Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 GG Server CVAR
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 19 Dec 2009 :  22:15:53  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Her kommer jeg med spørgsmål ang. opsætning af gg server.

Jeg kan ikke hitte ud af hvorfor jeg får følgende 3 nedenstående fejl de står som "Unknown command" i server consolen når jeg starter serveren op og er kopieret fra den gamle server.cfg fil bruges disse cvar overhovedet?

mp_logecho 1
mp_logfile 1
log_console 1
alias start "setup;restartr;restartr;restartr3;say GAME IS ON! GL HF :-)"
alias setup "exec server.cfg"
alias restartr "mp_restartgame 1;waits;waits;waits;waits"
alias restartr3 "mp_restartgame 3;waits;waits;waits;waits"
alias waits "wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait;wait"
alias stopsay "say STOP SETTINGS HAVE BEEN INITIALIZED - PLEASE STAND BY FURTHER INFORMATION"
alias presay "say PREGAME SETTINGS HAVE BEEN INITIALIZED - HF UNTIL GAME STARTS"
alias stopall "setup;sv_maxspeed 0;mp_friendlyfire 0;stopsay;restartr"
alias pregame "setup;mp_maxrounds 0;mp_friendlyfire 0;mp_forcecamera 0;mp_startmoney 16000;presay;restartr"

alias aztec "changelevel de_aztec"
alias dust "changelevel de_dust"
alias dust2 "changelevel de_dust2"
alias cbble "changelevel de_cbble"

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Dec 2009 :  14:32:25  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
hmm mp_logecho 1 skal jo være sv_logecho 1 og mp_logfile skal være sv_logfile 1 så virker det men om jeg kan hitte ud af hvorfor der er lavet et alias i server.cfg den skal jo slet ikke være der på en gg server virker lidt rodet i koderne syntes jeg, men lad os nu se hvordan den test server kører med de gamle cfg filer osv. for jeg syntes at kan mærke at den trækker performes ned på serveren i forhold til at sætte den op efter standdarderne for det kan da ikke være rigtigt at min egen forbindelse kan give bedre spil end de server vi nu lejer de kører vel på super forbindelser som 100/100 eller hvad ?

En anden ting jeg ikke forstår er at det er .so filer der ligger i metamod/bin og sourcemod/bin mappen på den gamle gg server det er sku da windows den kører på ikke?

Ikke at det volder nogen problemer at sætte den op jeg kunne bare godt tænke mig nogen logiske forklaringer på hvorfor det er sat sådan op eller om det er fordi der bare er blevet lavet en kopi fra gamle server og lagt over på nyer server, maps vote, maplist bliver taget fra .ini filer og ikke .txt filer?

Jeg roder lige lidt mere er snart færdig håber jeg, og så skal det rettes til det hele :-)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000