Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 VIRUS, YARH!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 indl�g

Skrevet - 18 May 2009 :  19:58:20  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Ja min bærbare computer er blevet inficeret af virussen win32.mabezat.b, og den truer med også at inficere min anden computer (den her). Den er vist kommet gennem mine usb-stik som jeg har haft med på min jordomrejse, og haft i et hav af computere (inficerede, indser jeg nu).

Min bærbare er helt i dammen og stort set alle .exe-filer er vist inficerede, hvorimod Norton på den her gør et godt stykke arbejde, så det kun er selve usb-stikkene der er inficerede. Jeg vil IKKE miste alle de billeder jeg har liggende på de stik, så hvad gør jeg?

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 19 May 2009 :  20:34:13  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Rooolig nu... *jediwave* Dine billeder har det fiiint.

Start med at lave en backup af de filer du vil gemme fra din bærbare. Brug gerne USB sticks selvom de sikkert bliver "inficerede".

Nu kan du så enten finde en kammerat der vil hjælpe eller give din bærbare en total geninstallation (anbefales under alle omstændigheder - det er bare hurtigere ). Kør alle sikkerhedsopdateringer, opdater java, flash og alt det andet lort vi fylder vore pc'er med

Husk at installere et antivirus program, buyware eller et af de bedste gratis programmer. (Kig f.eks. på avast.com)

Inden du sætter dine usb-sticks i PC'en kan du så kigge her:
Flash-disinfector
Læs lidt af instruktionerne og tænk så: Damn... DET var en lille infektion på en hel verdensomrejse

Velkommen hjem - Vi får vel et link til nogle af billederne?
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 21 May 2009 :  00:08:08  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Taaaak Lazy! Jeg kigger på det så snart jeg har en lille times tid eller to ledig!

Selvfølgelig, de kan snart ses i National Geographic
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000