Forfatter |
Emne  |
|
[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g |
Skrevet - 10 Dec 2011 : 22:17:29
|
Hej! Min søn Oliver`s konsole, starter med en masse ting css ikke kan køre og det kunne jeg godt lige bruge nogle andres øjne for et gennemsyn, jeg kan nemlig ikke lige hitte ud af det, så jeg copy paster lige.
No valid signature found for c:\program files (x86)\steam\steamapps\oliver43000\counter-strike source\cstrike_danish\..\cstrike\addons\LSS.dll maxplayers set to 32 Steam config directory: c:\program files (x86)\steam\steamapps\oliver43000\counter-strike source\platform\config CClientSteamContext logged on = 1 Parent cvar in server.dll not allowed (steamworks_sessionid_client) Hud element 'CReplayReminderPanel' doesn't have an entry 'ReplayReminder' in scripts/HudLayout.res Hud element 'CNotificationQueuePanel' doesn't have an entry 'NotificationQueuePanel' in scripts/HudLayout.res Hud element 'CHudVote' doesn't have an entry 'CHudVote' in scripts/HudLayout.res --- Missing Vgui material vgui/../hud/freezecam_black_bg --- Missing Vgui material vgui//replay/replayicon Cleaning up unneeded replay block data... Replay cleanup done. Unknown command "cl_thirdperson" Can't use cheat cvar cam_snapto in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_ideallag in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealdelta in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealdist in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealdistright in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_idealdistup in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cam_collision in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_maxpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_minpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_maxyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_minyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_maxdistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_mindistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_orthowidth in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar c_orthoheight in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Unknown command "weapon_accuracy_logging" Unknown command "weapon_accuracy_model" Not playing a local game. FS: Tried to Size NULL filename! Can't use cheat cvar fog_start in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar fog_end in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar fog_startskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar fog_endskybox in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar r_farz in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Mvh Dan |
Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!! |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 11 Dec 2011 : 00:06:29
|
Tror bare du skal lade det ligge tror det er steam der mangler at rette et eller andet det har været der i mange måneder min ser sådan her ud.
maxplayers set to 32
Steam config directory: c:\program files (x86)\steam\steamapps\steam@clandisa.dk\counter-strike source\platform\config
CClientSteamContext logged on = 1
Parent cvar in server.dll not allowed (steamworks_sessionid_client)
Hud element 'CReplayReminderPanel' doesn't have an entry 'ReplayReminder' in scripts/HudLayout.res
Hud element 'CNotificationQueuePanel' doesn't have an entry 'NotificationQueuePanel' in scripts/HudLayout.res
Hud element 'CHudVote' doesn't have an entry 'CHudVote' in scripts/HudLayout.res
--- Missing Vgui material vgui/../hud/freezecam_black_bg
--- Missing Vgui material vgui//replay/replayicon
Cleaning up unneeded replay block data...
Replay cleanup done.
Unknown command "cl_thirdperson"
Can't use cheat cvar cam_snapto in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_ideallag in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdelta in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdist in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistright in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_idealdistup in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cam_collision in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minpitch in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_minyaw in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_maxdistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_mindistance in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthowidth in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar c_orthoheight in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Unknown command "weapon_accuracy_logging"
Unknown command "weapon_accuracy_model"
Not playing a local game. |
 |
|
[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts |
Skrevet - 11 Dec 2011 : 10:28:46
|
Hej Når okay, jeg var bare lidt nervøs, fordi han har heller ikke nogen mic i spillet, så jeg troede det havde noget med det at gøre, så må jeg bare kigge andre steder, han har lyd i windows enheder for lyd, men når han er i spillet så kan vi heller ikke få det til at virke der hvor man kan teste mic ?
Men thx
Mvh Dan |
 |
|
[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts |
Skrevet - 11 Dec 2011 : 11:20:21
|
Hmm, noget rodet indlæg, prøver lige igen.
O.J, min søn, han kan ikke få sin MIC til at virke i cs, vi har testet og prøvet i windows og der kan vi se/høre at mic virker fint, men i cs under indstillinger og lyd, der kan vi ikke få det til at virke heller ikke der hvor man tester mic..
Mvh Dan
|
 |
|
Flekzz0
Wallhacker

Denmark
29 Posts |
Skrevet - 29 Jan 2012 : 18:52:07
|
Geninstaller soures :-D