Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 stupide nicks
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 28 Jun 2011 :  12:45:05  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Der har været en del spørgsmål omkring mærkelige tegn i folks nick der ikke kan læses og derfor heller ikke udtales.

Landet ligger sådan her hvis en person joiner med et navn man ikke kan læse eller udtale så forhold jeg til reglen omkring stupide nicks

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  12:49:13  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jump retter du lige dit navn til parantesbegyndplus35parantesslut Jumpman :D

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  12:56:34  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Næ men jeg kan rettet dit hvis du er fræk

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  13:05:56  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Kan vi ikke gøre så man kan skifte deres nick når sådan nogle joiner ?

Så kan vi passende bare kalde dem 1337HojhusProCSWithHelium.

Det jo tydeligt at de har brugt længere tid på deres navn end på CS mange gange

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 28 Jun 2011 13:11:04
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  13:07:51  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det have de inde på wof engang :) "When i grow up i whant to a wof"

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  13:15:39  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Ja da jeg startede med CS i tidernes morgen og hed Static (pisse opfindsomt) der gik der nøjagtig 6 min. af min CS karriere, så havde admins givet mig navnet *Blinde*. Det blev så til SkyderEfterLyde!!! dagen efter, og så var jeg mere eller mindre tilgivet resten af min flotte karriere som TD/TK spiller

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 28 Jun 2011 13:17:23
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  13:29:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Det have de inde på wof engang :) "When i grow up i whant to a wof"

Ja det havde vi også til valve ødelage det ved deres første store opdatering så kunne man ikke det mere

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 28 Jun 2011 :  19:03:29  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja havde vi nemlig man kan stadig gøre det i admin menu´en men !!! MEN altid et men i valve det der sker er du ændre hans nick og derefter ændre valve det tilbage igen :(

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 29 Jun 2011 :  21:40:32  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde

Ja da jeg startede med CS i tidernes morgen og hed Static (pisse opfindsomt) der gik der nøjagtig 6 min. af min CS karriere, så havde admins givet mig navnet *Blinde*. Det blev så til SkyderEfterLyde!!! dagen efter, og så var jeg mere eller mindre tilgivet resten af min flotte karriere som TD/TK spiller

TD=Team damage/TK=Team kill hmmm hvilken karriere

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000