Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Køb og salg
 davs... sælger en gamer
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 indl�g

Skrevet - 06 Jan 2012 :  18:46:13  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
davs... sælger en gamer min gamle maskine hvis nogen står og mangler det er en god maskine købte kun selv ny for at kunne håndtere BF3 :D så...

http://www.guloggratis.dk/computere/stationaer/hewlett-packard/annonce/13841058-hp-elite-140-sc-gamer

tjek link og skriv endelig prisen kan self diskuteres! :D

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 06 Jan 2012 :  18:50:41  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01993823&tmp_track_link=ot_faqs/top_issues/en_dk/c01993823/loc:2&cc=dk&dlc=da&lc=en&product=4119564
den har i7 og 1,5 tb harddisk så er der andet spørg endelig :D

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 06 Jan 2012 :  20:51:32  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den ser jo rigtig nice ud i forhold til min hp-compaq siger jo nok ik meget hehe.
Men tror desvære jeg får bollerne i blænderen hvis jeg køber den.
Så må nøjes en tid endnu.
O,o Kvinder p.. mig i øret.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 06 Jan 2012 :  22:05:20  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
det lyder som en hyggelig fetish du har dèr. Gør du altid det når du har købt noget ? eller er det madammens måde at straffe dig på ? B)

av av


At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 06 Jan 2012 :  22:08:11  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
jeg byder 500.- plus et rabatkort der gælder Holstebro-Københavnsstrup. der er 9 klip tilbage.

kan den ramme skalle den dersens hp bejs ?

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 07 Jan 2012 :  14:25:53  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hp bejs*`??

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 07 Jan 2012 :  14:27:30  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
MENER DU ALT DET HP HAR SMIDT PÅ .... det er fjernet fra maskinen :D der er win 7 på den :D

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 07 Jan 2012 :  17:22:52  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ehh.. Dørge.. syns nu det lyder lidt voldsomt 6000 bobs for den maskine der.. tror sgu du skal være heldig hvis der er en der ik har forstand på computere der køber den i g og g.. tjek hva man får for pengene hehe http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem 6500 med win7 og en i7 prosessor.. men held og lykke med at få den solgt. tror bare ikke det bliver til den pris der

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Jan 2012 :  18:30:24  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja ok 6090,- med win.7.prem. og så følger den da også pænt med og så helt fra ny, tja held og lykke Dørge.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 08 Jan 2012 :  17:08:47  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan da hurtigt se hvis jeg skal optimere den du linker der så den har samme stats som den jeg sælger lige ud over grafik så kommer jeg lang over 7000... ? øhh og ja synes det står tydeligt at prisen skal handles..`? da jeg bare har smidt den på den pris... :D

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 09 Jan 2012 :  09:16:14  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hva er specs egentlig.. der er ik meget info.. bundkort, ram, hva for en i7 er det?, osv

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  16:39:48  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
står da i annonce

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 26 Jan 2012 :  10:23:12  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
solgt

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000