Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Andre spil
 War
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 indl�g

Skrevet - 01 Apr 2008 :  15:46:21  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nogen der kender det her: Travian.dk
Ret fedt lille spil som man kan blive stærkt afhængig af.
Jeg har en karakter/by på server 5 for tiden. Hvis nogen begyndr at spille så msn mig lige så kan vi starte en lille alliance. Det kunne være fint.

Der er også et andet spil jeg vil anbefale.
Det er en mod til HL2. Det hedder Hidden. Ved ikke om nogen af jer kender det, men det er den underlynemig et fedt spil.
Man spiller enten som marines, en slags indsats styrke som arbejder i teams med forskellige våben imod den "usete fjende som jeg kommer til om et øjeblik. Som marines gælder det om at holde øjne og især ørene åbne for at finde og tilsidst besejre en fjende som er UMULIG at se. Man finder ALDRIG fjenden. Fjenden finder en. NOIA!!!!

Som spillets "hovedperson" spiller man The Hidden. Et eksperiment som er løbet løbsk. Man er som navnet måske antyder, usynlig. Usynlig i den forstand at man skal opfatte det lidt som en predator. Den eneste måde man kan se en på, er ved at baggrunden flimrer en anelse der hvor hidden bevæger sig. Derudover er den LYNENDE hurtig, kan hoppe 20 meter frem på et splitsekundt, kravle på vægge, hænge lig op i loftet for at "feede" på dem og derved få tabte livspoint tilbage på. Viske små uhyrligheder til marines som ikke kan se en: Im right here" og "Above you". lol ret feedt. Derudover er den kun udstyret med en kniv som den bruger temmeligt effektvt, men den kan få en slags bomber hvis en marine camper for længe samme sted. note: man har ikke lyst til at campe for længe samme sted :D. Derudover kan man som hidden bruge omgivelserne til at nakke sine fjender med, ved at kaste med kasser og tønder. Det giver samtidigt en lækker poltergeist agtig stemning til spillet.
Hidden har også et slags røngtensyn. Den kan se igennem vægge og dermed finde sine fjender på lang afstand. Ja det er ikke sådan at være indsats styrke på jagt efter såan en sag. Det plejer at gå ret galt for dem.

Chek det ud her: http://www.hidden-source.com/downloads.htm

God fornøjelse.
C35 forever

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.

Rettet af - local?Drunk @ 04 Apr 2008 10:34:39

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 04 Apr 2008 :  10:39:10  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan se at den kan installeres som server - betyder det at der er en multiplayer del - har du prøvet den ?

Kan være vi skal sætte en server op ?
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 04 Apr 2008 :  10:47:54  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan edderunderhylemig tro jeg har prøvet den. Det spilles udelukkende som multiplayer, og jeg har stortset ikke spillet andet de sidste par dage. Det er et MEGET fængende spil med tonsvis af uhygge.
Det er så vidt jeg kan forstå et temmeligt ukendt spil, så det er de samme spillere man møder igen og igen på de forskellige servere man hopper på.
Prøv det. det kan man ikke fortryde.
God ide med en server hvis det skulle fange folks interesse.

www.travian.com
server 1.

Rettet af - local?Drunk @ 04 Apr 2008 10:48:39
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 04 Apr 2008 :  15:13:39  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg prøver at se om jeg kan få min gamle Source server til at køre og så lægge MOD'et på - bliver nok først i næste uge engang
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 04 Apr 2008 :  15:30:03  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
allright

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 05 Apr 2008 :  15:51:58  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
har prøvet den lidt i går aftes local - det er s'gu da svært!!! :-) Har endnu ikke helt fundet ud af, hvordan man spiller 'the hidden' - det er endnu ikke lykkedes mig at skyde ham! :-)

G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 05 Apr 2008 :  16:02:05  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er Også ret svært at lære at styre Hidden, men det er noget der kommer med tiden. Jeg brugte en hel dag på at opholde mig på dervere med kun 2-3 spillere på. Hver gang der kom for mange var jeg den der var smuttet, simpelthen for at have en chance for at blive Hidden.
Men, her er linket til en side jeg fandt.

http://www.infinitumresearch.com/main.php?page=4#617

Længere nede i teksten finder du info om hvordan man bruger Hidden. Det var det som gav mig inspirationen. Læs det og så lærer du det faktisk.
Det findes under: Subject 617 Abilities Explained.
GL. Det er fedt at være hidden når man kan det.
Med hensyn til at skyde ham! Skru op for høre telefonerne, og hiv de SKARPE reflekser frem fra skuffen. Et godt råd: Jeg vælger altid, uanset våbentype, laserpointer. Det sker nemlig tit at folk angriber en når de spiller hidden, ved et direkte angreb. Gør de det vil du tit se den grønne laserplet vokse i et liiiiiille øjeblik før impact, og det er der du skal skyde. Ellers kan du ved samme metode og refleks, bruge pointeren på længere afstand.
Held og lykke.

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  10:41:05  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
cool - tak!

G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  19:31:50  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Rimeligt morsomt spil.... men fandme svært :)

G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  20:48:22  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det er sq for de håde drenge. jeg er ved at lære det der med at være the hidden. Det er fedt

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 07 Apr 2008 :  11:33:02  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Fandt en server i går aftes, hvor reglerne var sådan, at efterhånden som soldiers blev slået ihjel, blev de hidden. Til sidst var der 8 hidden mod en soldier - det er hårde odds!!! Men det var både god træning i at være hidden og i at SE hidden! ;-)

G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 07 Apr 2008 :  11:58:18  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja. sådan en server fandt jeg også. Det var 1. gang jeg blev hidden. Det er meget rart da man rent faktisk har en mulighed for at prøve det.

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000