Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Server css
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 04 Oct 2008 :  10:52:07  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej jeg har i de sidste par år spillet rigtig meget på jeres server og er meget glad for det men har nogle ider til hvordan jeg er sikker på den kunne blive bedre. Alt hva jeg kommer med nu er bare ider til jer som jeg håber i kan bruge.
1#Jeg ved ikke hvorfor men syntes ikke rigtig jeg ser så mange af jer inde på serveren mere som for bare 4-5 månder siden, og slet ikke som for 1-2 år siden, og vi kunne godt tænke os en pcw mod jer men det kniber i kan samle hold hvorfor samler i ikke alle hold under en fane? Det ville gøre jer mere synelige igen.
2#Jeres server mangler i den grad admin`s nu ved jeg microlax fik og har hjulpet meget, og have en og kunne skrive til, det han altså er online og har også stoppet en del på alt det hackes jeres server snart været et fristed for. Som jeg ser det lige nu har jeg kun jumpman og ham og skrive til lige nu.
3#Der er pt ingen map vote/rtv på jeres server hvilket nogen gange kan tømme hele jeres server og skal have fat i admin får og få lavet en vote/skifte map
4#På jeres ffa har i 2 reverve slots kan jeg ikke forstå når det er uderst sjældent det bliver brugt og det gør meget tit at alle under map skift bliver smidt af.
5#Jeres rank system er bugget jeg har nu 2 gange opblevet og blive trukket fra top5 til rank 500 fra ~50000kills til 500 noget trals imo...
6#Hvad er det sket med jeres bloody fun server? den server var min ultimativ ynglings server og den var bedre sat op end jeres ffa den savner jeg meget.

Det var vist det jeg havde

mhv Lasse/Zeus

Treat others as you would like to be treated
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000