Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Andre spil
 Gamers Against Monthly Payment
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 indl�g

Skrevet - 29 Nov 2009 :  18:30:36  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Først brugt jeg henved 400.- kr. på WOW og en md.'s abonnement, uden nogensinde at at få lortet til at virke. WOW support STINKER, Jeg blev kastebold mellem 3 afdelingere som pegede fingre ad hinanden og fik aldrig nogensinde hjælp... - eller mine penge tilbage for den sags skyld.

Denne gang kom jeg til at købe "City of Heros", uforvaren at det er et abonnenments spil.

Jeg HADER den slags spil og nu er jeg igen blevet uvenner med knægten fordi jeg ikke vil betale hver måned.

Jeg syntes at det er en ublu og uretfærdig forretningsmodel og vil med dette indlæg forsøge at mobilisere modstand mod det.

Det svare til at købe en cykel og så skulle betale en 5'er, hver gang jeg skal ud og køre på den.

Jeg kan ikke være den eneste der har det sådan!

Er der nogen der er med mig? - Vi gamere burde være stærke nok et at lægge pres på disse snyltere i branchen!

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 30 Nov 2009 :  15:17:37  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg var/er også imod det betalingshalløj Joe, men sådan er udviklingen og sådan vil de fleste spil nok være i fremtiden tror jeg. Det er jo en god måde for spiludviklerne at undgå at hver gang de sælger et spil, bliver det kopieret 500 gang af andre som ikke vil betale for spillet.

Med hensyn til problemer med WOW var der jo en mulighed for at vi som spiller wow kunne hjælpe dig med problemet, det kunne jo bare være en lille detalje som du ikke var opmærksom på, gjorde at du ikke kunne spille...

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 30 Nov 2009 :  16:52:34  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det handler kort sagt om at:
Knægten kørte en trial, som åbenbart lå på US serverne. Så købte vi en pakken, betalte for en md. og siden har INTET VIRKET OG ALLE PENGENE VAR SPILDT.

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 30 Nov 2009 :  18:17:40  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Under alle omstændigheder, så "køber" jeg (bogstaveligt talt) ikke forklaringen om at det er for at sikre deres produkt. Andre kan uden at opkræve måndelige afgifter, f.eks. Dawn of War II.

Jeg vil gå så langt at jeg syntes at det er iorden at tage penge for opgraderinger/addon pakker, men så stopper festen også.
Det er ikke den enkelte, lovlydige forbrugers problem at producenter ikke kan finde ud af sikre deres produkt. Hvorfor skal vi betale extra for dårligt kodearbejde? - Og for software piraterne?

Desuden (og jeg skal ikke puse min glorie) forholder det sig ofte med spil-piraterne, som med musik-piraterne, at det faktisk er dem der bruger flest penge på software. Jeg har mange gange "nappet" et spil m. crack (som typist ikke, faktisk kun undtagelsesvis) virker online. Hvis jeg syntes det var crap, blev det slette (glad for at jeg ikke brugte penge på det). Men, jeg er også mange gange blevet så hooked, at jeg gik ud og købte det. - Men jeg checker da bestemt også demoer, hvis der er en.

Men med WOW er det særligt surt. Min søn var så hook på at få det, sparede penge sammen og brugt henved 400 dask på det (grundpakken + første udvidelse)...... - fik en masse problemer, en sur frustreret far og fik absolut ingenting!

Rettet af - [+35]Shotgun Joe @ 30 Nov 2009 18:20:19
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 30 Nov 2009 :  18:54:42  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi har stadig hele den komplette kassen med CD'er, manualer osv. osv. - Vi har i sagens natur ikke kunne bruge S/N til noget som helst, hvorfor de burde være gyldige. Det hele er tilsalg for laveste reklamerede pris inc. porto.

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000