Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Banner udkast fra Bunden
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter  Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 indl�g

Skrevet - 09 Apr 2011 :  22:15:55  Vis profil  Svar med Quote
Yo

Jamen så vil jeg da gerne åbne Ballet med et par udkast fra min idé skuffe, jeg har taget udgangspunkt i det logo der er på +35 Homesite.

Ingen af dem er færdige, det er bare udkast, men vil meget gerne have nogle tilbagemeldninger på hvad jeg eventuelt skal arbejde vidre på, eller om vi skal i en helt anden retning. Eller måske nogle andre kan fixe noget federe.

- 1 : Her er en slags grundmodel.


- 2 : Gundmodel med -Løbemand- , han er bare copy/paste ind.
jeg har ikke aftegnet ham i Hånden endnu, så han kan komme med op i Banner opløsning



- 3 : Her med noget extra txt, husk at alt bare er idéer!!



- 4 : ´Keep it Simple´ er der nogle der siger, det passer godt til banner der skal ses på lang afstand, der er det bedst med enkle klarer linier. Vi skal jo også representere måde WOW og CSS 35, så man udelukker måske WOW folk lidt hvis der er for meget GUN HO over det.



- 5 : Faldt over nogle Kugler (hehe) på nettet, som jeg løftede, smid i 3dm og lavede det her, ved ikke helt til hvad, men det kan vel værer stuff til eftertanke



Alle kommentarer er velkomne, så vi kan få bikset det færdigt i en fart.


[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 09 Apr 2011 :  23:48:12  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Fede billeder jeg kan bedst lide

men det nok mere fordi det meget tæt på det gamle, dog syntes jeg baggrunden skal være sort så det passer til hjemmesiden og teksten skal stå vandret måske rykke logoet lidt til højre.

Ps. Jeg syntes personligt vi skal beholde vores gamle mand





Rettet af - [+35]Jumpman @ 09 Apr 2011 23:49:16
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 09 Apr 2011 :  23:51:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Du kunne jo også bruge lidt fra dette logo





Rettet af - [+35]Jumpman @ 09 Apr 2011 23:52:46
G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  00:56:37  Vis profil  Svar med Quote
jeps go idé, det vil jeg kigge på imorgen når lysten byder sig.... for nu vil jeg sgu i seng :)


G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  02:15:06  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hold da op de ser godt ud bunden er virkelig imponeret:)

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  03:31:55  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Rigtigt flot, det må jeg erkende

Som logoet er lavet viser det CSS delen af klanen, men vi har jo også en WOW og en Rift guild tilknyttet. ( Rift forum kommer snart ).

Hvorfor jeg siger det er fordi de spillere og nye medlemmer som spiller andet end CSS syntes og forståeligt nok at det er lidt synd det ikke afspejler at vi her flere spil lagt under +35's vinger og ikke kun CSS.
Faktisk kan man slet ikke se at vi har andre spil tilknyttet med mindre man nærlæser vores forum, og det er lidt synd.

Når vi alligevel er ved at lave et nyt logo, ville det så ikke være en ide at det også afspejlede at vi har flere spil som klanen repensentere??..

Bare et lille indput..

Mvh.
Bacon



G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  04:05:17  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan altså bare noget med maps og bannere sprays o.s.v. er nok enig med jump behold den gamle men den sidste er nu den flotteste uden tvivl fra min side men giv da den gamle en rolator i stedet for en stok haha


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  09:46:59  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Bund du er kommet på arbejde men du kan jo godt lide udfordringer.

Jeg syntes det en god ide du kommer med der Bacon at afspejlede at vi har flere spil (WOW) så er det noget du kan lave også bunden ?

Glæder mig helt til at se det færdige resultat når tiden en gang er inde og ta det roligt vi har tid nok bliver det ikke færdig til tiden bestiller jeg bare med et andet logo på det jo ikke fordi det koster en bondegaard at få lavet sådan et banner.




G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  13:03:27  Vis profil  Svar med Quote
Tak for de pæne bemærkninger, det gør det meget lettere at kører vidre.

>> bacon jeg har også haft den tanke, hvis du læser ved billede 4. :)

Jeg har besluttet mig for at jeg laver det her færdigt med mine og jumps idéer om at bruge hjemmesidens logo, så er vi sikre på at have noget godt i høj opløsning.

Bagefter kunne jeg så godt tænke mig at lave til ALLE +35er grene, men vil ud og tale med de forskellige ledere, så vær gren kan få sit eget individuelle logo som så kan joines sammen til et samlet 35 logo, håber i forstår hvad jeg mener.

regner med at bruge mere tid på det idag og aften.


G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  14:23:32  Vis profil  Svar med Quote
Så har jeg smækket alt på fra hjemmesiden, som jumper antydede.
Vildt mærkeligt at genskabe en anden dudes arbejde :)

men jeg vil gerne have fat i nogle folk fra WOW og Rift og hører hvad de har i tankerne ang. logo til fremtiden. så jeg må rundt på forum og hører



G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  16:04:42  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej Bunden.

Tak fordi du gider at lave logo til wow og Rift også :-)
Jeg ved man kan finde en Logo creator til WOW på nettet men hvordan det virker ved jeg ikke desværre og om du vil/kan bruge det er jo helt op til dig..

De oplysninger du evt kan bruge til udformning af LOGO er

1. Guildnavnet:
Old Danish Knight

2. server vi spiller på:
Deathwing

3. Vi spiller Horde ( Har rød farve ) men om du vil gøre brug af det bestemmer du.

+35 skal selvfølgelig indgå i logo.

Håber det hjælper lidt med de input til logo?..

Rift:
Se forskellige logo på denne side, måske kan du finde på noget at bruge

http://www.google.dk/images?hl=da&rlz=1T4GGLL_daDK402DK402&q=rift+logo&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1229&bih=614

Vores guildnavn i Rift: Old Danish Knights

Server vi spiller på : Icewatch

Vi spiller Guardians. ( Blå farve )

Håber du kan bruge disse sparsomme oplysninger

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  17:12:14  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nice logo bund det passer perfekt til et +35 banner logo smukt arbejde, lige en ting i adobe photoshop hvordan får du teksten til at stå lodret som på billed 1 ?

Ps. Så nu kan du koncentrerer dig om det endelige logo vi skal have på hjemmesiden i fred og ro :-)




G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  17:23:31  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Bunden jeg får denne meddelse når jeg uploader billedet til udbyderen som skal lave banner til os.

Dette billede har en lav opløsning, og aftryk af dette billede vil måske ikke blive klare.
Vi anbefaler at du justerer opløsningen til 75 DPI og oploader din fil igen

Hvad er opløsning?
Opløsningen bestemmer den maksimale størrelse, som et billede kan printes ved samtidig med at kvaliteten bevares. Des højere opløsning, des bedre printkvalitet. Vi anbefaler en opløsning på 300 PPI (pixels per tomme) for størrelsen hvorved dit billede vil blive printet. Hvis dit billedes opløsning er lavere end 300 PPI, kan dit billede se sløret eller kornet ud når det printes.

Hvordan kan jeg få høj nok opløsning?
Opløsningen på digitale billeder bestemmes når billedet bliver taget. For at opnå den optimale opløsning til et af vores produkter med foto opload, skal du bruge et kamera med 2 megapixels, som er indstillet til den højeste opløsning (1600 x 1200 pixels er den perfekte indstilling.)

Hvordan påvirker beskæringen opløsningen?
Vær forsigtig når du beskærer et billede. Beskæring reducerer antallet af pixels (og dermed opløsningen) i det endelige billede. For eksempel, hvis du har et billede med 300 PPI, men beskærer det til den halve størrelse, ender du op med et billede med 150 PPI.
G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  22:24:51  Vis profil  Svar med Quote
Kære Jump, bare årnd lettet op, alt er i fineste Orden :)

1. Opløsning:
de billeder jeg har uploadet her på siden er i en lav opløsning med vilje, fordi det som du skal sende ind til print kommer til at fylde små 70-100mb når det skal printes i den størelse du har andgivet.
Jeg har selvfølgelig også versioner liggende i kæmpe opløsning, som du får en kopi af når det er godkendt herinde.
Som jeg kan forstå at det er :) Dog mangler jeg at aftegne løbemanden, men det er min plan for i morgen.

2. photoshop lodret tekst :
Når du har skrevet noget tekst i photoshop trykker du på dit MoveTool til ventre øverst, der efter trykker du
ctrl-t så tager du musen hen over et af hjørnerne og bevæger den langsomt skråt væk fra hjørnet indtil den bliver til en Bøjet pil, så holder du venstre museknap nede og bevæger musen for at dreje. God fornøjelse :D





G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  22:35:39  Vis profil  Svar med Quote
>>>Bacon

Super mange TAK for alle de vigtige oplysninger, det er presis det
jeg skal bruge. feeeeeeeeeeeeedt


En wow logo designer online, lyder spændende, den skal da i det mindste tjekkes ud.

Jeg satser på at lave dem alle i samme stil eller ´Uniform´ så de kan forenes til et Unitet +35 logo :D

Har masser at rode med fortiden, med mapping og jumpmans personlige photoshopUndervisning :D :D :D, men jeg lader lysten råde så skal der nok dukke noget fedt op.


G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Apr 2011 :  22:58:19  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Tak for info kunne jeg ikke få dig til at lave et links i logoet både oppe og nede jeg kan ikke få teksten til at stå i den grå cirkel og selvfølig med en tekst der passer til det andet...


Rettet af - [+35]Jumpman @ 10 Apr 2011 23:01:26
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  11:01:27  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jumpman:

Tror ikke lige farven du har valgt til den tekst du har lavet er optimal, den vil fade ud = blive en tand for utydelig da den vil smelte sammen med grundfarven i logoet.

Det er bare mit bud...


G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  13:38:19  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK

Jumpman:

Tror ikke lige farven du har valgt til den tekst du har lavet er optimal, den vil fade ud = blive en tand for utydelig da den vil smelte sammen med grundfarven i logoet.

Det er bare mit bud...



hmm læs min ven læs "selvfølig med en tekst der passer til det andet" måske jeg skulle have skrevet "selvfølig med en tekst og anden farve der passer til det andet"




G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  15:22:42  Vis profil  Svar med Quote
YO
Så fik jeg tegnet løbemanden op i høj opløsning og graverede url ind på ringen.

eksempel i lav opløsning herunder (kan ikke bruges til print) :D



G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  16:28:34  Vis profil  Svar med Quote
>> bacon.. var inde og kigge på wowlogogenerator, den kunne ikke lave et plus så det måtte jeg photoshoppe...men det er da meget sjov lige at se, måske man kan bruge nogle elementer

exempel :




G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  22:29:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Forsatan det sku nice hammerne flot logo det første du har lavet det er godkendt til et banner forsatan det sku flot

Andet logo er jo også helt vildt nice du kan sku dit kram mester, nu tænker jeg på et logo på forsiden også kunne du evt smelte de 2 sidste logoer du har lavet sammen på en eller anden måde eller bare bruge teksten ikke bare en gamelmandsklanen og den gamle mand ville sku se for syret ud jeg giver en fadbamse når vi ses i nyhavn skide godt gået bunden(egon)




G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 11 Apr 2011 :  22:58:54  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Bunden

>> bacon.. var inde og kigge på wowlogogenerator, den kunne ikke lave et plus så det måtte jeg photoshoppe...men det er da meget sjov lige at se, måske man kan bruge nogle elementer

exempel :






Fandme flot som du kunne integrere + , den sidder bare lige i skabet.*jubler*

Så er det bare hvordan vi få indrammet " Old Danish Knight" i logoet, kan den blå del også blive rødt eller er der næsten umuligt?

Mvh.
Bacon.

PS: Læg mærke til cirklen i wowlogo der er yderkanten også blevet graveret, faktisk som du har gjort i CSS logoet. Det har nok ikke været hensigten, nok mere et sjovt tilfælde...hehe
Måske man skulle beholde netop den "røde tråd" i Rift logoet også, med en cirkel med indgravering ?, bare et forslag.

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  02:18:56  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg er måløs glæder mig til at se dem smeltet sammen på forsiden wow logo færdig det sku spændende super nice work m8


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  10:27:21  Vis profil  Svar med Quote
Taaaaaak Tak tak tak, står op og laver SejersArme op i luften :D

>>> Jump, jeg Zip´er en højopløsning idag, og fanger dig på chatten, så du kan få et Link.

>>> Bacon, alt kan lade sig gøre, nu har jeg jo fået superheltekrafter efter alle de rosende ord, Ja jeg havde også noget med noget cirkel halløj i tankerne som tema, kigger nok lidt på Rift logo idag.

og lige et spørsmål? Er det rigtigt at wow guild hedder "old danish knight" uden s. og rift guild "old danish knights" MED s til sidst eller var det en tastefejl da du skrev info?


G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  11:20:29  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He du ligger sku da osgå mærke til alt bacons tastefejl nu må vi se hvad han siger med eller uden (s)




G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  11:26:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Damm some text layers might need to be updated before they can be use for vector based output i min adobe photoshop dvs jeg kan ikke se ikke bare en den del af teksten står som store tomme firkanter hvis jeg trykker på update trykker jeg ikke på update kan jeg godt se teksten er det noget jeg skal bekymre mig om ?
G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  17:19:53  Vis profil  Svar med Quote
Hejsa, ja alle layers følger med. Så hvis din photoshop er sat anderledes op end min kan det smadre billedet.
Bare slet alt du har fået så vi er sikre på der ikke er rykket på noget..sender et nyt i aften. hvor jeg ikke Inkl. lagene.
Og hvis du skal kigge på det uden photoshop så højreklik og vælg
´open with´ Windows pictureviewer.

:)


G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 12 Apr 2011 :  17:35:43  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Bunden

Taaaaaak Tak tak tak, står op og laver SejersArme op i luften :D

>>> Jump, jeg Zip´er en højopløsning idag, og fanger dig på chatten, så du kan få et Link.

>>> Bacon, alt kan lade sig gøre, nu har jeg jo fået superheltekrafter efter alle de rosende ord, Ja jeg havde også noget med noget cirkel halløj i tankerne som tema, kigger nok lidt på Rift logo idag.

og lige et spørsmål? Er det rigtigt at wow guild hedder "old danish knight" uden s. og rift guild "old danish knights" MED s til sidst eller var det en tastefejl da du skrev info?



Sorry, det var en tastefejl begge guilds i WOW og Rift hedder "Old Danish Knights"... Begrundelsen for dette er at man ikke kan bruge + og tal i ens guildnavn på de spil desværre, ellers havde de begge faktisk heddet +35...

Fordelen ved at hedde det samme i alle de spil vi i fremtiden involvere os i og tager ind i clan35, er at de er nemmere at finde/genkende. Hed det noget forskelligt ville det til sidst ende i noget værre rod.
Nu ved vi at i fremtiden at alle vores guild/klaner hedder endten +35 eller Old Danish Knights.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Apr 2011 :  02:03:52  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Bunden

Hejsa, ja alle layers følger med. Så hvis din photoshop er sat anderledes op end min kan det smadre billedet.
Bare slet alt du har fået så vi er sikre på der ikke er rykket på noget..sender et nyt i aften. hvor jeg ikke Inkl. lagene.
Og hvis du skal kigge på det uden photoshop så højreklik og vælg
´open with´ Windows pictureviewer.

:)

Sat op hmm tror sku jeg skal sætte mig lidt mere ind i det program når jeg engang får tid omkring 80 års alderen




G� til toppen af siden

[+35]Bunden
[+35] Soldier

Denmark
144 Posts

Skrevet - 13 Apr 2011 :  17:31:55  Vis profil  Svar med Quote
yo, Jeg har bygget lidt videre på wow og rift...de er IKKE FÆRDIGE


WOW: Har jeg lavet rød Bund og den opmærksomme wowgamer vil opdage HordeTegnene i siderne :)
også lidt www og server i baggrund, dette kan aldrig komme i kæmpe opløsnin.
Husk det er IKKE Færdigt så tag det venligst ikke i Brug



Rift er meget svære at arbejde med og var ved at blive træt af at pille med det,
men fik lavet et første forsøg. husk IKKE Færdigt så tag det venligst ikke i Brug.



Måske jeg skal til at tegne lidt i hånden(gammel mand med økse og svær), hvis det skal stemme mere over ens med CSS +35 Logo,
eller måske smide nogle Chars på fra de tilhørende Games.





G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 13 Apr 2011 :  18:42:05  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ser faktisk ganske fornuftig ud, dog springer det mig i øjet at du har skrevet The Old Knights og ikke " Old Dansih Knights ".. tastefejl??..

Syntes godt om WOW logo og det må siges at være næsten færdigt når navnet på Guildet er rettet....hihi

Du har nok ret omkring Rift logo, den behøver jo faktisk ikke at ligne det orginale logo 100% så lidt frihåndstegning kunne da være værd at forsøge, og/eller måske indsætte en eller 2 chars i logoet...

Men ellers må jeg sige det er et kanont arbejde du allerede har lavet, *sender dig som tak en pose Cyber småkager du kan gumle i til arbejdet*...

G� til toppen af siden
Side: af 2  Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000