Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Mulighed for gæste Admin?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 indl�g

Skrevet - 29 Jun 2011 :  12:52:21  Vis profil  Svar med Quote
Jeg har siddet meget længe nu og tænkte om jeg skulle gøre det her, så nu gør jeg det :) eller

Jeg vil gerne høre om det er sådan at jeg kunne blive gæste admin på +35 gg serverne, da jeg rigtig tit har spillet på gg serverne hvor der ikke er en admin eller gæste admin der enten er på steam eller i spil som at der kunne komme og hjælpe(inden kritik), og så er det altid(næsten) mig der skal være bussemand og kalde på nogle af jer andre som "skal" hjælpe os.
Jeg har i de sidste par måneder snakket med flere spillere og admins om de syntes at jeg ville være okay som admin eller gæste admin, inden at jeg ville skrive om muligheden her inde.
jeg er RIGTIG dårlig til at formulere mig og forklare min sag når jeg skal skrive, men håber på at i kan læse og forstå mig.
Jeg vil meget gerne ansøge eller hvad man nu kalder det, om at blive admin/ gæste admin på +35 gg severne

lad døden vise dig vej, til riget hvor smerte og lidelse bliver dit mindste problem

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 29 Jun 2011 :  13:59:09  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg stemmer for, har snakket meget med ham og finder ham som en fin Gut

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]King
[+35] Soldier

Denmark
256 Posts

Skrevet - 29 Jun 2011 :  16:57:18  Vis profil  Bes�g [+35]King's hjemmeside  Klik for at se [+35]King's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe jeg stemmer blankt. Men der går jo også noget tid inden han får det, hvis det bliver aktuelt hehe

Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  13:13:25  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Vær nu lidt søde ved TheBeast tror nu han ville egne sig ok som gæsteadmin men han bliver nød til at deltage i tingene her i forumet og på tagwallen det jo vores krav for at beholde sine rettigheder.

PS. Borset fra du har søgt om gæsteadmin har du så fundet ud af om du skal med i Nyhavn i morgen lørdag d.2-7-2011 ?

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  13:26:55  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Syntes TheBeast ska have en chance har ik noget negativt omkring TheBeast PT men syntes da DP skulle dele hvad der er imod med os andre ville da kun være fair
overfor TheBeast
"bare min mening altså"

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  16:16:25  Vis profil  Svar med Quote
Den episode kan jeg ikke huske, men hvis det er så tager jeg den self. til mig og ved self. godt at jeg snakker MEGET men jeg prøver så vidt muligt at dæmpe det og har i de sidste par dage næsten ikke snakket som jeg plejer.
Men det er fint nok no bad felings.

lad døden vise dig vej, til riget hvor smerte og lidelse bliver dit mindste problem
G� til toppen af siden

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  16:18:33  Vis profil  Svar med Quote
ja skal lige se hvor stor min pung er for har fået min lejlighed her i går og som i nok ved, føjler der en masse udgifter med

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  16:39:28  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ok.. alle skal have en chance for at vise sit værd.. skulle lige tygge lidt på den.. jeg stemmer for at beast bliver gæste osse

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  17:00:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så der jo ved at være enighed flere der har noget at sige ?

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  21:09:00  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmm admin abuse straffes "ultimativt=permban" og som admin skal man vise et godt eksempel
så er den vist ikke længere TheBeast kan du løfte den opgave?
husker også en episode med en thebeast troede ikke lige det var dig
hvis det er håber jeg du har forandret dig ellers er det jo svampen bob om igen

G� til toppen af siden

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  21:11:48  Vis profil  Svar med Quote
forstår den ikke men ved at det ikke kun er mig der har spillet på +35 som TheBeast

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  21:26:18  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej det er nok en anden så bare se bort fra mit inlæg.

G� til toppen af siden

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  21:29:30  Vis profil  Svar med Quote
heh okay :D

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  22:09:53  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kender ham ikke så kan ikke udtale mig :(

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  22:26:25  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Følgende skal overholdes

Brug kun dine rettighedder når der er brug for det alt andet er misbrug

Men nu har du jo ikke gæsteadmin endnu mangler noget, nogen der kan gætte hvad det er ???

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 01 Jul 2011 :  22:46:50  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
STEAM_0:1:8418050 her er hans steam id går ud fra det er det du mangler

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 08 Jul 2011 :  09:50:54  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep uden mad og drikke duer helten ikke er du 100% sikker på det er hans steamid inden jeg opretter ham

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 08 Jul 2011 :  15:51:51  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Yep har ham på friends og fandt id/ip via det link du har givet mig "Noobsticks - SteamID converter"

G� til toppen af siden

[+35]King
[+35] Soldier

Denmark
256 Posts

Skrevet - 09 Jul 2011 :  00:27:17  Vis profil  Bes�g [+35]King's hjemmeside  Klik for at se [+35]King's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gummi du skriver at Admin Abuse Straffes med Permban. Nu skal jeg lige have noget slået helt fast. Admin Abuse er det når man slap spillerne rundt fordi en er bedre end Admin. For hvis det er tilfældet. Tror jeg måske +35 skulle tjekke sine egne member´s. Bare min mening.

Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 09 Jul 2011 :  11:14:32  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Øhh king det er oppe til debat, det med at slap osv.
Det var nu mere ment som en advarsel, vi havde en gæste admin der slayede og kickede andre spillere. Fordi han syns det var sjovt, det er mere i den retnig jeg mener. King der skal sku da være plads til at have det sjovt, men er oppe og vende har ik hørt det skulle værre fastlagt endnu.
Altså uden brug af dødlig vold hehe, kan personlig ikke se hvad det skader at slap en efter runden er slut med 0 damage men nu må vi se.

G� til toppen af siden

[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
106 Posts

Skrevet - 11 Jul 2011 :  14:49:24  Vis profil  Svar med Quote
ja jumpmann, det ID gommi har skrevet er mit.
har ikke kunne komme på i nogle dage pga. at jeg er flyttet og endnu ikke har net

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Jul 2011 :  01:29:44  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
bare bare bare ta det roligt, og giv dig god tid, du når det nok

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 13 Jul 2011 :  07:24:57  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

bare bare bare ta det roligt, og giv dig god tid, du når det nok

Du synger jo godt m8 troed jeg slet ik.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Jul 2011 :  09:39:36  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he og så på dansk jeg kører bare :-)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000