Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 toshiba
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 02 Oct 2008 :  23:38:30  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg sidder med en bærbar toshiba Satellite P100 (PSPA3) og har fundet den rigtige bios opdatering men under installationen gik der et eller andet galdt nu kan jeg ikke starte computeren op hvad gør jeg kan man ikke nulstille bios eller et eller andet har også prøvet at sætte min vista cd i men den regere den heller ikke på nogen forslag?

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  07:33:47  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

De vise ord er KØB EN NY COMPUTER :-)

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  07:40:24  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ja ja tak for sidst ok har fattet den men er der ikke noget man kan gøre der må sku da være et eller andet man kan gøre?

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  08:04:32  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis BIOS opdateringen failer så er man normalt på skideren,
Jeg tvivler meget på at Toshibaen har en Backup bios

Prøv at ringe til Toshibas support, du kan nok betale dig fra at få det lavet
G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  13:46:54  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kender kun 1 metode at redde computeren på ... Det kræver du har en ven med samme bærbare, der føler for at låne dig sin BIOS flash chip.

Hvad du så skal gøre er, at hot swappe denne chip og så flashe den igen .... Lad mig sig før de begynder - det kræver nerver at stål og man ved hvad man gør :)

Mine 2 cents ..

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  14:48:23  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe det kræver nerver nok bare at flashe sin BIOS i første omgang (medmindre man har dual) sååå.... den operation der kræver nærmere nosser af stål!

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 03 Oct 2008 :  17:11:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har store nosser af stål men vælge nok at få fat i supporten for at høre om de kan fixe den, der er altid chancer for noget går galdt når man lader andre rode ved sine ting så regningen får han selv :-)

G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 04 Oct 2008 :  01:28:02  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved heller ik hvem der skrev i en anden tråd - "bare flash fra Windows"... <--- ALDRIG ALDRIG ALDRIG flash a windows af... der er chance for at skrive tomme blokke ind i din BIOS så alt går i smadder... ALTID start i DOS eller evt. som på nogen af asus' kort via USB kan du flashe fra din BIOS.. men God.. aldrig fra windows af...

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 04 Oct 2008 :  17:45:18  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
uha har jeg også prøvet ufatteligt bøvl det der jeg tror også jeg ville gå efter suport

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000