Forfatter |
Emne  |
|
Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 indl�g |
Skrevet - 02 Feb 2008 : 16:39:21
|
Om i så kun skal have et spil til jeres X-Box 360 hele året. SÅ KØB DETTE!!!!!!!!!!!!!!
Den fedeste blanding af en kanon historie, lettere rollespil. adventure samt shooter.
Men nu er det jo også Bioware der har lavet den. Den minder en del om Knights of the old Republic. Men shooter delen er nu i realtime, hvilket er kanon, da det var det eneste jeg ikke brød mig om ved de gamle. Mens du kæmper kan du så pause og give dine teammates ordre, skifte udstyr på dem også. Unpause og i kæmpe realtime igen. MEGA NICE!!!
Alt snak er med tale. Ikke bruge hele dagen på at læse ting. Fuld Voice på det hele.
Damn jeg kom til at tænde den op her kl.1100 i formiddags. Nu holder jeg lige en lille pause inden jeg forsvinder ind i den igen. DAMN DET ER NICE DET SPIL.
|
|
The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts |
|
Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts |
Skrevet - 03 Feb 2008 : 10:32:49
|
Pass Jeg sluttede først med det kl. 0500 i morges.
Nu brygger kaffen og så skal jeg igang igen.
Vildt :D
|
 |
|
The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts |
Skrevet - 03 Feb 2008 : 13:11:00
|
Det er cool når et spil er så godt lavet - Sidste år spillede jeg på et tidspunkt Halo3 (co-op) SP, fra fredag eftermiddag til søndag formiddag, sammen med en kammerat. |
 |
 |
|
Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts |
Skrevet - 03 Feb 2008 : 13:18:54
|
UH UH UH Co-op er gud. Det gør jeg også altid i et ell. andet spil med brormand, når vi besøger hinanden.
Halo3 er det noget værd SP. Er det bedre end de to andre ? Render de små mini aliens stadigvæk rundt om benene på en og irriterer grænseløst ? Fortæl fortæl 
Hvis du køber Mass Effect så sæt RIGELIG med tid af til det. DET ER STORT Har nu spillet ca 15-20 timer og kun lige skrabet overfladen i handlingen. Som tilgengæld er yderst godt fortalt.
|
 |
|
The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts |
Skrevet - 03 Feb 2008 : 15:37:53
|
Halo trilogien er meget mere end bare små irriterende (og ret sjove Grunts) aliens. Spillene fortæller en fantastisk historie og jeg har brugt meget tid på at læse op på historien i Halo universet. eks. her og her
Halo3 binder alle de løse ender i historien ender sammen og så er det forbandet underholdende  |
 |
Rettet af - The Passenger @ 03 Feb 2008 15:39:42 |
 |
|
Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts |
Skrevet - 06 Feb 2008 : 07:55:41
|
Så tror jeg hellere jeg må få det anskaffet til BOXEN. Spillede de to andre på PC. "eren på trods af den indfamt dårlige musse support. Så jeg må hellere få afsluttet historien på Boxen, nu hvor jeg har vænnet mig til at bruge gamepaden.
Når først man har vænnet sig til gamepad, så ser det sgu bedre ud inde i stuen på Fuld HD og DTS på anlægget  |
 |
|
Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 06 Feb 2008 : 10:09:40
|
Har gennemført mass effect og må sige det er et kanont spil 
Selv om det er genneført en gang kan man sagtens gøre det igen, for man kan bare lave nogle andre valg i spillet og så er det en helt anden historie man tager...
fedt spil uden tvivl |
 |
 |
|
|
Emne  |
|