Forfatter |
Emne  |
|
ZipZap
Gammel ven af +35

643 indl�g |
Skrevet - 22 Feb 2009 : 20:12:05
|
Har lige købt LOTRO og synes egentligt, det er et helt ok spil. Fanger mig noget mere end WOW og Guildwars gjorde.
Anyways, andre der spille det ? |
Man kan være heldig med meget - man kan også være meget uheldig |
|
ZipZap
Gammel ven af +35

643 Posts |
Skrevet - 21 May 2009 : 20:03:44
|
Har ikke spillet en dyt CSS siden jeg startede på det LOTRO (er i Nemesis på Eldar serveren) - men ville egentig gerne spille iaften men så kan jeg ikke opdatere min klient :o( ... så det må blive en anden dag. |
 |
|
The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts |
Skrevet - 22 May 2009 : 10:41:29
|
Jeg havde problemer med at opdatere igår. Slettede blob filen og så virkede det igen. Luk steam ned - gå ind i steam mappen (C:\Games\Valve\Steam) - slet filen med navnet "ClientRegistry.blob" - start steam igen. |
 |
 |
|
ZipZap
Gammel ven af +35

643 Posts |
Skrevet - 22 May 2009 : 20:54:07
|
Nåede nu ikke at slette noget - det virker fint idag.
|
 |
|
ZipZap
Gammel ven af +35

643 Posts |
Skrevet - 21 Jul 2009 : 11:17:11
|
Stadig ingen, der er indfanget af Gandalf, Frodo og de andre rødder ? Har nået endlevel på min første figur i spillet (Mirassithir/hunter), men mangler stadig en del af det helt rigtigt gear og de to seneste bøger (7 og 8). Er så startet på en Minstrel (healer) og en Guardian (tank), for at have lidt andre muligheder.
|
 |
|
[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts |
Skrevet - 21 Jul 2009 : 20:55:59
|
Er det egnet til co-op eller skal man være større parties for at kunne klare sig? |
Play 4 FUN Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe... |
 |
|
ZipZap
Gammel ven af +35

643 Posts |
Skrevet - 23 Jul 2009 : 10:42:49
|
Kan spilles som singleplayer - er man to går det meste som en leg, men der er quests hvor man er nødt til at lave "fuldt fellowship" med op til 6 spillere (afhængigt af level) for at få dem med. Spillearealet er kæmpestort og hovedhistorien følger Ringens rejse sammen med Frodo. Den (hovedhistorien) er bygget op som en række bøger, der så igen består af en række kapitler. Hvert kapitel er så en quest - nogle meget lette: gå der, hent det, aflever til ham/hende og så videre. Der er dog mindst et kapitel (og max to) i hver bog, der kræver at man organisere et Fellowship (FS) - altså op til de 6 personer.
Det kan absolut anbefales af følge bøgerne rundt idet man så er inde i historien,- ens eget level vil så følge områderne og udstyret/rewards vil være afpasset level mv. At skaffe fuldt FS til de quest, der har med bøgerne at gøre er ret let, idet de fleste følger dem rundt aht. til ovenstående. Det er muligt at nå endlevel uden at lave andet end singleplayer quests - men tror altså det vil være sjovere at hoppe med på FS-quests også når muligheden byder sig. Husk på at der er mange andre, der aktivt forsøger at skaffe spillere til de Q som de mangler, så man kan hurtigt komme videre.
Der er mulighed for 14 dages prøveperiode hvis man vil. Du kan downloade fra feks. Boomtown (ca. 10 GB)
Edit: hvis I starter 2 samtidig, så vælg samme race. De forskellige racer starter hvert sit sted og der er rigtigt langt imellem dem og man er på level 10-12 stykker før man er færdig med Q i sit startområde. |
Rettet af - ZipZap @ 23 Jul 2009 12:25:19 |
 |
|
[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts |
Skrevet - 24 Jul 2009 : 14:27:22
|
ok, lyder som om jeg måske skulle kigge nærmere på de 14 dages prøvetid
|
Play 4 FUN Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe... |
 |
|
|
Emne  |
|