Forfatter |
Emne |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 indl�g |
Skrevet - 10 Jan 2010 : 19:50:15
|
Email mellem mig og dhosting.
Hej Dhosting
Da jeg startede med at rode med serveren lavede jeg en backup hvis noget skulle gå galdt, nu har jeg lagt den backup op på serveren igen da jeg ikke kunne hitte ud af hvorfor der var så meget lag på når vi joinede serveren, nu får jeg nedenstående meddelse når jeg prøver at joine serveren og kan ikke joine spillet selvom serveren er startet op, det de samme filer som ligger der som da jeg startede intet er ændret andet end jeg har lagt backup'en op jeg lavede i starten?
Bad CRC for scripts/dsp_presets.txt Server is enforcing consistency for this file: scripts/dsp_presets.txt
Ps. Kan laggen skyldes at de 3 server vi har fået supportet har samme ip på forskellige portnummer for det lagger godt nok meget når vi har testet?
Hilsen Per Christiansen
Svar fra dhosting: Hej Per
Har du genstartet serveren efter du har lagt din backup op?
Hvis dette er gjort, vil jeg foreslå vi forsøger at re-installere serveren, hjælper dette ikke på jeres lag flytter vi service over på en anden server.
Umiddelbart ligger de på 2 forskellige servere i øjeblikket, og CPU forbruget på begge servere ligger omkring 5%
Med Venlig Hilsen DHosting Support Mathias Gajhede
Svar fra mig: Hej Mathias Ja, jeg har genstartet serveren efter jeg har lagt backup'en op, hvis jeg tilføjer sv_consistency 0 kan vi godt joine hvis jeg fjerner sv_consistency 0 har jeg problemet med dsp_presets.txt og denne cvar var ikke i server.cfg før, ved ikke hvad den laver galdt, men jeg laver bare en reinstall fra steam hvis jeg kan det ellers er du velkommen til at gøre det har backup af det jeg har lavet indtil vidre. Ang. lag så vender jeg tilbage med dette når vi har fået alle 3 server op og køre. Forsat god dag Hilsen Per Christiansen
Så er mit spørgsmål DiNO/Lazy/Joe dsp_presets.txt hvad laver den og ville det betyde noget man tilføj sv_consistency 0 til server.cfg så man undgik denne fejl, fejlen bliver rettet lige så snart serveren bliver reinstaleret så skal man ikke bruge sv_consistency 0 i server.cfg men hvad så med dsp_presets.txt hvis jeg gør dette? |
Rettet af - [+35]Jumpman @ 10 Jan 2010 20:23:52
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 10 Jan 2010 : 23:27:10
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman Så er mit spørgsmål DiNO/Lazy/Joe dsp_presets.txt hvad laver den og ville det betyde noget man tilføj sv_consistency 0 til server.cfg så man undgik denne fejl, fejlen bliver rettet lige så snart serveren bliver reinstaleret så skal man ikke bruge sv_consistency 0 i server.cfg men hvad så med dsp_presets.txt hvis jeg gør dette?
Jeg må være ærlig og sige at det aner jeg ikke.
Men kan den konfig der kører hos GL ikke bare blive overført til DH ? |
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 11 Jan 2010 : 01:37:22
|
Jov det kunne den godt, men jeg vil gerne have og mange andre spiller på gg serveren at gg serveren er upto date, og da det er gungame5 der er sidste version skal den køre med evenscripts v2beta250 eller højere, så vil jeg også gerne have alt det andet er up to date, så som main admin plugin, metamod og sourcemod og så passer nogen af mapperne ikke sammen mere. Jeg har lavet en reinstall så virker det igen uden sv_consistency 0 i server.cfg :-) |
|
|
|
|
Emne |
|
|
|