Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Explore vindue
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g

Skrevet - 06 Apr 2008 :  09:56:15  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej
Jeg fik engang fortalt hvordan man kunne bestemme hvilket størelse du vil åbne explorevinduet i, dvs hvis jeg sidder og roder med en hjemmeside som jeg lige vil se i 1024*768 så klikker jeg lige i min fortrukne der hvor jeg har lavet den der størelse, som jeg håber der er nogen andre der har check på.

Mvh Dan

Er det helt sort snak ?

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  16:39:47  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Totalt

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 06 Apr 2008 :  17:56:42  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved desværre ikke hvordan man gør i Internet Explorer, men hvis du har mod på det, så vil jeg klart anbefale dig at hente Firefox.

Det snedige er så at installere en plugin til web-udvikling. Det klares ret let inde fra Firefox...

Klik "Funktioner->Tilføjelser"... Klik på "Hent udvidelser" og søg efter "Web developer".
Så havner du her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/60
Installer den og efter genstart af firefox har du en totalt fed web-toolbar. Denne toolbar har også en "Resize" funktion hvor du selv definerer de standard vindues-størrelser du vil kunne skifte imellem med et museklik.

(Web developer plugin'en alene er grund nok til at installere FireFox - Du kan altid afinstallere den igen )
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 08 Apr 2008 :  13:06:17  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis man skulle vælge at afinstallere sin firefox, vil man så automatisk ryge på explorer?

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 08 Apr 2008 :  14:58:55  Vis profil  Svar med Quote
Local..

Start (nederste venstre hjørne af skrivebordet) - Angiv programadgang og standarder - Brugerdefineret

Der kan du vælge hvilken browser du vil bruge osv..

G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 08 Apr 2008 :  18:44:08  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu har passenger jo allerede svaret, men jeg bruger IE som default browser på jobbet, mens jeg privat foretrækker Firefox som standard.

En af de store forskelle på IE og Firefox er at Firefox rent faktisk KAN afinstalleres.

En af de små lækre detaljer er f.eks. "nøgleord" i Bogmærker.
Hvis du f.eks. bogmærker www.clan35.dk så kan du højre-klikke på bogmærket, vælge "egenskaber" og ud for nøgleord skrive f.eks: 35

Nu kan du altid blot skrive 35 i adresselinien i stedet for at sidde og fedte med musen

For god ordens skyld: Bogmærker er, i den danske Firefox, det samme som (næsten) alle andre kalder "bookmarks". Microsoft kalder det "Favoritter" men det giver ingen mening for mig! (Jeg kan godt "bookmarke" Told & Skat, men det gør dem fand'me ikke nogen "Favorit")
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 08 Apr 2008 :  19:01:32  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehehe. jo jeg er skam også firefox fan. En af de ting jeg holder aller mest af, er at man selv vælger hvilke reklamer man vil se på nettet. SKØNT. Eller ligesom mig: selv vælger ikke at se nogle overhovedet

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000