Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Køb og salg
 Sælger Bærbar Gaming PC!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

MANii
Nyt forummedlem

14 indl�g

Skrevet - 09 Oct 2011 :  15:31:24  Vis profil  Svar med Quote
Hey gutter, sælger denne bærbar gaming pc da jeg heller vil have en stationær.

PCen er købt af MM-Vision.
og hedder: Vision NB589

Bærbaren har følgende specs:
CPU: Intel Core i7 740QM 1.73GHz
MB: Intel HM55
Ram: 4GB Kingston DDR3 Dual channel
Grafikkort: Radeon HD 5650 1024DDR3 ram
HDD: Solid State Hybrid Drive 500GB
Drev: Blu-ray combo drev
Lyd: Realtek High Definition Audio
Skærm: 15.6#148; FullHD-LED Anti-Glare
OS: Windows 7 Home edition 64bit.

Købt midt i November for ialt: 9800,- og har kvittering og det hele

Spørgsmål eller lign?
Så skriv her i topic! :)

BYD! :)

/MANi

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  17:47:31  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan vel godt smide et par tusinde efter den ja helt uden at sssspørge kkkkonen 2000,00kr.
Skærm: 15.6#148; FullHD-LED Anti-Glare (blir jeg ikke klog af hvor mange tommer er det?????


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  17:54:16  Vis profil  Svar med Quote
Hehe Gummi, det kan du desvlrre ikke få den til, men 15,6 Tommer :)
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  19:18:47  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
syns du skrev der skulle bydes.. der var første bud

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  19:20:51  Vis profil  Svar med Quote
Det også fair, hvis man er til skambud ..
Men burde I ikke være lige så seriøse på forum, som i vil have spillerne er på jeres ffa ;)

Rettet af - MANii @ 09 Oct 2011 19:24:57
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  20:30:36  Vis profil  Svar med Quote
hehe du har fat i noget der mani ;)
G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  20:36:18  Vis profil  Svar med Quote
Ser bare lidt dobbeltmoralsk ud at det skal være useriøst i forum, men seriøst på ffa, det burde være omvendt hvis det var noget ;)
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  23:24:46  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
og så er det du giver et startbud, så folk har noget at gå efter mani ;)

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  05:14:23  Vis profil  Svar med Quote
Er der en mindste pris?
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  08:05:03  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er en ok bærbar.. men grafikken halter lidt hvis man vil spille nye spil med den da..

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  08:05:52  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af MANii

Ser bare lidt dobbeltmoralsk ud at det skal være useriøst i forum, men seriøst på ffa, det burde være omvendt hvis det var noget ;)



Seriøst på FFA ? YOU GOT TO BE KIDDING ME!!!!!


Anyway så er den bærbar med gammel CPU, Gammelt grafikkort + den er ca. 1 år gammelt.
Grafikkort er iøvrigt med 99% sikkerhed et M kort hvilket er noget sløvt i forhold til et rigtigt ATI kort
Den ramte lige præcis den tid hvor alt skiftedes ud, så en tilsvarende model koster ikke meget mere end 5000kr.

Så 2000 kr er et helt realistisk bud


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 10 Oct 2011 08:09:28
G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  11:13:53  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde

quote:
Oprindeligt skrevet af MANii

Ser bare lidt dobbeltmoralsk ud at det skal være useriøst i forum, men seriøst på ffa, det burde være omvendt hvis det var noget ;)



Seriøst på FFA ? YOU GOT TO BE KIDDING ME!!!!!


Anyway så er den bærbar med gammel CPU, Gammelt grafikkort + den er ca. 1 år gammelt.
Grafikkort er iøvrigt med 99% sikkerhed et M kort hvilket er noget sløvt i forhold til et rigtigt ATI kort
Den ramte lige præcis den tid hvor alt skiftedes ud, så en tilsvarende model koster ikke meget mere end 5000kr.

Så 2000 kr er et helt realistisk bud




Jamen, dette grafikkort kører uden problemer, jeg har endnu ikke haft problemer med et spil endnu hvad angår grafik, og dette kører ikke sløvt.. og CPU'en er bestemt ikke gammel, men du skal være helt velkommen til at finde en der er fuldstændig komplet som denne til 5000.-.. Men hvad angår min pris, så ligger jeg på 6000.- start.
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  11:26:47  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
De nye i5 banker den i7 der sidder i den og grafikkortet er håbløst forældet, at din ven har givet 9800 kr for den er jo desværre hans problem.

Grunden til den var så dyr er nok fordi den har en hybrid HDD, men selv de er ikke nok til at refærdiggøre en høj pris i dag

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4876323


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 10 Oct 2011 11:31:20
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  12:44:13  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ej da.. aalt for høj pris for en et år gammel bærbar.. for 5000 kan man få en noget større i den blå avis etc. man mister meget af værdien bare den dag man køber den jo. sæt den i den blå avis hvis du vil have så mange penge for den(kan være der er en der ik har forstand på priser derinde).. tror ikke der er nogen herinde der er villig til at give den slags mønt for den

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  13:47:03  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved en hel del om hardware og vil råde dig til og sælge den på hol.dk eller htw.dk... Men du skal føle dig heldig hvis du får 4000 for den...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  16:41:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg byder kr.2500,- ikke for at fornærme dig Mani men hvis du ikke får den solgt til den pris du gerne vil have så ligger jeg pt. højest med bud her i forum he he dog kun 1 uge frem da jeg skal ned og købe en bærbar til knægten til hans fødselsdag d.20-10-2011




G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  17:25:50  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg vil da gerne byde 3000

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  20:47:26  Vis profil  Svar med Quote
ja men så byder jeg 3500kr
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  20:55:31  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Haha så er jeg sku allerede tabt.
Nægter at byde mer end 3500,- for en comp. jeg kan købe fra ny til 5380,- nice link der Skyde har rekop vist ik set hehe.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  22:06:21  Vis profil  Svar med Quote
Smiler....Det er knægten der vil købe den.Han har 3500kr og kan han spare små 2oookr(som han ikke har)ja så han da meget godt tilfreds...
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 10 Oct 2011 :  22:37:32  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
øhhh det link skyde smider er ikke til den pc der bliver omtalt her...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 11 Oct 2011 :  00:02:09  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

øhhh det link skyde smider er ikke til den pc der bliver omtalt her...


Den er da ik ringere.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 11 Oct 2011 :  00:51:12  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dno men det er ikke den... I begår en fejl hvis i tror det er mere regnekraft i en i5 end i en i7....

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 11 Oct 2011 :  07:37:24  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Fair nok Zeus, men vi snakkede en gamer bærbar, ikke en regnemaskine.

Men her har du så en i7 Quad Core med ATI kort til 250kr under hvad han vil have for hans. (og behøver jeg nævne at det er en ASUS)

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5347358


Og undskyld mani at vi slagter dit salg, men sælg den på DBA eller andre steder hvor folk der er lidt Naive kan dukke op, ikke her ;)


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 11 Oct 2011 07:43:04
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 11 Oct 2011 :  10:38:28  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he Mani det sku farligt at sætte noget til salg her :-)

men nu du får din nye computer engang så vil det være mig en ære at rive dig rundt på gg serveren med min nye computer så skal der sku deles bly ud :-)




G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 11 Oct 2011 :  16:27:46  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Dno men det er ikke den... I begår en fejl hvis i tror det er mere regnekraft i en i5 end i en i7....


Du er sku den eneste jeg kænder der skal bruge en regnemaskine for at game zous


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Oct 2011 :  11:01:50  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
øhh lidt uden for emnet her, Mani hvorfor har du oprettet en ny profil når du har denne http://msforum.clan35.dk/pop_profile.asp?mode=display&id=1726 der er jo noget der hedder glemt password når man ikke kna huske sit password




G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 12 Oct 2011 :  18:13:37  Vis profil  Svar med Quote
beklager jumpi, vi er 2 forskellige personer, som du ka se er "barnet" 13, og jeg 21 :)
G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 12 Oct 2011 :  18:15:58  Vis profil  Svar med Quote
Ej men skyder, hvis du bar' skriver for at nedgører og finde det der "ligner" hvorfor lader du så ikke bar' være? det da totalt latterligt du spiller PC ekspert og så slet ikke har en disse forstand på sagerne..
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 12 Oct 2011 :  20:13:04  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
*Hehe thihi fnis*


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

MANii
Nyt forummedlem

14 Posts

Skrevet - 12 Oct 2011 :  21:30:46  Vis profil  Svar med Quote
Jamen at man da ikke har andet og lave .. men anyway, posten er lavet for at sælge, ikke for lærer et bette barn om hvad der er godt og dårligt i hw. *GG*
Men har en pris for det jeg har til salg, du går jo heller ikke i mad og vin og siger du har set en vin i rema "der ligner den i har, bar 150 kr billigere"
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000