Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Spector
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 08 May 2011 :  15:44:47  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu vil jeg gerne have jeres meninger om spector på ffa serveren.

Skal man kunne spector alle eller kun sit eget hold?

Kom gerne med nogen fornuftige forklaringer på hvorfor det skal være der eller ej så tager jeg en beslutning ud fra jeres meninger for denne settings er der meget delte meninger om hvordan den skal sættes op og jeg retter den i tide og utide for at stille folk tilfreds.

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 08 May 2011 :  16:33:43  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg syntes det skal være som det var været i alle de mange år jeg har spillet på +35`s servere nemmelig så man kan se modstanderens hold når man er død.
Mine grunde for er:
Det letter admins arbejde med og spec efter cheatere
Det letter admins arbejde med og se om spillerne på det andet hold overholder vores regler
Folk kalder ikke i samme grad modstanderen for en cheater da han straks efter hans ejen død, kan spec ham og se hvad han laver. Hvilket giver en bedre stemning.
Ved og se hvordan modstanderen spiller, kan man danne sig et indblik i hvordan, man selv i de kommende runde vil spille ham ud, og der ved bliver spillet mere lige og konstruktivt.

Mine grunde imod er:
Det forhindre ikke ghosting, da det er for let og omgå, fx kan man give efter death info, eller bare spille nogle på hver hold. Og det er som regl let og se når det foregår hvis admin er lidt snu. (kan godt give et kursus i det)

Treat others as you would like to be treated

Rettet af - [+35]Zeus[Wa] @ 08 May 2011 19:00:02
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 10 May 2011 :  12:55:06  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
speck all er hygligst hvis det ik blir misbrugt men er jo ik så meget ffa freak ved i jo nok sjå deeeth er sgu da op te jæ´r hehe

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 May 2011 :  13:12:44  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej det er da fint man kommer med ens mening :) Kunne da godt bruge nogle flere der skrev herinde hvad de syntes.

Treat others as you would like to be treated

Rettet af - [+35]Zeus[Wa] @ 10 May 2011 13:23:12
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 May 2011 :  13:18:24  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep det ville være dejligt vi kunne få snakket om tingene men når der ikke er flere der giver deres mening til kende er det svært at tage en beslutning.

Jeg har sat spector all til igen :-)

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 10 May 2011 :  13:20:54  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg er enig med Zeus

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000