Hey ville bare lige høre om der er nogle som skal på vandet het til Septemper. Glæder mig helt vildt til at lufte bøssen igen. Tyvstarter godt nok lidt. Da jeg tager på Gåsejagt her den 25 August i Scerige. Bliver bare så nice...
Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 18 Aug 2011 : 18:20:53
Gås kan sendes hvis du fanger nogen til: Per Christiansen Tårnbypark Alle 87. 2 Tv 2770 Kastrup
Ps. Jeg kommer gerne og henter et par stykker hvis det ikke er så godt at sende dem
Hey ville bare lige høre om der er nogle som skal på vandet het til Septemper. Glæder mig helt vildt til at lufte bøssen igen. Tyvstarter godt nok lidt. Da jeg tager på Gåsejagt her den 25 August i Scerige. Bliver bare så nice...
Mugligvis men er ikke sikker
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
Hey Dude. Det kan den sagtens klare. Og du kunne jo bare prøve fjorden, der er jeg selv. Godt nok ikke på vandet. Men stranden. Så fedt med lle de ænder og gæs. Ikke så meget det at skyde noget. Mere oplevelsen af at de kommer. Og man kan kalde dem ind.
Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
hehe:) var ude igår og idag på standtjagt, så ja vi er da nogle som skal på vandet hehe og har været det;) skal derud igen i aften, har desværre ikk skudt noget enu de flyver for højt lige de gange jeg har været ude:S