Jumpman det er ikke rigtigt det du skriver :=) Min virker altid også når jeg fiser... Forøvrigt skifter jeg farve på croshair på scroll knappen, jeg har hvid, sort og rød og selve sigtets størrelse og tykkeslse på piletasterne
Hvad fanden er det lige jeg skal i options ?? er jeg inde og sætte clan tag på kan jeg også det uden det ændrer noget
My life is going downhill - But i am picking up speed!!
ja det har jeg også så vi have opdateret servere og Jumpman :=)
My life is going downhill - But i am picking up speed!!
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts
Skrevet - 17 Feb 2012 : 11:51:37
quote:Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde!!!
Tickrate kan være alt men man deler normalt et sekund med 3 , så den hedder 33 - 66 -100
Hvis vores server kører max 300 fps kan den ikke køre tickrate 100 da det vil kræve den kunne trække 600 fps.
33 = 150 fps 66 = 300 fps 100 = 600 fps
Så vidt jeg husker
Ok jeg faldt lige over en eventscript command der kan fortælle mig commandline til vores server den er som følgende mystisk var helt 100% sikker på vi kun kørte 66 tickrate jeg retter den lige til fps_max 600 i server.cfg
hehe for at lukke dette af vil jeg nu sidde at det var mig som havde laved fuck up i det og det ikke er jeres server men min cfg som simpelhen var gået bananas og derved min egen fejl ikke jeres ffa men det med en høj ping som så går ned vil jeg mene er normalt da idet du joiner en server skal du net lige fange forbindelsen og derved starter de fleste med en høj ping men hvis du har net_graf oppe så kan man se at du ikke har en høj ping det er only på scorebord du har det da den ikke arbejder lige så hurtig
hehe for at lukke dette af vil jeg nu sidde at det var mig som havde laved fuck up i det og det ikke er jeres server men min cfg som simpelhen var gået bananas og derved min egen fejl ikke jeres ffa men det med en høj ping som så går ned vil jeg mene er normalt da idet du joiner en server skal du net lige fange forbindelsen og derved starter de fleste med en høj ping men hvis du har net_graf oppe så kan man se at du ikke har en høj ping det er only på scorebord du har det da den ikke arbejder lige så hurtig
MVH EnTo
sidde = sigge - du = dit
hehe for at lukke dette af vil jeg nu sigge at det var mig som havde laved fuck up i det og det ikke er jeres server men min cfg som simpelhen var gået bananas og derved min egen fejl ikke jeres ffa men det med en høj ping som så går ned vil jeg mene er normalt da idet du joiner en server skal dit net lige fange forbindelsen og derved starter de fleste med en høj ping men hvis du har net_graf oppe så kan man se at du ikke har en høj ping det er only på scorebord du har det da den ikke arbejder lige så hurtig
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.