[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 indl�g
Skrevet - 11 Jan 2012 : 00:38:10
Jeg har valgt at låse begge GG server på ubestemt tid(et par dage) jeg har haft mange ting i privaten her på det sidste og mine skiftende arbejds tider driller også lidt, og den tid jeg har haft har været kort til at kigge på serverne de driller sku altid når jeg mindst har tid men sådan er det jo. Jeg siger ikke jeg er ved at opgive dem for det er jeg langt fra der skal mere til at vælte mig af pinden, men i må sku finde et par andre GG server de næste par dage for jeg skal have kigget de opsætninger/plugins og moduler 100% igemmen det andet holder ikke hvis det skal nås på 1 time eller 2 jeg skal have fuld tid til at rode med dem.
Så er der meldt ud heller låse dem end de går ned hele tiden de går først ned når der kommer spiller på så det sku svært at finde fejlen når man tester lortet alene, så i må sku slippe hvad i har i hænderne når jeg skriver jeg skal bruge hjælp for så det ikke når i har spillet et map færdigt så det her og nu jeg skal bruge det
Griner.Du siger bare til hvis der er noget teknisk eller novet du ikke har styr på,så kan jeg måske komme med lidt nyttig indput..Mvh.den alt vidende limsten.....d(-_-)b
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 11 Jan 2012 : 17:19:56
Ja right du kan komme med nogen kolde pilsner så jeg kan køle ned for er godt nok ved at rive hårdet af konen :-)