Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Maps
 nye maps til GG serves
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

The gudfar
Nyt forummedlem

Denmark
6 indl�g

Skrevet - 10 Aug 2011 :  13:22:37  Vis profil  Svar med Quote
Hej gutters

I søgte nye maps til GG serverne, og før jeg spillede på jeres servere, spillede jeg på en server med denne bane:

http://www.gamebanana.com/maps/19455

Serveren blev lukket efter det nye design blev lavet, og jeg har ønsket at spille denne bane igen. Da i så sagde i søgte nye baner så slog det mig at jeg skulle have fat i den her, så værsgo at downloade så jeg kan owne jer alle sammen i den ;)

/gudfar

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Aug 2011 :  17:12:54  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hej Gudfar

Nu bestræber vi os på ikke at have store maps på vores server, da det tømmer serveren for spiller de fleste gange når der feks kun er 6 spiller på, det map du linker til er lavet til 40 spiller og der er rigtig mange camper spots på det map jeg må sige det er for stor til vores server, men tak fordi du kommer med forslag det sætter jeg sku pris på




G� til toppen af siden

The gudfar
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 11 Aug 2011 :  14:16:01  Vis profil  Svar med Quote
Hej jumpman

Så stort er det nu heller ikke, men ja som du siger er der mange camper spots, og det kunne måske ødelægge det lidt hvis der kun er 5 spillere, men kunne da være nice hvis du bare ville give det en chance :)

Forstår godt at du ikke vil, men samtidig håber jeg på det og ser folks reaktioner på mappet ;)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.24 sek. Snitz Forums 2000