Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Andre spil
 Mass Effect til X-Box 360
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 indl�g

Skrevet - 02 Feb 2008 :  16:39:21  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Om i så kun skal have et spil til jeres X-Box 360 hele året. SÅ KØB DETTE!!!!!!!!!!!!!!

Den fedeste blanding af en kanon historie, lettere rollespil. adventure samt shooter.

Men nu er det jo også Bioware der har lavet den. Den minder en del om Knights of the old Republic. Men shooter delen er nu i realtime, hvilket er kanon, da det var det eneste jeg ikke brød mig om ved de gamle. Mens du kæmper kan du så pause og give dine teammates ordre, skifte udstyr på dem også. Unpause og i kæmpe realtime igen. MEGA NICE!!!

Alt snak er med tale. Ikke bruge hele dagen på at læse ting. Fuld Voice på det hele.

Damn jeg kom til at tænde den op her kl.1100 i formiddags. Nu holder jeg lige en lille pause inden jeg forsvinder ind i den igen. DAMN DET ER NICE DET SPIL.

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 03 Feb 2008 :  01:08:54  Vis profil  Svar med Quote
Det skal helt klar prøves, men jeg har lige lånt GOW og skal igennem det først!

Her er lidt Mass Effect videoer, screenshots osv..
http://www.xbox.com/en-US/games/m/masseffect/

G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 03 Feb 2008 :  10:32:49  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Pass
Jeg sluttede først med det kl. 0500 i morges.

Nu brygger kaffen og så skal jeg igang igen.

Vildt :D
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 03 Feb 2008 :  13:11:00  Vis profil  Svar med Quote
Det er cool når et spil er så godt lavet - Sidste år spillede jeg på et tidspunkt Halo3 (co-op) SP, fra fredag eftermiddag til søndag formiddag, sammen med en kammerat.

G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 03 Feb 2008 :  13:18:54  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
UH UH UH Co-op er gud.
Det gør jeg også altid i et ell. andet spil med brormand, når vi besøger hinanden.

Halo3 er det noget værd SP. Er det bedre end de to andre ? Render de små mini aliens stadigvæk rundt om benene på en og irriterer grænseløst ?
Fortæl fortæl

Hvis du køber Mass Effect så sæt RIGELIG med tid af til det. DET ER STORT Har nu spillet ca 15-20 timer og kun lige skrabet overfladen i handlingen. Som tilgengæld er yderst godt fortalt.
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 03 Feb 2008 :  15:37:53  Vis profil  Svar med Quote
Halo trilogien er meget mere end bare små irriterende (og ret sjove Grunts) aliens. Spillene fortæller en fantastisk historie og jeg har brugt meget tid på at læse op på historien i Halo universet. eks. her og her

Halo3 binder alle de løse ender i historien ender sammen og så er det forbandet underholdende

Rettet af - The Passenger @ 03 Feb 2008 15:39:42
G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 06 Feb 2008 :  07:55:41  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Så tror jeg hellere jeg må få det anskaffet til BOXEN.
Spillede de to andre på PC. "eren på trods af den indfamt dårlige musse support.
Så jeg må hellere få afsluttet historien på Boxen, nu hvor jeg har vænnet mig til at bruge gamepaden.

Når først man har vænnet sig til gamepad, så ser det sgu bedre ud inde i stuen på Fuld HD og DTS på anlægget
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 06 Feb 2008 :  10:09:40  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har gennemført mass effect og må sige det er et kanont spil

Selv om det er genneført en gang kan man sagtens gøre det igen, for man kan bare lave nogle andre valg i spillet og så er det en helt anden historie man tager...

fedt spil uden tvivl

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000