Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Køb og salg
 Ny pc eller opgrader ???
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 indl�g

Skrevet - 28 Nov 2011 :  20:05:05  Vis profil  Svar med Quote
Hvert år får vi 5200 kr skattefrit i firmaet, som dog skal bruges på pc eller arbejdstøj.

Jeg har pt. en Amilo desktop pi 3620
4gb DDR2 ram.
geforce 9500 GS 500 mb ram
Intel core 2 Quad Q8200 processor
Usb 2.0

Kan det betale sig at opgradere på den gamle pram, eller nogen der kender til et godt tilbud på en pc til prisen 5200kr.
Syntes nemlig at dem jeg finder til prisen sutter lidt, enten er der kun 1gb grafikkort eller en i3 processor eller usb 2.0, hvilket virker lidt trist, når der nu findes noget der er mange gange hurtigere.

Glæder mig til at høre et godt bud eller 2

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 28 Nov 2011 :  20:43:46  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den her og god til prisen, hvis man ikke samler selv.. http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 28 Nov 2011 :  21:12:38  Vis profil  Svar med Quote
Havde godt selv været inde forbi deres side, og nu hvor jeg kom forbi med dit link-- Tjaeh, så var dette måske maskinen med 4 ekstra ram og støjsvagt kabinet 6200.

Takker og ruger på den et par dage :-)
G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 28 Nov 2011 :  22:02:36  Vis profil  Svar med Quote
Ender nok med denne pc og putter 500 ekstra oveni for lidt mere i grafikken. http://www.topdata.dk/product.asp?product=7937
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  09:38:35  Vis profil  Svar med Quote
Ellers få fat i jump han har lige fået hjælp at til at bygge en,kan ikke huske hvem det var der hjalp ham,men måske det kunne betale sig kun at opgradere..
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  11:13:32  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
men så er der jo ingen garanti jo.. ved godt man får større dele osv. når man bygger selv, men er en garanti ikke at foretrække?

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  12:29:46  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvorfor er der ikke garanti? Min psu er der 10 år på... Mit gfx er der evigheds garanti på... Bundkort og ram 5 år...

Syntes de pcere der er fine... Komplett har også noget godt og kigge på men dertil vil jeg sige... Kan man eller kender man en der kan samle selv så gør det.... Og ellers køb en færdigsamlet...


Det kan aldrig gå og opgradere den maskine du har. Du skal op i et z/x68 chipset...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  16:32:18  Vis profil  Svar med Quote
Ja jeg fik hjælp på nextgen med den opgave, fik vist en benchmark der meget tydeligt viste, at opgradering ikke kan svare sig på min pc. Så jeg hopper på en ny http://www.topdata.dk/product.asp?product=7937 Men smider et SSD drev og et nvidia 570 i den. Så den lander på 6500 ca.

Takker for jeres svar
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  17:11:14  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kig nu lige inde på komplett...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 29 Nov 2011 :  22:52:07  Vis profil  Svar med Quote
http://www.komplett.dk/k/config.aspx

Kan ikke se den store forskel, det skyldes nok min manglende indsigt i pc universet. Har svært ved at gennemskue amd´s betegnelser, og dermed placere dem i hvor hurtig/ goe de er.

Den fra topdata har sandybridge -- som skulle være ret go ( andenhånds viden) og pris/komponenter adskiller sig ikke markant i mine utrænede øjne, så tror jeg stadig holder mig til topdata pcén, medmindre du kan være mere konkret--> så jeg også kan følge med .-)
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 30 Nov 2011 :  02:31:27  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved det er lidt en smagssag med amd , men jeg ville ikke have amd selv....

Nu har jeg lige taget mig 15 min til og kigger lidt rundt og hvis det du skal bruge er mest muligt gamer pc for 6500 ville jeg vælge ca det samme som du har gang i... Eller jeg ville ofc samle lortet selv... og vil gerne hjælpe dig med det hvis du bor i vestjylland det er np...


Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Lykkehjulet
Forummedlem

Denmark
82 Posts

Skrevet - 30 Nov 2011 :  05:40:52  Vis profil  Svar med Quote
:-) takker for interessen og tiden
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000