Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Maps
 Hjælp til at lave map?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 indl�g

Skrevet - 31 Jan 2012 :  19:00:53  Vis profil  Svar med Quote
Hello i kompetente gutter.

Mindes der er/var +1 der kunne noget med at bygge maps fra bunden?

Har forvildet mig ud i et projekt jeg ikke kan gennemskue, og troede det var mere simpelt.

Min knægt på 7 syntes det er underholdende at gemme sig i kasser(gør jeg også, men ikke den slags kasser:)), og ville så se om ikke jeg kunne bygge et simpelt map op med kasser, som man så kan lave gange i.

Har fået lavet rammerne, spawn-points, våben, og 2 "helle-steder", men kan ikke finde ud af at bygge kasserne.

En der hurtigt kan forklare hvordan? Og gerne hvor man kan bygge mange af gangen.

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Feb 2012 :  00:58:43  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg var en af dem Sheep den anden det sku så mange år siden jeg har rodet med det så jeg må desværre skuffe dig jeg kan sku ikke huske det og de har nok også lavet en del ændringer siden min tid




G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 01 Feb 2012 :  07:32:54  Vis profil  Svar med Quote
Syntes godt jeg kunne huske du havde været igang, men gamle mænd glemmer jo desværre hurtigt

Nåede lidt længere og fandt nogle kasser, prop_dynamic hed den vidst, og så kunne man vælge udformningen i nogle indstillinger, men syntes ikke de dukker op på banen når jeg har placeret nogle, så må rode lidt mere med det.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000