Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 LystFiskeren
 Abore
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 indl�g

Skrevet - 06 Jul 2008 :  13:13:41  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så er det sket. Local her er blevet bidt af en gal fisker. Jeg har lige været en uges tid i sverige i smaaland, og bo i tippie. Totalt lækkert sted med vildland og en KÆMPE sø. Den besluttede jeg mig for at vise min mandlighed i... altså på en mere sober manér hvor hiver fat i fiskestangen... latså den med linen og smider krogen i vandet for at fange fisk.
OG DET LYKKEDES SQ :D
4 flotte Abbore fik jeg ned med nakken, og smidt på bålet.

Og nææææ hvor var jeg dygtig sagde hende der konen.
hehe Nais.



Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.

Stampe
Friend of [+35]

Denmark
493 Posts

Skrevet - 10 Jul 2008 :  10:48:40  Vis profil  Bes�g Stampe's hjemmeside  Svar med Quote
Sådan! :)

Dyt båt, kineser snot. Du sidder på mit camperspot!
G� til toppen af siden

Zyklopz
Nyt forummedlem

Denmark
49 Posts

Skrevet - 10 Jul 2008 :  19:21:00  Vis profil  Bes�g Zyklopz's hjemmeside  Svar med Quote
Uha glæder mig også til om 5 uger. Så går turen til Grønland og besøge +35SirMoric sammen med en kammerat fra CQ i 14 dage. Og til den tid er der ingen myg, hvis han skulle lave en "DanishBacon" og lade teltdugen stå åben om natten, så jeg igen vågner med ca. 80 myggestik på ryggen

Så skal der sgu fiskes

Øje

Rettet af - Zyklopz @ 10 Jul 2008 19:23:16
G� til toppen af siden

black123
Nyt forummedlem

Denmark
5 Posts

Skrevet - 02 Jan 2010 :  16:28:00  Vis profil  Bes�g black123's hjemmeside  Svar med Quote
jeg fanged en gang en k©¡mpe abore da jeg var op i norge og fisk med min beste ven peter iversen han er nu en dejli knight
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000