Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 printer problemer i windows 7
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Tulletøz
Forummedlem

50 indl�g

Skrevet - 28 Feb 2011 :  17:11:46  Vis profil  Svar med Quote
hejsa Alle Nørder - nu må jeg trække på jeres expertviden!

I lovpriser jo windows 7 - jeg er klar til at bruge min ferie på at genetablere goe gamle XP!

jeg abbonerer på Komputer for Alle, og har gennemlæst samtlige artikler om hvordan jeg skal dele printer på netværket. så langt så godt hvis alle computere har samme styresystem. det kan også liiige gå an hvis man skal have en XP til at "se" windows 7.... men omvendt!!!

Jeg læser mig frem til at det allernemmeste er hvis Printeren er installeret på windows 7 maskinen.
Nu er det så bare det at windows 7 vil ikke genkende/godkende min Canon Prixma ip4200.
nå - jeg futter ind på Canons hjemmeside -> download center -> finder mit styresystem, min printer og dertilhørende kompatible printer filer... (tror jeg)..
Det hele installere sig selv - jeg har ikke længere kontrol over hvor det fiser hen...
MEN jeg kan da se under printere at der er noget der hedder Canonip4200 nu. for en sikkerhedsskyld og gammel vane, genstarter jeg computeren. printeren er der endnu.
jeg prøver at lave en test udskrivning.....INGENTING SKER!!!

Hjjæææælp - hvor er det lige jeg går galt i byen?

MVH
Tulledrengen/Tulletøz
Døden klær hende

Vi griner hele vejen fra Kirkegården...

Tulletøz
Forummedlem

50 Posts

Skrevet - 28 Feb 2011 :  23:09:48  Vis profil  Svar med Quote
Stædighed belønnes!

jeg downloadede ALT hvad der stod Windows 7 64 bit canon pixma ip4200 fra en eller anden amerikansk side...
genstartede , slukkede printer, flyttede til ny usb-port, tændte - og wupti! var der et lille ikon i højre hjørne "My printer - fix problems" og efter at have klikket på det, virker printeren!

nu kommer det sjove så om min mands computer (XP) kan få adgang og benytte den også ;)

MVH
Tulledrengen/Tulletøz
Døden klær hende

Vi griner hele vejen fra Kirkegården...
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 29 Mar 2011 :  12:52:30  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er det lykkedes Tulle??..

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.29 sek. Snitz Forums 2000