Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 fps"en
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 indl�g

Skrevet - 10 Jan 2012 :  18:04:59  Vis profil  Svar med Quote
Hej ville lige høre om der er nogen som har styr på fps"en i spillet.Min ligger og roder rund nede omkring de 30/40 stk og det er stort set umuligt at se klart.....Hvordan får jeg fps"en højer,nu hørte jeg at Dørges lå på omkring 300 hele tiden.er det muligt selv at indstille eller skal der købes nyt hard waer...Mwh.rekoP..

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  18:21:53  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
der skal købes nyt hardware hvis det er et problem du altid har haft ellers kan du jo prøve at formatere lortet muligt at du har været på en side eller 2 med lidt børne virusser som har gjort din pc slow måske er det bare trojanske heste så er det bare at dl AVG eller en af de andre antivirus programmer og fjerne med det! :)

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  18:45:36  Vis profil  Svar med Quote
Har kørt virus prgram,så det skulle ikke være det(går du fra du mener scanne når du skriver formatere)Og min com virker ikke langsommer end den altid har gjort.Hvis det er nyt hardward,hvad er det så der skal købes?
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  20:08:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Dørge du må sku ikke skrive formatere til Rekop nu scanner hans sin computer istedet og en formatering ville gøre han ALDRIG fik sin computer op igen hvis han selv skulle gøre det så nej en formatering er ikke det samme som at scanne computeren Rekop formater du din computer sletter du ALT også dit styre system...

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  20:09:36  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nej mere at du skal formatere! ved at installere alt fra ny slet det gamle windows og læg nyt på gør du ved at sætte en win xp-vista-7 alt afhængig af hvilket du har i maskinen og så gir det næsten sig selv :D

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  20:19:18  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Dørge SORT snak for Rekop det fatter han intet af det du lige skrev :-(

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  22:01:49  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe så hjælp ham dog... for mig er det jo nemt da det er noget jeg gør tit !?

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 10 Jan 2012 :  22:49:51  Vis profil  Svar med Quote
Griner.Sku ikke megen tillid og tro i har til min computer evne,men ja; fatter hat af det hele.Så jeg lever med det ind til der kommer en, som har styr på det forbi.....
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 11 Jan 2012 :  09:05:20  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Forståligt Rekop

Du kunne også prøve at indsætte dette i din autoexec.cfg(hvis du har denne) fil i din cstrike/cfg mappe ellers find din config.cfg og indsæt følgende lover ikke det hjælper men sådan ser mine settings ud :-)

cl_allowdownload "1" // Allow Downloading when playing 0 or 1
cl_allowupload "1" // Allow Uploading when playing 0 or 1
cl_cmdrate "100" // CMDRate default 30/80
cl_downloadfilter "all" // Filter Downloads all or nosounds
cl_interp "0.1" // En god gammel myte, som faar hitboxes til at passe med ping Saet til 0 og programmet vil selv finde den passende vaerdi feks. 0.100000
cl_lagcompensation "1" // Lagcompensation default 0
cl_showfps "0" // Sæt til 1 for at vise fps
cl_timeout "30"
cl_updaterate "100" // Update Rate default 20/101
fps_max "300" // Sets Max frames per second
rate "30000" // Connection rate
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page