Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Opdateringer af alle server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 17 Apr 2011 :  12:37:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har opdateret FFA og GunGame I med følgende stable versioner:
Mani Admin Plugin v1.2vc, MetaMod:Source v1.8.6, EventScripts v2.1.1.366, SourceMod v1.3.7

GunGame II er opdateret med følgende development versioner:
Mani Admin Plugin v1.2vc, MetaMod:Source v1.9.0-dev, EventScripts v2.1.1.366, SourceMod v1.3.8-dev

Jeg vil gerne vide hvis der er eller ikke er nogen forskel på hvordan serverne er sat op(lag, crash osv.) når i har spillet på begge Gungame sever.

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 18 Apr 2011 :  18:56:55  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ville skifte map her i morges[alle var enige], men når jeg vælger et map er det ikke det serveren loader. Den tager et jeg slet ikke har valgt. dette gjorde serveren i den tid jeg var der, også rtv er helt fucked. det er slet ikke det map man voter der kommer frem. sådan var det ihvertfald i morges da jeg var på

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Apr 2011 :  09:57:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Tak for info DP, jeg er klar over problemet det fordi jeg er ved at teste et script der hedder randmaps (Percent of the maps in the cycle that must be played before a map is allowed back into the list of possible maps) dette laver så lort i rtv votes, admin change map og admin vote map jeg er ved at få svar omkring det i matties forum.

Scriptet siger jo sig selv så er der også en chance for alle maps bliver spillet i mapcycle som jeg er ved at sortere ud i i fremtiden bliver det kun muligt for en spiller at lave en rtv og selvførlig for admin map skift og map vote.

Jeg har slået det fra pt. til jeg har fået svar fra matties forum så må i leve med at mapcycle tager maps i alfabetisk rækkefølge så længe(Grunden til jeg ikke roder rundt i mapcycle med maps navne er at jeg bruger 5 filer til at styre maps på vores server mapcycle.txt, gg_vote_list.txt, map_admin.ini, map_admin_vote.ini og map_rtv.ini til at sætte vores maps det ikke bare lige at ændre nogen af tingene der følger mere arbejde med at flytte rundt på maps i disse filer).

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000