Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Køb og salg
 Sælger min helt nye maskine :'(
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 indl�g

Skrevet - 08 Mar 2012 :  22:46:51  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sælger min helt nye maskine :'( hulk hulk og stopper derfra med at game... :'( Trist verden men sådan er det nu engang jeg er blevet arbejdsløs og mere eller mindre hjemløs desværre derfor sætter jeg den til salg så jeg idet mindste kan leve... så ja linker 2 link her et af maskinen :) og et på Gul og gratis igen der kan forhandles men ja fuck jeg vil savne den...

http://www.edbpriser.dk/stationaer-faerdigsamlet/acer-aspire-g3610-predator-id-6508947.aspx

http://www.guloggratis.dk/computere/stationaer/acer/annonce/14553951-saelger-gamer-pc


skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 17 Mar 2012 :  09:56:42  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Du må skuda kunne få noget bistand + bolighjælp så du ikke behøver sælge den. det er skuda alt for surt


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

Andrew
Nyt forummedlem

Denmark
10 Posts

Skrevet - 17 Mar 2012 :  10:05:13  Vis profil  Klik for at se Andrew's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
syntes den er lige dyr nok :S
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 17 Mar 2012 :  10:29:09  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Om den er for dyr eller for dårlig er ikke noget vi skal diskuterer.
Manden har sat en pris så respekter lige det.

Vil i købe så skriv

Dørge, sælg den med lidt mere entusiasme, det er snart konfirmation så en overskrift som

Den ultimative Gamer computer til konfirmanden!!

Super Gamer computer til den kræsne Konfirmand.
Her får du en computer til rimlige penge som kan trække alle de nye spil med detaljerne skruet helt op.
128 GB SSD til styresystemet så den booter på 15 sekunder og altid reagerer hurtigt i spil og programmer

kort sagt pynt lidt på salgstalen





What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 17 Mar 2012 10:37:26
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 17 Mar 2012 :  15:10:29  Vis profil  Svar med Quote
Der står vist også noget om at prisen er vejledende og der med forhandlingsvenlig....
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 17 Mar 2012 :  15:22:08  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Er også fint rekop hvis de havde tænkt sig at købe.

Du stiller dig heller ikke ud til en brugtvognsforhandler og står og siger til kunderne det er en dårlig bil


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  06:48:00  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Han gjorde os på serveren opmærksom på at han havde den til salg, så kommer jeg her ind og finder det du har skrevet.
Det er nu engang nemmere at få folk ind i det her forum og så kan de her fra finde den i G&G uden problemer.
Men læser jeg først dit gider jeg da ikke engang trykke på linket til G&G

TI modellerne er nu engang en genistreg nvidia lavede allerede i 2002 hvor man fik et grafikkort til billige penge, som kunne overclockes som en gal (mit TI slog 4600 uden problemer og kostede kun en 1/3 del)
TI er midrange på højde med 460/470 modellerne og det er mere en rigeligt til de fleste.

Og så er der altså ingen forumer som tillader den slags støj
Så nej jeg skal ikke tage en pils.


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 18 Mar 2012 07:15:14
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  07:16:51  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote


Hvor er det lige det kort er så dårligt henne ?


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  07:42:51  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
gfx kortet er jo rent ud sagt ik godt.


Selvfølgelig skal du køre den længere, du ødelagde tråden for lang tid siden og bliver da nød til at fortælle os hvorfor det kort er så forbandet dårligt.
Er det også kun Ferrari der laver fede biller fordi de kan køre 350 km/t, selvom der ikke er en eneste landevej der tillader det.
Hvad skal man med +300fps på en skærm der kun opdaterer 100 gange i sekundet (de fleste kun 50 gange)

Midrange er rigeligt til de fleste spil og kan som regel trække spillet mere end tilfredsstillende med mindre man vil have alt på ULTRA, der er ingen spiludviklere der laver spil som kører dårligt på midrange, det ville gøre de ikke fik solgt nogen spil.




What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 18 Mar 2012 07:44:50
G� til toppen af siden

Andrew
Nyt forummedlem

Denmark
10 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  08:57:30  Vis profil  Klik for at se Andrew's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
gtx 560TI er absolut ikke noget dårlig kort, jeg vil næste væde på at det er et af de mest almindelige gtx kort i "gamer"
men han har sat prisen til det han har sat og det kan vi ikke gøre så meget ved :)
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  09:22:37  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Han har sat prisen ud fra hvad han selv har givet.
Prisen kan diskuteres hvis man vil købe, men at sige grafikkortet er dårligt er jo en lodret løgn.

Miki det gigabyte kører standard på en af linjerne, den lyserøde er overclocked og viser min påstand om at man kan overclocke røven ud af bukserne på TI kortene.

quote:
og når man hopper på en gamerhjemmeside og sælger såen noget, så må man tage imod hva der kommer.. lige som på alle andre gamersider


Det her er et forum for voksne, så dit mudderkast fra de andre gamersider kan jeg ikke bruge til noget.
De steder jeg hænger ud tillader man ikke den slags støj.



quote:
gfx kortet er jo rent ud sagt ik godt.. håber du får den solgt m8


Kan du ikke se det er helt forkert, du sviner grafikkort til og ønsker ham held og lykke med at sælge den,, giver sku ingen menning


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 18 Mar 2012 09:35:45
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 18 Mar 2012 :  11:04:59  Vis profil  Svar med Quote
Det var en opmærksomhedsreminder til de som omtalte Dørges com, som værende for dyr, at jeg skrev som jeg skrev længer oppe,og ikke for at kritiser.Jeg har selv høbt en com af Dørge og er rigtig godt tilfreds, både med den pris vi blev enig om og selve com.Jeg har sågar prøvet at sælge denne her hos nettop snarlige konfirmander og vil da stadig prøve,hvis muligheden byder sig..
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  18:57:57  Vis profil  Svar med Quote
Hey Dørge har du stadig com til salg,har en evt køber,men kan se at du har fjernet den fra G og G så er lidt i tvivl?
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 30 Mar 2012 :  21:02:05  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den er ikk til salg mere da jeg har job :)

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 30 Mar 2012 :  21:24:24  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LOOOL TILLYKKE!!!!


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 30 Mar 2012 :  21:39:33  Vis profil  Svar med Quote
Nice :)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 31 Mar 2012 :  09:44:01  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lol


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 31 Mar 2012 :  09:47:27  Vis profil  Svar med Quote
Tillykke Dørge...Jeg mener så fandt du endelig en ny dulle hvis krop du kan sælge ;=)
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 01 Apr 2012 :  12:13:24  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja rekop indeed ;) haha ej men har fået job i et køkken igen :) så det cool...

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 01 Apr 2012 :  16:40:47  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Og maskinen blev ikke solgt ?

så er det jo ren Win Win


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000