Forfatter |
Emne  |
mrgaard
Nyt forummedlem
Denmark
2 Posts |
Skrevet - 15 Feb 2011 : 22:25:00
|
jeg spille det på bata og har købet det for jeg syns det er godt og det er rarart med nogen ande ind wow |
 |
|
mrgaard
Nyt forummedlem
Denmark
2 Posts |
Skrevet - 15 Feb 2011 : 22:33:50
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Lazy
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK
En ting jeg er meget i tvivl om ( måske fordi jeg ikke har læst nok på lektien ).. Får man lov til at beholde den figur man er startet på samt den lvl man er nået til når det starter for alvor???
Nix - Karakterer fra beta er/var til at teste med. De bliver alle slettet inden spillet går i luften for alvor.
Næste og sidste beta: Den sidste beta starter d. 15. februar og løber frem til d. 21. februar.
Premiere: Spillet frigives officielt d. 1. marts i USA, mens det i EU forventes at blive d. 4. marts der er officiel startdato. Alle der har lavet en pre-order kan dog deltage i en "headstart". Karakterer man opretter i denne "for-premiere" beholder man når spillet starter officielt. Dato for headstart er lidt tricky: I USA er headstart d. 24. februar, men jeg har ikke set noget om hvorvidt det også gælder EU. Måske er det 3 dage senere (som selve premieren) eller også har EU 3 dages længere headstart.
Får man abstinenser, så kan man jo aldtid oprette en karakter på en US server - Der er nemlig ingen US/EU begrænsninger 
Rabat på subscription: Bestemmer man sig for at blive ved med at spille, så kan man få lidt ekstra rabat ved at skrive sig for 3 eller 6 måneder inden d. 15. marts Jeg ved forresten ikke om det er en fejl, men da jeg lavede min pre-order så var min account sat til "England". Jeg blev trukket for beløbet i pund og ikke euro. Hvis man retter til USA, så skifter sub-priserne sgu' også til dollar. Temmelig stor besparelse, men om det bliver justeret i sidste ende ved jeg ikke. Pyt, det kan vel ikke gå værre end galt. 
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK
Hvis du med hjælp fra Maria og jeg starter et guild op, skal det så ikke være på de optagelses kriterier vi har i klanen som helhed eller hvad mener du??... Hvis det viser sig som et holdbart spil vil det jo være godt at få det ind under vores klan som vi også har gjort med vores WOW guild.
Mange af de regler vi har i WOW guildet kan jo sagtens overføres til Rift og viser det sig at der er tilslutning til spillet er det jo bare at vi laver et forum som omhandler Rift på samme måde som vi har det i WOW.
Hvis vi starter et guild, så mener jeg bestemt det skal være samme vilkår som du og Maria har lavet for WoW-guildet. Det ville være tåbeligt at opfinde den dybe tallerken forfra. Det er jo ovenikøbet i spillets ånd at kopiere fra WoW 
det er den 24 her osse
|
 |
|
[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts |
Skrevet - 16 Feb 2011 : 20:13:46
|
Velkommen til mrgaard. Perfekt at vi bliver flere 
Jeg får ikke spillet så meget i denne sidste beta, men hopper nok på som ny "Deviant". (Jeg har en mistanke om at det er den race Bacon kalder "Horde" )
Guildet bliver så oprettet under "headstart" som enten Clan35 eller Old Danish Knight, eller noget der kommer tæt på. (Hmmm "Clan Dirty Five"?)
Heh.. Bare rolig, skal nok prøve at styre mig. Regler bliver som WoW-guildet. Nu skal jeg bare lige læse op på dem 
|
 |
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2011 : 02:48:52
|
Som det ser ud nu hvor jeg og Maria er blevet lvl 13 med den nye figur kan jeg kun sige at vi er blevet enige om at det er ligegyldigt hvad vi vælger af fraktion..
Nogle ting er rettet og blevet bedre, andre ting har de ikke pillet ved endnu.
Har i dag prøvet battleground PVP " The Black Garden"... Men vil komme nærmere ind på tingene når jeg får sat mig lidt mere ind i de forskellige ting så jeg kan vurdere dem.
Det er et par stykker mere fra WOW som også er igang med at prøve spillet, og de virker umidelbart positive over for det.
Mvh. Bacon
|
 |
 |
|
[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts |
Skrevet - 19 Feb 2011 : 12:58:30
|
Jeg prøver stadig lidt forskellige spec's, primært for at undgå at blive "beta træt" før spillet frigives endeligt.
G4tv har en lille appetitvækker for dem der er interesserede i "endgame" Endgame preview.
For øvrigt er det ret fedt at de har lavet en "low quality rendering" mulighed for jeg kan faktisk spille uden problemer på min laptop  |
 |
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2011 : 14:36:17
|
Så er den sidste prøveperiode slut 
Sidste vurdering og kommentare:
Priserne på items m.m. er rettet lidt til så de ikke virker så underlige som jeg har omtalt tidligere, men der er stadig plads til rettelser.
AH skulle være rettet til så tingene ikke var så besværlige som jeg også tidligere har omtalt, men lige hvor de har gjort det kan jeg ikke se. For mit vedkommende kan jeg ikke se en eneste rettelse så tingen skulle være blevet bedre.
Efter at have testet begge fraktioner, vil det være lige gyldigt hvilken fraktion vi vælger så det må være helt op til Lazy hvem han vælger.. Som det ser ud nu er der også 2 navne vi kan vælge til guildet, så der har Lazy også frit valg. Så når den kære gamle Lazy har bestemt sig er jeg sikker på han poster det her i forum eller bedst af alt opretter et helt nyt Rift forum. Så har dem der vil være med også chancen for at skrive det navn de bruger i Rift så han kan hive os ind i guildet.
Hvis man spiller 2 eller flere sammen og har valgt at følges ad, skal man være opmærksom på at man i spillet også vil få flere quest som ens medspiller ikke får med mindre man har lavet sine figuere helt ens også hvad angår proffetions. Så man skal ikke blive forvirret over at man ikke kan sammenligne sine questlogs og kun gå sammmen og lave fælles quester det kan man ikke.
Lydsiden stinker stadig, jeg har haft flere spil til min Amiga 500 der havde en bedre lydside end Rift.
Spillet er stadig spændende, dog er der stadig meget jeg ikke har kunnet nå at sætte mig ind i da tingene jo stadig forandre sig jo højre lvl man bliver = flere muligheder.
Fra at starte med en 8 slots taske har de nu udviddet det så man starter med en 16 slots taske, det er da positivt.
Jeg savner stadig helt at finde ud af at slås i/med Rifts og taktikken bag, men det kommer vel.. Nogle gange er der så mange og i så lange perioder uden pause at det faktisk godt kan virke belastende, især fordi det ikke er nemt at undgå dem ( næsten umuligt ) hvis man vil lave quest. En af de sidste dage var områderne oversået med Rifts så man ikke kunne lave andet end at tæve løs på dem og det blev voldsomt kedeligt i længden, og jeg håber ikke dette vil ske når spillet går i luften for alvor, alt med måde som man siger 
Jeg lagde mærke til i chatten at mange havde problemer med lag også ved rimeligt lave opsætninger, og jeg ved også at det hakker en del hos Maria, som faktisk har et ok grafikkort. Har hjulpet hende en del med at få sat det op, men resultatet blev ikke optimalt desværre.
Det bliver spædende at se hvad spillet giver af udfordringer når man når helt op i højeste lvl, det er jo faktisk der spillet rigtigt kommer til at vise om det er pengene værd  
Nå nu gider jeg ikke skrive mere om det spil, men håber nogle er blevet tændte på at prøve det, samt være med til at lave et godt og hyggeligt guild hvor man kan få en masse hyggetimer sammen med sine medspillere. 
Mvh. Bacon |
 |
 |
|
Tulletøz
Forummedlem

50 Posts |
Skrevet - 27 Feb 2011 : 11:15:19
|
er det forsent at logge ind på beta testen? |
MVH Tulledrengen/Tulletøz Døden klær hende
Vi griner hele vejen fra Kirkegården... |
 |
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 27 Feb 2011 : 12:31:19
|
Hej Tulletøz.
Ja det er forsent at afprøve den betatest nu, der er ikke flere test tilbage. 
Mvh. Bacon
|
 |
 |
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 04 Mar 2011 : 16:00:31
|
Prisen for at spille online er følgende.
Månedlig betaling = 96,87 kr. pr. måned Betaler man 3 måneder forud = 81,95 Kr. pr. måned Betaler man 6 måneder forud = 67,04 Kr. pr. måned
Udregnet efter dagens valutakurs.
Mvh. Bacon |
 |
 |
|
Emne  |
|