

Denmark
280 Posts

Skrevet - 19 Jan 2008 :  16:32:32  Vis profil  Svar med Quote
Hey Dan.

Er selv ivrig (med tryk på ivrig) jæger og nyder hver en gang jeg får tid til at tage en tur med geværet eller riflen under armen.

Det er helt sikkert en fantistisk fritidsbeskæftigelse, og den er alle pengene værd.

Har haft nogle fornøjelige ture med Perkins og det er sgu dejligt at dele turen med nogen en gang imellem.
G� til toppen af siden

Perkins
Forummedlem

Denmark
457 Posts

Skrevet - 19 Jan 2008 :  20:48:48  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Slagteren[Wa]



Har haft nogle fornøjelige ture med Perkins og det er sgu dejligt at dele turen med nogen en gang imellem.



med tryk på "en gang imellem"

Perkins diesel. Damn good engines.
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 22 Jan 2008 :  21:33:57  Vis profil  Svar med Quote
Så kom mit jagttegnskursus endelig i gang, de skulle lige have styr på AOF Kolding's betalingsstandsning inden de kunne komme i gang. Indtil videre har vi kun snakket opførsel på større klapjagter og jagt etik, så det er ikke blevet svært endnu...

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 Jan 2008 :  08:14:44  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Frankness

har haft jagt tegn sidenj eg var 16. men har kun vært på jagt en gang siden jeg tog det

Dvs du ville ikke kune huske hvad du må skyde og ikke skyde he he lang tid siden frankness kommer du snart på gg serveren så jeg kan lamme nakke dig :-)




G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 23 Jan 2008 :  08:27:09  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Der er kun et par ting jeg kan huske fra jeg tog mit jagttegn for efterhånden maaaange år siden, vi havde lavet en lille læseklub hvor vi mødtes een gang om ugen og læste på stoffet samme og hørte hinanden i det ... det var ret hyggeligt og gav et par gode kontakter på længere sigt.

Derudover var jeg hundesyg da jeg skulle til prøven ... men alligevel eller måske derfor, gik det næsten fejlfrit og jeg nappede da alle 4 lerduer :D

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 02 Mar 2008 :  19:36:32  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Ja så vender jeg lige tilbage, med lidt nyt, jeg er meget tæt på at være færdig med mit kursus.

Kurset slutter d.31/3-2008.

Hele denne måned er vi hver lørdag på skydebane / jagtøvelsesbane / lerduebane i 4300 Holbæk, TUSE Jagtklub, og har teori hver mandag.

Dag 1 på skydebanen, 20 skud 5 træffere. (1 på side-due, 4 på bag-due)

Og jeg har lige bestilt min prøve som er den 29/04-2008. kl 10:00

Som sjovt nok bliver afholdt i TUSE jagt klub, så jeg håber det bliver til min fordel Mht afstandsbedømmelsen.

Jeg er helt oppe på stikkerne og tager mindst 1 jagtprøve (Med kun 1-2 fejl) om dagen herhjemme, samt 40 ? i hvert af de 5 kategorier (Max 2 fejl i hvert kategori)

Så jeg syntes at det går strygende, og jeg er idag begyndt at træne min afstandsøvelse og vil nok gøre det 2 dage om ugen til jeg skal til prøve.


Bare lige lidt info herfra.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

Rettet af - [+35]D.N.A @ 02 Mar 2008 19:39:05
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 03 Mar 2008 :  11:46:27  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

quote:
Oprindeligt skrevet af Frankness

har haft jagt tegn sidenj eg var 16. men har kun vært på jagt en gang siden jeg tog det

Dvs du ville ikke kune huske hvad du må skyde og ikke skyde he he lang tid siden frankness kommer du snart på gg serveren så jeg kan lamme nakke dig :-)



For at være ærlig så kan jeg faktisk ikke huske så meget fra hvad jeg lærte. så burde lige læse lidt i min jagt bog igen

Nah spiller ikke gungame. kan ikke se det sjove i det. men måske inde på jers addult server ting. sker jeg kigger der ind og bliver revet rundt

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 14 Mar 2008 :  01:29:52  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Damn nok skidt tidpunkt og nævne at jeg og to gutter pakker til grønland 18 aug og napper 14 dage med jagt og fiskeri i Kangerlussuaq
Samt en flyvetur til Nuuk og sige hej til SirKillalot

Og denne gang har jeg ikke Danish Bacon med som lader teltdøren stå åben om natten, så jeg igen får de 80 myggestik på ryggen som sidst
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 14 Mar 2008 :  18:09:18  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Ja det lyder sgu lækkert!
Men her er planen den nærmeste tid:


Den Frivillige Jagtprøve d. 05/04-2008. kl 11:00
Jagt-Sti d. 19/04-2008. kl 10:00
Jagt-tegnsprøve d. 29/04-2008. kl 10:00


Mvh dan.

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 15 Mar 2008 :  00:09:08  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Held og lykke.
Jeg mindes ikke prøven skulle være så svær igen (tog mit for over 20 år siden) så der er sikkert nok løbet en del vand i åen siden.
De bedste oplevelser jeg havde var i mine unge dage som ungkarl hvor man boede i en lille lejlighed tjente gode penge og pejefingeren sad meget løs, alt man tjente gik til krudt og kugler.
7 eller 8 elge blev det til hvor den største var en tyr på +800 kg og opsatsen var så stor at den blev foræret væk da den næsten fyldte hele min lille stue.
Når du har fået jagttegnet i hus skal du se og få en våben tilladelse og så komme til sverige og prøve elgjagt, damn det er spændende og damn hvor er de store, man undres over det er muligt og ramme ved siden af.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 15 Mar 2008 :  11:16:11  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zyklopz

Damn nok skidt tidpunkt og nævne at jeg og to gutter pakker til grønland 18 aug og napper 14 dage med jagt og fiskeri i Kangerlussuaq
Samt en flyvetur til Nuuk og sige hej til SirKillalot

Og denne gang har jeg ikke Danish Bacon med som lader teltdøren stå åben om natten, så jeg igen får de 80 myggestik på ryggen som sidst



Rolig din gamle spritballon..

Jeg vil lige rette hændelsen, nemlig at du lod vores mad ligge i forteltet så fjeldræven havde hugget vores morgenbrød og slæbt det 25 meter væk og skidt og pisset på det... ....

Du var den eneste der fik myggestik af os alle som var på fisketur og det var selvforskyldt, det siger jo sig selv at grøndlandske myg foretrækker blod tyndet op med 50% sprit....

MVH
Bacon

PS: Når du skal på jagt vil det være en god ide at tage en trailer ammo med, sidst brugte dig og Eskimo jo 12 skud for at nedlægge 1 stakkels singel Moskusokse........ Jeg skider stadig riffelkugler efter at have fået smagt en bøf fra det dyr... *LOL*

G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  10:13:06  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Når så havde vi en "Prøve" på vores sidste kursusdag i mandags d 31/03. og jeg havde 2 fejl.

Og igår var jeg til skov og naturstyrelsens frivillige jagtprøve, og så havde jeg satme 4 fejl, hvoraf de 3 fejl var misforstået spørgsmål, så jeg blev satme sur på mig selv, men sådan er det, jeg havde en fejl på en fasan der stod på en 5 mtr høj stang jeg sagde ja og det var nej, måske fordi den havde himlen som baggrund og man derfor kunne se utrolig meget af den, og den følte rimelig tæt på, men jeg finpudser formen, for jeg vil satme have det jagttegn.

Bare lige en update herfra.

Mvh Dan

Ps. Så er der jagtsti d.19/04 og den rigtige prøve d.29/04.

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Snoopy[Wa]
[+35] Soldier

34 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  13:46:05  Vis profil  Svar med Quote
jeg er på jagt hver gang en fasan, hare eller andet hopper ud foran bilen, tæller det med ?
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 07 Apr 2008 :  00:03:33  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]D.N.A

Hej
Når så havde vi en "Prøve" på vores sidste kursusdag i mandags d 31/03. og jeg havde 2 fejl.

Og igår var jeg til skov og naturstyrelsens frivillige jagtprøve, og så havde jeg satme 4 fejl, hvoraf de 3 fejl var misforstået spørgsmål, så jeg blev satme sur på mig selv, men sådan er det, jeg havde en fejl på en fasan der stod på en 5 mtr høj stang jeg sagde ja og det var nej, måske fordi den havde himlen som baggrund og man derfor kunne se utrolig meget af den, og den følte rimelig tæt på, men jeg finpudser formen, for jeg vil satme have det jagttegn.

Bare lige en update herfra.

Mvh Dan

Ps. Så er der jagtsti d.19/04 og den rigtige prøve d.29/04.



Held og lykke med det Dan - nu går bukke-Pürschen snart ind så skal vi igen til det der morgen-roderi med at sidde og småsove ude i krat kl. 5 om morgenen - det er livet

G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 07 Apr 2008 :  08:53:31  Vis profil  Svar med Quote
Fordi mit kursus kom så sent i gang, har vi faktisk undervisning helt indtil vi skal til prøver, hvilket i mit tilfælde sker 26/5-2008 (jeg har selv valgt en en prøvedato for at nå at få styr på alt teorien...). Både afstande og skyde/våben kursus er der check på, så jeg mangler bare lige at få styr på de sidste småting.

Så nu er det snart tid til at kigge på riffel, jeg satser lidt på at skulle til USA med arbejde inden da, så jeg kan slæbe en billig sigtekikkert med hjem der fra. Der er nemlig temmelig mange penge at spare på det!

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 07 Apr 2008 :  19:14:01  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hmmm ... jeg har også overvejet at melde mig under jagtfanen.... min farfar var jæger, og da han var i live var jeg på jagt med ham en enkelt gang :) .... selvom vi ik fik skudt en ski', var det spændende alligevel .... Han havde alt fra rifler til normalt vildt til en elefant-bøsse (f.. den var stor..).


I første ombæring begynder jeg i en skydeklub i Odense .... så må vi se om TC kan holde ud at gå i klub med mig hvis jeg tager samme som ham :D

The Biggest, The Best - Better than the rest!

Rettet af - [+35]Dr.Zeepra[Wa] @ 07 Apr 2008 19:25:37
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 19 Apr 2008 :  17:42:30  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey
Ja så kommer der lige en frisk update, jeg var i dag til Jagt-sti, og vi var 25 deltagere og jeg kom ind på en flot 4 plads, syntes jeg selv ihvertfald, jeg havde 1 fejl i teori og 2 på afstande (12 stk dyr), så jeg er godt tilfreds og vænter med spænding til jeg skal op d.29/04-2008 til den tvungende jagttegnsprøve.


Mvh Dan

Ps. præmier var. et reflexbånd til hatten (fra Dansk jagtforsikring), en keyhanger (Fra Danmarks jægerforbund) og en pokal/glas fra Danmarks jægerforbund.


Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 21 Apr 2008 :  09:10:32  Vis profil  Svar med Quote
GL Dan, nu nærmer tiden sig jo hastigt

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 21 Apr 2008 :  14:01:47  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
pøj-pøj du!

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 29 Apr 2008 :  21:02:59  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej igen!
Ja så oprent dagen, hvor jeg DESVÆRE(Til skræk og advarsel for andre)
Fik mit jagttegn, jeg havde 0 fejl i teroriprøven og 1 fejl på afstande, så jeg venter bare de 2-3 uger før jeg får mit jagttegn.

Jeg mangler et S/S 12/70-76 til strandjagt BRUGT -Slør.
Og jeg regner med at købe et NYT eller NYERE O/U 12/76-89, så må vi se hvad det kan blive til, men bip lige her hvis der er nogen der har noget brugbart, til en billigt penge.

Mvh Dan


Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 29 Apr 2008 :  21:07:34  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside  Svar med Quote
Tillykke, husk det første du skal købe dig er et ordentligt skab!

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

Perkins
Forummedlem

Denmark
457 Posts

Skrevet - 29 Apr 2008 :  22:39:40  Vis profil  Svar med Quote
tillykke med det dan, og velkommen til...

nu ikke for at være helt vildt belærende som en "erfaren" jæger, men en s/s med 76mm kammer er ikke helt almindelig og slet ikke som brugt. siger ikke de ikke findes. og hvorfor en s/s på stranden?

og en o/u i evt 89mm? heller ikke noget almindeligt syn. hverken som nyere eller nyt. og imo er 89mm ikke nødvendig i dk, har selv haft overvejet det nøje, men da store fugle som gæs og lign kun må skydes på 25m er 70-75mm rigeligt, hvis der anvendes 1 ell 3 hagl.

overvejede selv 89mm kammer en overgang, men har egentlig ikke fortrudt at jeg har købt bøsser uden. dem jeg har hørt snakke om 89mm praler gerne med de store højder hvorfra de piller gæs ned. bliver sku helt flov over at være jæger når jeg hører sådan nogle klaphatte snakke. så skal jægere skuda ha et dårligt ry. men ja, der er flere hagl og mere krudt, der er bare ikke behov for det.

hvis du regner med at tage på stranden, kan jeg kun anbefale en halvautomat. har selv købt en billig en, har ikke haft de store problemer med den, en enkelt klikker eller noget, men kan ligesåvel være patronen. den er nem og hurtig at skille HELT ad og rense og smøre efter en tur på vandet. selv aftrækket er ude på under 10 min. det er ikke så nemt med en knækbøsse. og så kan man jo ro med den også...

på land bruger jeg en alm o/u også med 76mm kammer, men bruger dog sjældent mere end 70mm. mener ikke der er behov for mere... og mener ikke man er "mere sikker" af at bruge de store patroner på traditionel jagt. haglstørrelse og afstand skal bare passe sammen, og på de afstande man bruger i dk, kan en haglstr 4, 70mm bruges til næsten alt hele året.

-perkins

Perkins diesel. Damn good engines.
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 30 Apr 2008 :  11:21:01  Vis profil  Svar med Quote
Tillykke med tegnet Dan, håber at gøre dig kunsten efter om en lille måneds tid.

Den skydebane vi har brugt, har haft et par "elev-geværer" fra Baikal, hvilket efter min mening bestemt ikke kan anbefales! Der er jo ikke meget sjov ved at have et nyt gevær, der kræver 5 ugentlige ture i motionscentret, for overhovedet at have en chance for at knække det. Alt den styrketræning tager jo tid der kunne have været anvendt bedre på jagt...

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000